Problem i Boiling Point

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
User avatar
Jirgyg
Posts: 380
Joined: 2003-10-07 17:56:11
Location: Lkpg

Problem i Boiling Point

Post by Jirgyg »

Jag har fått ett uppdrag av polisen att plantera knark i en snubbes hus. Men jag kan inte lista ut hur jag ska kunna lägga knarket på bordet i hans hus... det går inte att öppna inventoryt och dra skiten till bordet. Hittar ingen knapp för "drop item" eller något i den stilen heller. Sjukt att fastna på en sån sak.
Vet någon föresten var man kan köpa vapen i Puerto Sombra?

Kan även passa på att säga att även fast det är det näst buggigaste spelet jag någonsin spelat (SIN var värre) så är det lätt ett av de roligaste också.
User avatar
trappski
Posts: 2310
Joined: 2004-09-25 23:53:15
Location: Örebro

Post by trappski »

http://www.gamefaqs.com brukar ha det flesta lösningar på saker.
handlar det dock om vilken knapp som gör vad så borde det ju faktiskt stå där man konfigurerar kontrollen.
Lösningen kanske är så enkel att du ska plantera knarket på ett helt annat ställe än där du befinner dig för närvarande.
User avatar
Spixx
Posts: 1613
Joined: 2004-03-20 16:47:34
Contact:

Post by Spixx »

Det ska bara vara "drag n drop"... :D
User avatar
Jirgyg
Posts: 380
Joined: 2003-10-07 17:56:11
Location: Lkpg

Post by Jirgyg »

Förklaringen är att jag var på undervåningen av huset när jag egentligen skulle vara på övervåningen. Kompasset bryr sig ju inte om höjdskillnader... jävligt irriterande.
Kan föresten säga att spelet är helt stabilt efter att jag patchade det och uppdaterade graffedrivisarna. ;D
Tack för hjälpen!
User avatar
Spixx
Posts: 1613
Joined: 2004-03-20 16:47:34
Contact:

Post by Spixx »

Har ni också problem med att grafiken blir konstig samt att det blir oförklariliga krig överallt på banan?

Jag ser ofta väskor som är ute och går utan sin bärare osv, samt VART E MULTIPLAYER?!?!
User avatar
smorgar
Posts: 2091
Joined: 2002-06-10 22:21:38
Location: Göteborg
Contact:

Post by smorgar »

jag har inga problem med det what so ever, inga patchar eller nått sånt installerat.
Sonny: What the hell is this?
Clemenza: It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes.
E8200 @ 3,8GHz 1,42V | Gigabyte EP35 DS4 | OCZ Reaper 4-4-4-15 @ 2,2V | XFX Radeon 4890 Black 1GB
User avatar
Jirgyg
Posts: 380
Joined: 2003-10-07 17:56:11
Location: Lkpg

Post by Jirgyg »

Multiplayer ska komma i en patch. Fan vad grymt det kommer att vara i co-op :D
Krigen ska vara där.... du kan ju alltid delta ;)
User avatar
Spixx
Posts: 1613
Joined: 2004-03-20 16:47:34
Contact:

Post by Spixx »

Länktar till den patchen, men lite lågt att skriva det som en "funktion" i orginal utgåvan när den saknas...
User avatar
Jirgyg
Posts: 380
Joined: 2003-10-07 17:56:11
Location: Lkpg

Post by Jirgyg »

Håller med. Vi får hoppas att patchen inte dröjer för länge bara...skulle ju vara synd om man hinner tröttna på spelet.
Har du föresten varit med om att bilar försvunnit? Jag har blivit av med två stycken nu varav en var en jeep för 10.000. surt som fan....jag lämnade den bara en bit ifrån basen där jag skulle plantera en sändare. Jag kunde ju inte gärna ta med den i i basen och låta maffian skjuta sönder den...
Post Reply