JME Data
JME har slagit ihop sina skallar med datorbutiken.com. Ska man akta sig för datorbutiken också då. Jag har i och för sig hört mycket dåligt rykte om den affären också, men mitt moderkort kom snabbt och utan några problem med hårdvaran heller. Men det kanske bara för att det var första gången jag beställde därifrån?
AMD Vishera FX-8350@4.5GHz - Asus Crosshair V Formula-Z (AM3+) - Sapphire R9 290 4GB - 8GB G.Skill TridentX 2400MHz - Samsung 500GB - Samsung 1TB - Western Digital 1TB - Asus Xonar Essence STX - Bitfenix Ghost - BenQ XL2410T
-
- Posts: 2
- Joined: 2007-10-24 6:33:05
Kan tänka mig att det funkar bättre när man beställer online, för det är väl det du gjort.Hunter wrote:JME har slagit ihop sina skallar med datorbutiken.com. Ska man akta sig för datorbutiken också då. Jag har i och för sig hört mycket dåligt rykte om den affären också, men mitt moderkort kom snabbt och utan några problem med hårdvaran heller. Men det kanske bara för att det var första gången jag beställde därifrån?
Det är inte svårt att styra ett vinnande lag som det heter. Vad jag menar med det är att affärer visar inte sina riktiga färger förrän något går fel (försenade levereanser eller liknanade) det är deras agerande DÄR som avslöjar om dom är värda ens tid och pengar eller inte.
Och i det avseendet har JME agerat mycket mycket tydligt.
Bara en sån sak som att inte ens bemöda sig att svara på ett enda av de 5 mail som jag skickat direkt till dom via deras egen hemsida, säger något om hur dom ser på sina kunder.
Jag är irriterad nu givetvis, men tidigare har jag använt en mycket städad ton mot dom, så det är inget argument om dom skulle hävda att det beror på att dom inte bemöter arga mail eller telefonsamtal.
Har också skickat mail om ett minne, men dom vägrade svara på mitt mail. Detta var länge sedan nu, så dom har knappast förbättrat siglinus jonkman wrote:Kan tänka mig att det funkar bättre när man beställer online, för det är väl det du gjort.Hunter wrote:JME har slagit ihop sina skallar med datorbutiken.com. Ska man akta sig för datorbutiken också då. Jag har i och för sig hört mycket dåligt rykte om den affären också, men mitt moderkort kom snabbt och utan några problem med hårdvaran heller. Men det kanske bara för att det var första gången jag beställde därifrån?
Det är inte svårt att styra ett vinnande lag som det heter. Vad jag menar med det är att affärer visar inte sina riktiga färger förrän något går fel (försenade levereanser eller liknanade) det är deras agerande DÄR som avslöjar om dom är värda ens tid och pengar eller inte.
Och i det avseendet har JME agerat mycket mycket tydligt.
Bara en sån sak som att inte ens bemöda sig att svara på ett enda av de 5 mail som jag skickat direkt till dom via deras egen hemsida, säger något om hur dom ser på sina kunder.
Jag är irriterad nu givetvis, men tidigare har jag använt en mycket städad ton mot dom, så det är inget argument om dom skulle hävda att det beror på att dom inte bemöter arga mail eller telefonsamtal.
AMD Vishera FX-8350@4.5GHz - Asus Crosshair V Formula-Z (AM3+) - Sapphire R9 290 4GB - 8GB G.Skill TridentX 2400MHz - Samsung 500GB - Samsung 1TB - Western Digital 1TB - Asus Xonar Essence STX - Bitfenix Ghost - BenQ XL2410T
- übermensch
- Hedersbit
- Posts: 3190
- Joined: 2002-03-08 0:03:05
- Location: Kista
- Contact:
- übermensch
- Hedersbit
- Posts: 3190
- Joined: 2002-03-08 0:03:05
- Location: Kista
- Contact:
Re: JME Data
Förra ägaren köpte loss JME efter datorbutikens konkurs. Öppnar tråd på nytt.
In cars several processors are connected by a bus
Re: JME Data
Så JME Data och datorbutiken ingår inte i samma kedja längre?