Who's gay?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Who's gay?

Post by borz »

DDS for life!
User avatar
kajs
Posts: 1025
Joined: 2003-12-29 13:34:00

Post by kajs »

visst fler än jag som tänkte lisa...
User avatar
Hein
Posts: 1291
Joined: 2002-03-09 19:38:38
Location: Norrland
Contact:

Post by Hein »

moe eller smithers
. .. ... .... ..... ...... ....... ....... ..........
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Tja... Smithers vore ingen direkt överraskning... faktum är att han inte ens är i närheten av att vara i någon garderob.

Lisa skulle kunna vara, men frågan är om de är redo att ta upp frågan om barns sexualitet...

Moe eller Barney då? Barney har ju visat en ovanligt suspekt känslig sida i och med Springfields filmfestival. Moe kanske... den inbitne ungkarlen.

Apu har varit otrogen med "Squishy"-damen och är gift med flera barn... dessutom vore det nästan fånigt att belasta den karaktären med ytterligare en egenskap.

Jag tror det är farfar Simpson.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
kajs
Posts: 1025
Joined: 2003-12-29 13:34:00

Post by kajs »

Big_Bird wrote:Tja... Smithers vore ingen direkt överraskning... faktum är att han inte ens är i närheten av att vara i någon garderob.

Lisa skulle kunna vara, men frågan är om de är redo att ta upp frågan om barns sexualitet...

Moe eller Barney då? Barney har ju visat en ovanligt suspekt känslig sida i och med Springfields filmfestival. Moe kanske... den inbitne ungkarlen.

Apu har varit otrogen med "Squishy"-damen och är gift med flera barn... dessutom vore det nästan fånigt att belasta den karaktären med ytterligare en egenskap.

Jag tror det är farfar Simpson.
känsla eller efter sönderanalysering?
User avatar
Ramza
Posts: 2002
Joined: 2002-10-03 20:35:40
Location: Göteborg
Contact:

Post by Ramza »

Det måste vara Smithers.
"Liksom Giraffen har lång hals kan man inte svänga vänster med ett kylskåp"
User avatar
nva
Hedersbit
Posts: 2517
Joined: 2002-03-07 23:34:21
Location: Skåneland
Contact:

Post by nva »

Jag tror det är Mr. Burns, han kommer ut och förklarar att Smithers kärlek till honom har vart besvarad i hemlighet i alla dessa år.

Edit:
Iofs så var både han och farfar Simpsons efter en tant från ålderdomshemmet i ett avsnitt. Hm, svår nöt att knäcka det här :).
Last edited by nva on 2004-07-28 21:54:18, edited 1 time in total.
The three most dangerous things in the world are a programmer with a soldering iron, a hardware type with a program patch and a user with an idea.

In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.
User avatar
Persk
Posts: 562
Joined: 2002-03-07 22:36:41
Contact:

Post by Persk »

Skulle ju kunna vara Flanders också :)
User avatar
bupp2
Posts: 577
Joined: 2002-03-07 23:18:16
Location: Falun
Contact:

Post by bupp2 »

Jag gissar på Moe. Kan motivera senare, men nu ska jag grilla. Hej-tut.
<bupp2> Axman, vad gör du?
<Axman> bupp2, vet inte.
User avatar
Jirgyg
Posts: 380
Joined: 2003-10-07 17:56:11
Location: Lkpg

Post by Jirgyg »

gummiboll wrote:visst fler än jag som tänkte lisa...
Det skulle passa med hennes personlighet.
User avatar
root
Posts: 1150
Joined: 2002-03-07 23:22:35
Contact:

Post by root »

Skinner eller Moleman tror jag.
Pulling together is the aim of despotism and tyranny. Free men pull in all kinds of directions.
-Terry Pratchett
User avatar
MadModder
Posts: 3297
Joined: 2002-03-20 19:43:10
Location: Madland
Contact:

Post by MadModder »

Nja... Skinner tror inte jag på. Han och Barts fröken var ju på date nåt avsnitt, och han tog mer än gärna hand om barts foto på lärarinnan iförd endast svarta underkläder i ett annat.
User avatar
nva
Hedersbit
Posts: 2517
Joined: 2002-03-07 23:34:21
Location: Skåneland
Contact:

Post by nva »

Jirgyg wrote:
gummiboll wrote:visst fler än jag som tänkte lisa...
Det skulle passa med hennes personlighet.
Lisa har ju vart kär i flertalet pojkar i serien.
The three most dangerous things in the world are a programmer with a soldering iron, a hardware type with a program patch and a user with an idea.

In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.
User avatar
Xerbee
Posts: 1491
Joined: 2004-01-11 21:24:20
Location: Göteborg

Post by Xerbee »

Millhouse någon? Han är la lite sådan? Har iofs inte sätt alla delar men jag har för mig han är lite åt det hållet ? Annars är det smithers, han är #2 om man säger så.

#1 Millhouse
#2 Smithers
#3 Hunden :D
Life, loathe it or ignore it, you can't like it.
User avatar
nva
Hedersbit
Posts: 2517
Joined: 2002-03-07 23:34:21
Location: Skåneland
Contact:

Post by nva »

Men Millhouse är ju kär i Lisa :).
The three most dangerous things in the world are a programmer with a soldering iron, a hardware type with a program patch and a user with an idea.

In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.
User avatar
Pappa-Scan
Posts: 551
Joined: 2002-08-28 15:03:06
Location: Gävle

Post by Pappa-Scan »

Jag trodde dom menade röstskådespelarna så jag röstade på Homer :P
Den man mest tror är ju Smithers med tanke på hans fantasier om Mr. Burns men det är för lätt att lista ut. Lenny skulle jag tippa på.
Jag är bättre än dig.
User avatar
kajs
Posts: 1025
Joined: 2003-12-29 13:34:00

Post by kajs »

Jirgyg wrote:
gummiboll wrote:visst fler än jag som tänkte lisa...
Det skulle passa med hennes personlighet.
det är ju det som talar emot. samma med smithers. det vore för uppenbart på nått vis.
nva wrote:Jag tror det är Mr. Burns, han kommer ut och förklarar att Smithers kärlek till honom har vart besvarad i hemlighet i alla dessa år.
jag gillar det förslaget skarpt!
Xerbee wrote:#3 Hunden
jag som hade för mig att man fått veta att han är det. fast jag kanske bara rört ihop saker och ting. hm ::)
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

Homer blir en toppen präst :D
DDS for life!
User avatar
root
Posts: 1150
Joined: 2002-03-07 23:22:35
Contact:

Post by root »

gummiboll wrote:jag som hade för mig att man fått veta att han är det. fast jag kanske bara rört ihop saker och ting. hm ::)
Det är i South Park. :)
Pulling together is the aim of despotism and tyranny. Free men pull in all kinds of directions.
-Terry Pratchett
User avatar
kajs
Posts: 1025
Joined: 2003-12-29 13:34:00

Post by kajs »

root wrote:
gummiboll wrote:jag som hade för mig att man fått veta att han är det. fast jag kanske bara rört ihop saker och ting. hm ::)
Det är i South Park. :)
så var det uppklarat :D
User avatar
Biograf
Posts: 362
Joined: 2003-12-13 16:21:19

Post by Biograf »

Smithers har varit smygbög hela tiden och det kommer jämt lite småhintar.... det är så tydligt att han är det så jag blir besviken om det är den "stora överaskningen"...

Barney kanske det är....
anotherusername
Posts: 1027
Joined: 2002-03-15 20:07:32

Post by anotherusername »

Tror det är Smithers.
Account removal-requested!
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

Smithers offcööörse. ;)
We dance to all the wrong songs
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Biograf wrote:Smithers har varit smygbög hela tiden och det kommer jämt lite småhintar.... det är så tydligt att han är det så jag blir besviken om det är den "stora överaskningen"...

Barney kanske det är....
Mjo, det är ju som sagt knappast att "komma ut" om det är han, dom praktiskt taget berättar att han är gay i "The Simpson's 138th Show Spectacular" där dom visar en sammanställning av mycket "gay" smithers gjort genom åren

Hittade även denna samling tillfällen som bör släcka alla eventuella tveksamheter: http://www.area51newmexico.com/simpsons ... thers.html

Jag tänker inte speklera över vem det är, men jag hoppas att det är en pik till Arnold m.fl. och inte ett dåligt försök att blåsa nytt liv i TVserien genom att ändra på karaktärerna.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Eruku
Posts: 2650
Joined: 2002-10-16 15:43:26
Location: Stockholm
Contact:

Post by Eruku »

Vafan Ghlargh, den där länken sabbade ju helt alla spekulationer... Det gör det ju solklart.
Visst gör jag fel, men det är jävligt mycket mer jag gör rätt.
_______

How to ask a question
Post Reply