"Undersökning av 64bits"

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Shinzu
Posts: 310
Joined: 2006-09-22 19:36:22

"Undersökning av 64bits"

Post by Shinzu »

Första testet:
Titta på detta klippet:
http://www.metacafe.com/watch/167677/aw ... finishers/

Vad tycker du om wrestling?
"An idiot is not a person who cares about his family and friends"-Andreas T. Jansson

"The world is built upon logic,use logical sense to manipulate it"-Andreas T. Jansson
User avatar
xxKRILLE-THE-KILLERxx
Posts: 1318
Joined: 2002-11-03 21:29:46
Location: Västerås

Post by xxKRILLE-THE-KILLERxx »

White trash-nöje med kass musik.
Guybrush: If I gave you your arm back, what would you do with it?
Murray: I'd terrorize the South Seas! I'd torture the living! I'd demolish the...er... What I meant to say was, I'd use it to pet kittens.
Guybrush: Nope. You blew it.
Murray: Drats.
User avatar
Cervantes
Posts: 93
Joined: 2006-08-31 18:31:49

Post by Cervantes »

Det är nog bland det töntigaste som finns.
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

Löjligt. Allt är koreograferat.
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

Barnsligt.
User avatar
_JesteR_
Posts: 2437
Joined: 2004-02-28 16:26:27
Location: Gavle
Contact:

Post by _JesteR_ »

*gäsp*
When you pirate MP3s, you are downloading COMMUNISM
Lacolper
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

Post by Fluffy »

Skräp
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Post by Moonsky »

Vanligtvist gillar jag inte Wrestling, för det är så löjligt och koreograferat. De har turer att få stryk, först får den ena snubben stryk ett tag, sedan ändras de och då får den snubben som fått stryk ett tag helt plötsligt nya krafter och all stryk han fått verkar inte ha tagit någonting på honom, för nu är det han som ger stryk, och den andres tur att få stryk. :D

Men just det här klippet var väl ändå ganska okej, eftersom de inte var nån tråkig match, utan bara en massa klipp med "sköna moves". :D
User avatar
xxKRILLE-THE-KILLERxx
Posts: 1318
Joined: 2002-11-03 21:29:46
Location: Västerås

Post by xxKRILLE-THE-KILLERxx »

Moonsky wrote:
Men just det här klippet var väl ändå ganska okej, eftersom de inte var nån tråkig match, utan bara en massa klipp med "sköna moves". :D
I rest my case.
Guybrush: If I gave you your arm back, what would you do with it?
Murray: I'd terrorize the South Seas! I'd torture the living! I'd demolish the...er... What I meant to say was, I'd use it to pet kittens.
Guybrush: Nope. You blew it.
Murray: Drats.
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

Ska det vara riktigt så ska man fan kolla på den där sporten där inga regler finns där de slåss i en bur. Minns inte vad det heter nu ::) jävligt extremt och nästan läskigt att titta på.
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
xxKRILLE-THE-KILLERxx
Posts: 1318
Joined: 2002-11-03 21:29:46
Location: Västerås

Post by xxKRILLE-THE-KILLERxx »

ADiS wrote:Ska det vara riktigt så ska man fan kolla på den där sporten där inga regler finns där de slåss i en bur. Minns inte vad det heter nu ::) jävligt extremt och nästan läskigt att titta på.
Det enda som är mer white trash än folk som slåss på låtsas är folk som slåss på riktigt.
Guybrush: If I gave you your arm back, what would you do with it?
Murray: I'd terrorize the South Seas! I'd torture the living! I'd demolish the...er... What I meant to say was, I'd use it to pet kittens.
Guybrush: Nope. You blew it.
Murray: Drats.
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

WWE är jävligt roligt att titta på om man för stunden låtsas att det är på riktigt...
DDS for life!
User avatar
_JesteR_
Posts: 2437
Joined: 2004-02-28 16:26:27
Location: Gavle
Contact:

Post by _JesteR_ »

MURRAY wrote:
ADiS wrote:Ska det vara riktigt så ska man fan kolla på den där sporten där inga regler finns där de slåss i en bur. Minns inte vad det heter nu ::) jävligt extremt och nästan läskigt att titta på.
Det enda som är mer white trash än folk som slåss på låtsas är folk som slåss på riktigt.
Det Adis förmodligen syftar på heter Ultimate Fight, vilket iofs har en del regler. Fast inte lika strikta som i övriga kampsorter.
When you pirate MP3s, you are downloading COMMUNISM
Lacolper
liger
Posts: 660
Joined: 2005-09-22 17:07:04

Post by liger »

ADiS wrote:Ska det vara riktigt så ska man fan kolla på den där sporten där inga regler finns där de slåss i en bur. Minns inte vad det heter nu ::) jävligt extremt och nästan läskigt att titta på.
Det heter Ultimate Fighting, men numera har man infört regler där man inte får plocka ut motståndarens ögon eller sparka på motståndarens huvud då denna ligger på marken. Sedan är det nog fritt-fram att använda vad man vill om vi säger så.
x-axeln vs y-axeln
User avatar
thimp
Hedersbit
Posts: 1407
Joined: 2002-02-20 19:44:36
Contact:

Post by thimp »

Finns lite fler regler än bara förbud mot att peta ut ögonen. Om någon är intresserad är det ju alltid smidigit att läsa på wikipedia.
Last edited by thimp on 2006-09-23 20:13:28, edited 1 time in total.
我思う、ゆえに我あり
User avatar
maciato
Posts: 1798
Joined: 2002-03-17 20:14:24
Location: Gothenburg
Contact:

Post by maciato »

amerikanskt.. alltså korkat.
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

maciato wrote:amerikanskt.. alltså korkat.

Jag blir mörkrädd när jag läser detta... ledsen för OT.
DDS for life!
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

borz wrote:
maciato wrote:amerikanskt.. alltså korkat.
Jag blir mörkrädd när jag läser detta... ledsen för OT.
Problemet är att nästan alla som snackar skit om USA själva är helt undermåliga. Men det förändrar inte att det mesta amerikanskt är korkat.
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

Dissident wrote:
borz wrote:
maciato wrote:amerikanskt.. alltså korkat.
Jag blir mörkrädd när jag läser detta... ledsen för OT.
Problemet är att nästan alla som snackar skit om USA själva är helt undermåliga. Men det förändrar inte att det mesta amerikanskt är korkat.
Nyckelordet är väl "det mesta". Kan dock hålla med att mycket är strunt och korkat
DDS for life!
User avatar
lord_vasagos
Posts: 4075
Joined: 2002-11-01 6:23:59
Location: falun

Post by lord_vasagos »

jag tycker det är fånigt
det enda fighting jag kan tänka mig att titta på är ultimate fighting
Asus mobbo fx 8120 8gb ram ati 7850 oc
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Det viktigaste jag lärde mig av att komma till USA var att alla fördomar jag haft innan hade varit sanna, de flesta i högre grad än vad jag vågat tro. Så fort man kom utanför LA och San Francisco var minst en fjärdedel av befolkningen otroligt feta (idag mest mexikaner), det stod massor med skäggiga, medvetna män typ fotografen i Apocalypse Now och delade ut flygblad om tortyr av Falun Gong-anhängare vid Penn Station och det finns fler scientologer i Hollywood än poliser. Kontentan av alltihop är att USA är väldigt roligt att turista i, men man ska akta sig för att tro att de föreställningar man har om amerikanerna inte är sanna.
Life's a joke, yuk it up.
User avatar
maciato
Posts: 1798
Joined: 2002-03-17 20:14:24
Location: Gothenburg
Contact:

Post by maciato »

borz wrote:
Dissident wrote:
borz wrote:
maciato wrote:amerikanskt.. alltså korkat.
Jag blir mörkrädd när jag läser detta... ledsen för OT.
Problemet är att nästan alla som snackar skit om USA själva är helt undermåliga. Men det förändrar inte att det mesta amerikanskt är korkat.
Nyckelordet är väl "det mesta". Kan dock hålla med att mycket är strunt och korkat
Och eftersom det är det mesta vore man ju se det som den stora delen av landet. Majoritet, alltså är det i stort enbart...
User avatar
Cervantes
Posts: 93
Joined: 2006-08-31 18:31:49

Post by Cervantes »

Vad skulle det här testet vara bra för?
zajpner
Posts: 318
Joined: 2006-04-29 13:06:32
Location: Skövde

Post by zajpner »

Inte min stil. så nej det är inte bra, kanske om det hade varit på riktigt
User avatar
maciato
Posts: 1798
Joined: 2002-03-17 20:14:24
Location: Gothenburg
Contact:

Post by maciato »

Shiit, drömde en skum dröm om den här tråden igår, gick typ ut på att Svt sände ett program om 64bits i två delar.
Det berättade en mörk historia om 64bits användare som en minoritet i samhället eller något trams...

Sen var det skitsjukt, i drömmen avslöjades det att Axman skulle vara farsa till en tjejpolare, eller igentligen två, känner store syrran också så.
Men allt var bara skruvat, har haft feber några dagar, så drömgeneratorn är fett skev ;)

Men ganska skum dröm iallafall.. .
Föresten Ax, du va galen i cs och q3, stämmer detta ?
Post Reply