Tjejer utan smink

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
cac
Posts: 207
Joined: 2003-12-17 18:48:58
Location: De skånska skogarna.

Post by cac »

lillis wrote:Men du har en avatar med pippi, veronica har en avatar med sig själv, leendes och alldeles.. alldeles underbar.

Tänk, tänk, tänk!
Meen! Du har faktiskt sett en bild på mig en gång, räcker inte det? Kan du inte försöka minnas?

Och vad är det för fel på pippi förresten? Hon om någon är ju alldeles naturlig...
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

cac wrote:Meen! Du har faktiskt sett en bild på mig en gång, räcker inte det? Kan du inte försöka minnas?

Och vad är det för fel på pippi förresten? Hon om någon är ju alldeles naturlig...
BULLSHIT hon måste ha spray eller nån form av vax i sina flätor...Dom står för perfekt för nåt annat.
We dance to all the wrong songs
User avatar
cac
Posts: 207
Joined: 2003-12-17 18:48:58
Location: De skånska skogarna.

Post by cac »

dpinto wrote:
cac wrote:Meen! Du har faktiskt sett en bild på mig en gång, räcker inte det? Kan du inte försöka minnas?

Och vad är det för fel på pippi förresten? Hon om någon är ju alldeles naturlig...
BULLSHIT hon måste ha spray eller nån form av vax i sina flätor...Dom står för perfekt för nåt annat.
Njää,. Nu låter du bara avundsjuk, för att du inte kan ha sådana snygga flätor. De hålls uppe av hennes inre energi och vinden.
pync
Avstängd
Posts: 3018
Joined: 2002-09-23 19:54:01
Contact:

Post by pync »

Det är onekligen mycket fel på Pippi Långstrump, men cac borde få lika mycket talan som veronica eftersom de båda är flickor. Flickor med både utseende och intelligens, vilket är ovanligt, vi borde stödja dem ffs.
...min första kärlek var kanske inte direkt så lyckad, sade hon och pratade om mig.

Senast ändrad av sin omgivning den 08:32:15 - 10/14, ändrad totalt 4 gånger
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

cac wrote:
lillis wrote:Men du har en avatar med pippi, veronica har en avatar med sig själv, leendes och alldeles.. alldeles underbar.

Tänk, tänk, tänk!
Meen! Du har faktiskt sett en bild på mig en gång, räcker inte det? Kan du inte försöka minnas?

Och vad är det för fel på pippi förresten? Hon om någon är ju alldeles naturlig...
Jag vet att du är söt, och om jag fick rösta skulle det vara på dig för president, och inte veronica. Inte för att du är söt, utan mest för att du är lite mer... intellektuellt utmanande?

Det är inget fel på pippi heller, jag försöker bara dra ALLA ANDRA över en kam.

pync wrote:Det är onekligen mycket fel på Pippi Långstrump, men cac borde få lika mycket talan som veronica eftersom de båda är flickor. Flickor med både utseende och intelligens, vilket är ovanligt, vi borde stödja dem ffs.
Glöm inte gnadde. Hon är ju coolast av dem alla.
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

cac wrote:Njää,. Nu låter du bara avundsjuk, för att du inte kan ha sådana snygga flätor. De hålls uppe av hennes inre energi och vinden.
Nej då pippi är en äcklig matrealist,detta eviga sak letandet. :P
We dance to all the wrong songs
User avatar
Gnadde
Posts: 143
Joined: 2002-07-08 21:08:50
Location: Angered

Post by Gnadde »

Tack lillis! Det värmde. ;)
User avatar
tkh
Hedersbit
Posts: 3901
Joined: 2002-03-08 0:41:22
Location: Landskrona (Umeå)
Contact:

Post by tkh »

Rensade lite
"Just because you are unique does not mean you are useful."
User avatar
t3o
Posts: 1195
Joined: 2002-03-09 15:33:23
Location: Egby boysens och möckleby meckarnas öland
Contact:

Post by t3o »

Lyckergard: För att jag attraheras av ansiktet. Kroppen spelar mindre roll enligt mej. Ett fint ansikte är det mest atraktiva som fins, + ett leende då.

Sen fins det en sak som jag hatar ordentligt, eyeliner... fyfan vad det är skabbigt!!! Tjejer med blonda eller utan ögonbryn tar nån jävla tushpenna och ritar ett sträck, ofta helt osymetriskt. Det fins fan inget plastigare och värre än det. Det är det fulaste en tjej kan göra med sej själv. USH USH USH USH USH USH USH!!!!!!!!!!!!
Vill du köra starcraft mot mej? På battle.net heter jag Swoomp och är oftast inne i swe-1, swe-2, tw, eller xtc
User avatar
Thalagor
Posts: 271
Joined: 2002-03-20 17:08:05

Post by Thalagor »

t3o wrote:Lyckergard: För att jag attraheras av ansiktet. Kroppen spelar mindre roll enligt mej. Ett fint ansikte är det mest atraktiva som fins, + ett leende då.
Jag måste hålla med... Ansiktet är allt, är ansiktet fint, är allt fint :P... Så söta tjejer det finns ^^ :-*

;)
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

dpinto wrote:
syntetisk wrote:Ok, då frågar jag vad är det för fel på att vilja synas? :)

...och vadå klipper sig helt fucked up?
Det är bara fånigt och töntigt tycker jag...

typ din frisyr. Om det nu är du på bilden..
Tack. det var ungefär det jag väntade på ::)

Om jag, som många andra, är relativt ytliga så är det väll inte konstigt att man vill synas? Jag säger inte att insidan också räknas men personligen tycker jag att det är självklart att man vill känna sig snygg (=bekväm).

Sen angående ni som föredrar söta framför snygga och vise versa. Vad är skillnaden? Jag tycker att orden har ungefär samma innebörd, söt låter dock lite gulligare och inte lika brutalt (typ) :) Min flickvän är sötast i världen (och snyggast?) :P
User avatar
lyckegard
Posts: 2190
Joined: 2002-03-11 20:30:35

Post by lyckegard »

sluta klaga då på att Arnold Schwartznegger blev guvernör i Kalifornien för sitt utseende (han blev det för sitt partiprogram som väldigt få har läst)
pync
Avstängd
Posts: 3018
Joined: 2002-09-23 19:54:01
Contact:

Post by pync »

lyckegard wrote:sluta klaga då på att Arnold Schwartznegger blev guvernör i Kalifornien för sitt utseende (han blev det för sitt partiprogram som väldigt få har läst)
Om så få har läst det borde ju inte så många ha röstat på honom för det, desto fler röstade på honom för hans image.

Du säger emot dig själv.
...min första kärlek var kanske inte direkt så lyckad, sade hon och pratade om mig.

Senast ändrad av sin omgivning den 08:32:15 - 10/14, ändrad totalt 4 gånger
User avatar
lyckegard
Posts: 2190
Joined: 2002-03-11 20:30:35

Post by lyckegard »

pync wrote:
lyckegard wrote:sluta klaga då på att Arnold Schwartznegger blev guvernör i Kalifornien för sitt utseende (han blev det för sitt partiprogram som väldigt få har läst)
Om så få har läst det borde ju inte så många ha röstat på honom för det, desto fler röstade på honom för hans image.

Du säger emot dig själv.
nu snackade jag om européers syn på valet.
pync
Avstängd
Posts: 3018
Joined: 2002-09-23 19:54:01
Contact:

Post by pync »

lyckegard wrote:
pync wrote:
lyckegard wrote:sluta klaga då på att Arnold Schwartznegger blev guvernör i Kalifornien för sitt utseende (han blev det för sitt partiprogram som väldigt få har läst)
Om så få har läst det borde ju inte så många ha röstat på honom för det, desto fler röstade på honom för hans image.

Du säger emot dig själv.
nu snackade jag om européers syn på valet.
Varken du eller jag vet om de som valde Arnold läste hans Partiprogram.

Men jag gissar att få gjorde det.
...min första kärlek var kanske inte direkt så lyckad, sade hon och pratade om mig.

Senast ändrad av sin omgivning den 08:32:15 - 10/14, ändrad totalt 4 gånger
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Skillnaden mellan snygg och söt verkar det som att söt är ett flickaktigt lite runt ansikte medan snygg är ett sånt ansikte dom flesta modeller har, detta är inte min personliga åsikt då jag har svårt att se vad så många tycker är snyggt med dom tjejer som klistras upp som modeller, jag föredrar söta tjejer :D
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Spixx
Posts: 1613
Joined: 2004-03-20 16:47:34
Contact:

Översminkning???

Post by Spixx »

[Klaga inte på stavning tack!]
asså jag tycker för det första att det e fult med tjejer som sminkar sig för mycket, har en tjej i klassen som har ett 2cm tjockt lager me smink på sig i skolan varje dag, vilken chock man fick när man såg henne utan ;)
men men lagom är bäst, sedan är det upp till en själv att sminka sig så mycket / lite som man vill, bara man gör det för egen skull och inte för vad vi killar ska tycka!!!!!!!!
User avatar
lyckegard
Posts: 2190
Joined: 2002-03-11 20:30:35

Post by lyckegard »

Thalagor wrote:
t3o wrote:Lyckergard: För att jag attraheras av ansiktet. Kroppen spelar mindre roll enligt mej. Ett fint ansikte är det mest atraktiva som fins, + ett leende då.
Jag måste hålla med... Ansiktet är allt, är ansiktet fint, är allt fint :P... Så söta tjejer det finns ^^ :-*

;)
så söta flickors ansikten utan eller med rouge på kinderna?
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

lyckegard wrote:
Thalagor wrote:
t3o wrote:Lyckergard: För att jag attraheras av ansiktet. Kroppen spelar mindre roll enligt mej. Ett fint ansikte är det mest atraktiva som fins, + ett leende då.
Jag måste hålla med... Ansiktet är allt, är ansiktet fint, är allt fint :P... Så söta tjejer det finns ^^ :-*

;)
så söta flickors ansikten utan eller med rouge på kinderna?
En del har för mycket av det också.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
t3o
Posts: 1195
Joined: 2002-03-09 15:33:23
Location: Egby boysens och möckleby meckarnas öland
Contact:

Post by t3o »

men som sagt... det fins inget värre än eyeliner!
Vill du köra starcraft mot mej? På battle.net heter jag Swoomp och är oftast inne i swe-1, swe-2, tw, eller xtc
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

t3o wrote:men som sagt... det fins inget värre än eyeliner!
Jo, blått läppstift och grön mascara.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

lither wrote: Jo, blått läppstift och grön mascara.
Haha, finns det ens grön mascara? Mascara är sånt man använder för att få "fylligare" ögon fransar ;D
t3o wrote:men som sagt... det fins inget värre än eyeliner!
Eyeliner är snyggt :P
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

syntetisk wrote:
lither wrote: Jo, blått läppstift och grön mascara.
Haha, finns det ens grön mascara? Mascara är sånt man använder för att få "fylligare" ögon fransar ;D
Jo, jag vet. Det var bara generallisering. Finns säkert inte. ;)
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

lither wrote:Jo, jag vet. Det var bara generallisering. Finns säkert inte. ;)
Jaja, om det finns så håller jag iaf med dig. Gröna ögonfransar är inget att hänga i granen :)
User avatar
Ramza
Posts: 2002
Joined: 2002-10-03 20:35:40
Location: Göteborg
Contact:

Post by Ramza »

No more weird comments today please.
"Liksom Giraffen har lång hals kan man inte svänga vänster med ett kylskåp"
Post Reply