Hur ska man få ihop det?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

Det finns inget så plågsamt som utdragna försök att få till det. Var tydlig, ge henne komplimanger och rör mycket vid henne. Hon kommer att hinta väldigt tydligt om hur hon vill ha det.

Dina gener har gjort det här ett antal tusen gånger förut. Hur svårt kan det då vara?
"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Så förutsägbart nietzscheanskt språkat bäste nem.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

OT: Adriano, är du engelsklärare?
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
tkh
Hedersbit
Posts: 3901
Joined: 2002-03-08 0:41:22
Location: Landskrona (Umeå)
Contact:

Post by tkh »

Åh vad jag känner igen detta. Det har hänt mig två gånger att jag kärat ned mig och blivit tokdeppig efteråt. Tredje gången tog jag chansen tidigare. Det sista var bäst.

Första gången var jag så dum så att jag aldrig gjorde något, fick veta långt efteråt att hon var intresserad av mig också, men då var det ju liksom för sent att gå tillbaka två år och göra det jag inte vågade. Andra gången sa jag det till slut, i ett brev iofs, och fick till svar "du är en person jag skulle kunna bli kär i, men det har inte blivit så". Hon hade iofs pojkvän nästan hela tiden, och jag tyckte mig se alla dolda tecken. Tydligen hade jag väldigt fel. Men vi är i alla fall kompisar fortfarande, efter att vi pratade ut om det så kändes det bättre, och vi kan umgås utan problem nu.

Nästa gång jag fick chansen så lät jag det inte rinna ut i sanden. Jag tyckte mig känna att det fanns en koppling, vi blev tillsammans efter tre månader, och det var kanske 5:e gången vi träffades. Dock hade vi otaliga timmar på ICQ innan det. Vi har varit tillsammans i 1½ år och bor tillsammans, och jag är hur lycklig som helst. Men hade jag inte vågat så hade det knappast blivit något.

En faktor som spelar in är ju också hur länge man har känt varandra, och hur länge man har känt sina känslor. Det är svårare att byta en god vänskap till förhållande jämfört med att lägga in stöten lite tidigare (varför låter det som ett tragiskt ragg på krogen när man säger så?). Alltså innan man blivit rena kompisar. Det finns inget som säger att det är för sent efter fyra månader eller så, men desto mer kompisar man har blivit, ju svårare är det. Som jag upplevt och sett i alla fall.

Något som jag också tycker är viktigt är att: har du börjat prata om hur du känner - lägg alla kort på bordet. Är man jättekär och säger "jag tycker om dig, mer än som kompis" så har man bara visat halva sin hand. För att kunna gå vidare är det nog en stor fördel att ha pratat ut helt och hållet. Det är riktigt jobbigt att nån månad senare sitta och tänka "varför sa jag inte allt vad jag kände?". Kanske är det svårt att öppna munnen och säga det, men det är värt det. För bådas skull!

Alkohol har jag aldrig använt vid några av mina tillfällen. Själv anser jag det inte vara någon till gagn att vara berusad på något sätt när man ska prata känslor. Vem är det som står för känslorna? Du eller alkoholen? Tycker man om en person tillräckligt mycket så ska man kunna säga det utan att ha intagit alkohol. Det handlar om att våga, att visa vem man är utan att gömma sig bakom någon fasad. Det tycker jag.

/Relationsdoktor tkh
"Just because you are unique does not mean you are useful."
User avatar
Adriano
Posts: 145
Joined: 2005-01-30 14:27:35

Post by Adriano »

lither wrote:OT: Adriano, är du engelsklärare?
Nej, det är jag inte. Elev däremot ;)
P4 3,0 Ghz, ATI Radeon 9800 PRO 256 Mb 1024 Mb RAM

Acer Ferarri 3200
User avatar
Adriano
Posts: 145
Joined: 2005-01-30 14:27:35

Post by Adriano »

tkh wrote:Åh vad jag känner igen detta. Det har hänt mig två gånger att jag kärat ned mig och blivit tokdeppig efteråt. Tredje gången tog jag chansen tidigare. Det sista var bäst.

Första gången var jag så dum så att jag aldrig gjorde något, fick veta långt efteråt att hon var intresserad av mig också, men då var det ju liksom för sent att gå tillbaka två år och göra det jag inte vågade. Andra gången sa jag det till slut, i ett brev iofs, och fick till svar "du är en person jag skulle kunna bli kär i, men det har inte blivit så". Hon hade iofs pojkvän nästan hela tiden, och jag tyckte mig se alla dolda tecken. Tydligen hade jag väldigt fel. Men vi är i alla fall kompisar fortfarande, efter att vi pratade ut om det så kändes det bättre, och vi kan umgås utan problem nu.

Nästa gång jag fick chansen så lät jag det inte rinna ut i sanden. Jag tyckte mig känna att det fanns en koppling, vi blev tillsammans efter tre månader, och det var kanske 5:e gången vi träffades. Dock hade vi otaliga timmar på ICQ innan det. Vi har varit tillsammans i 1½ år och bor tillsammans, och jag är hur lycklig som helst. Men hade jag inte vågat så hade det knappast blivit något.

En faktor som spelar in är ju också hur länge man har känt varandra, och hur länge man har känt sina känslor. Det är svårare att byta en god vänskap till förhållande jämfört med att lägga in stöten lite tidigare (varför låter det som ett tragiskt ragg på krogen när man säger så?). Alltså innan man blivit rena kompisar. Det finns inget som säger att det är för sent efter fyra månader eller så, men desto mer kompisar man har blivit, ju svårare är det. Som jag upplevt och sett i alla fall.

Något som jag också tycker är viktigt är att: har du börjat prata om hur du känner - lägg alla kort på bordet. Är man jättekär och säger "jag tycker om dig, mer än som kompis" så har man bara visat halva sin hand. För att kunna gå vidare är det nog en stor fördel att ha pratat ut helt och hållet. Det är riktigt jobbigt att nån månad senare sitta och tänka "varför sa jag inte allt vad jag kände?". Kanske är det svårt att öppna munnen och säga det, men det är värt det. För bådas skull!

Alkohol har jag aldrig använt vid några av mina tillfällen. Själv anser jag det inte vara någon till gagn att vara berusad på något sätt när man ska prata känslor. Vem är det som står för känslorna? Du eller alkoholen? Tycker man om en person tillräckligt mycket så ska man kunna säga det utan att ha intagit alkohol. Det handlar om att våga, att visa vem man är utan att gömma sig bakom någon fasad. Det tycker jag.

/Relationsdoktor tkh
Stort tack för ditt svar! Jag pratar med tjejen i fråga väldigt mycket på MSN och där blir det mer och mer kärleksfulla samtal. Just det kärleksfulla sägs aldrig rakt ut men iallafall jag känner vibbar i komplimangerna som blir fler o.s.v. Värt att tillägga är även att vi inte varit vänner som så att vi träffats på fritiden så mycket utan mer i plugget. Det är först nu vi har börjat prata mer än förut. JAg tror inte jag tänker använda alkohol för att greja det. JAg hopas att jag är så pass stark att jag klarar det utan detta hjälp- "eller stjälp-" medel.

Som sagt så träffades vi idag men min polare hängde på så det blev inget av det hela :(

Ikväll ska jag testa en grej som jag tror kan funka. JAg berättar hur och hur det gick senare ikväll ;)

EDIT: Vill bara säga att ni grabbar (och tjejer) här på 64bits är riktigt hyvens! Eloge till er!
P4 3,0 Ghz, ATI Radeon 9800 PRO 256 Mb 1024 Mb RAM

Acer Ferarri 3200
User avatar
Bad_and_ugly
Posts: 2295
Joined: 2004-05-16 21:46:13
Contact:

Post by Bad_and_ugly »

Att deppa ihop över obesvarad/aldrig-blev-av kärlek känner jag igen, nu har jag givit upp den biten och lever som ensamvarg i min gråa tillvaro, på en del sätt är det än frihet men man hadde ändå inte tackat nej till sällskap, fast nu senast jag var på fest var det visst nån jag hånglat med i taxin (fick höra det dan efter) som tydligen skulle varit intresserad, ska se vad jag kan göra åt saken :]

Personligen skulle jag säga att satsa allt på vinst och förlust, gå undan till ett lugnt ställe och ta ett snack för att se om både hon och du tycker likadant om varandra, försök vara lugn och saklig så du gör ett seriöst intryck, kan vara svårt att hålla masken om man är nervös eller så, men det kan vara värt. Förklara hur du känner och tycker och fråga om det finns intresse från hennes sida.

För att komma till det momentet bör du först på ett självsäkert vis flörta lite med henne och ge hintar, sen frågar du om ni kan gå nånstans o snacka.

Lycka till, hoppas det går bra :)
Kan inget om mycket
User avatar
phastas
Posts: 1058
Joined: 2005-01-03 0:03:53
Location: Örebro
Contact:

Post by phastas »

Oooooh...kom på en höjdargrej som man kan ge till henne.

Blommor!
Köp nu inte 50 rosor och se ut som ett fån (fattigt fån oxå)....utan 3 stycken eller så...för att inte göra det för uppenbart kan du få dom sprayade med guld eller liknande...(guldrosor ser verkligen riktigt bra ut...och dom ska inte vara helt i guld, utan mer som at det är guldflakes på dom)
Tjejer borde vid det här laget fattat att killar inte har koll på hur många blommor det ska vara för att det ska betyda nått, och om du går iväg lite ifrån de klassiska blodröda rosorna så kan du med lätthet rädda situation med att det är vänner-blommor.
Tycker en ros är lite för mycket "klänga under balkongen med rosen i munnen romeostyle"-aktigt, 5 är lite för mycket....3 borde bli super...

Det påminner mig...ska nog minsann se till att tjejen där hemma får lite blommor i helgen.

Iaf, gl hf Adriano
KTM + Akrapovic = [love]
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

tkh, mkt fina ord! håller med dig 100% men eftersom du upplevt detta genom att du känt bruden en längre tid och för mig är det nu 3 månader nu och vi pratar med varan på msn varje dag. Kände från första början att det var något speciellt. Hade svårt att koncentrera mig i skolarben osv... Vi talar med varandra än idag och undrar vad du tror eftesom jag sitter i samma båt. Jag har ingen tidigare erfarenhet av att skaffa brud så jag tycker att det är skitjobbigt nu. Hon vet vad jag känner för henne men hon vågar inte riktigt visa sina känslor :(

Adriano, är desperat ja. vet inte själv va ja ska göra så du måste berätta va som hände och va du gjorde och om de vart något :)
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

EN vit ros är det som gäller. No more, no less.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Dk
Posts: 93
Joined: 2004-11-02 18:16:46

Post by Dk »

Jobbigt sånthär :/ Jag har banne mig aldrig fått ihop det md nån tjej jag vatt kär i, dock kan jag inte säga att jag inte försökt ;). I sommras kändes det som det var ganska nära tillochmed men, jag blev dissad :( .
"If you want to make an apple cake from scratch you must start by creating the universe"
User avatar
Bad_and_ugly
Posts: 2295
Joined: 2004-05-16 21:46:13
Contact:

Post by Bad_and_ugly »

Kärlek har jag givit upp, man blir bara så ledsen och arg på sig själv för att man inte gjorde mer åt saken.
Kan inget om mycket
User avatar
Adriano
Posts: 145
Joined: 2005-01-30 14:27:35

Post by Adriano »

phastas wrote:Oooooh...kom på en höjdargrej som man kan ge till henne.

Blommor!
Köp nu inte 50 rosor och se ut som ett fån (fattigt fån oxå)....utan 3 stycken eller så...för att inte göra det för uppenbart kan du få dom sprayade med guld eller liknande...(guldrosor ser verkligen riktigt bra ut...och dom ska inte vara helt i guld, utan mer som at det är guldflakes på dom)
Tjejer borde vid det här laget fattat att killar inte har koll på hur många blommor det ska vara för att det ska betyda nått, och om du går iväg lite ifrån de klassiska blodröda rosorna så kan du med lätthet rädda situation med att det är vänner-blommor.
Tycker en ros är lite för mycket "klänga under balkongen med rosen i munnen romeostyle"-aktigt, 5 är lite för mycket....3 borde bli super...

Det påminner mig...ska nog minsann se till att tjejen där hemma får lite blommor i helgen.

Iaf, gl hf Adriano
Jag har tänkt göra det flera gånger faktiskt! Funderar dock på att skicka med bud då hon bor utanför stan. Jag tror det bli tre rosor ;).
Senast igår gav hon mig komplimanger och beskrev mig som jättetrevlig, snygg o.s.v. Det går framåt tror jag!:)
Efter hennes "superlativ" sa jag kortfattat att hon också har allt varav hon på klassiskt tjejmanér sa att "äsch, det har jag inte alls". Hon verkade dock väldigt glad efteråt!

Vad tror ni om att skicka med bud så hon hittar dem när hon kommer hem? Problemet är att jag vet inte om jag ska skriva att jag skickade dem eller om jag ska låta henne fatta själv vilket nog kan göra det hela ännu bättre ;). Vad tror ni?
P4 3,0 Ghz, ATI Radeon 9800 PRO 256 Mb 1024 Mb RAM

Acer Ferarri 3200
User avatar
Bad_and_ugly
Posts: 2295
Joined: 2004-05-16 21:46:13
Contact:

Post by Bad_and_ugly »

Ge henne en tydlig hint i texten iaf och be henne ringa ;)

Se även om ni kan mötas på en fin plats så ni kan sätta er ner och prata lite
Kan inget om mycket
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

Adriano, tänkte göra det samma men problemet är att jag inte har hennes adress och jag kan inte fråga henne häller... Men det är en lysande ide ;)

Edit: råka hitta detta; http://www.interflora.se/ kan vara något ;)
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
Adriano
Posts: 145
Joined: 2005-01-30 14:27:35

Post by Adriano »

ADiS wrote:Adriano, tänkte göra det samma men problemet är att jag inte har hennes adress och jag kan inte fråga henne häller... Men det är en lysande ide ;)

Edit: råka hitta detta; http://www.interflora.se/ kan vara något ;)
Eller det här: http://www.hitta.se/

Skriv in personens namn så får du upp adress och vägbeskrivning. Det finns även en länk till Interflora så man kan skicka direkt till den personen!
P4 3,0 Ghz, ATI Radeon 9800 PRO 256 Mb 1024 Mb RAM

Acer Ferarri 3200
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

Tyvärr så hittar inte den där :(
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
phastas
Posts: 1058
Joined: 2005-01-03 0:03:53
Location: Örebro
Contact:

Post by phastas »

Adriano wrote:Jag har tänkt göra det flera gånger faktiskt! Funderar dock på att skicka med bud då hon bor utanför stan. Jag tror det bli tre rosor ;).
Senast igår gav hon mig komplimanger och beskrev mig som jättetrevlig, snygg o.s.v. Det går framåt tror jag!:)
Efter hennes "superlativ" sa jag kortfattat att hon också har allt varav hon på klassiskt tjejmanér sa att "äsch, det har jag inte alls". Hon verkade dock väldigt glad efteråt!

Vad tror ni om att skicka med bud så hon hittar dem när hon kommer hem? Problemet är att jag vet inte om jag ska skriva att jag skickade dem eller om jag ska låta henne fatta själv vilket nog kan göra det hela ännu bättre ;). Vad tror ni?
Hehe, bara fortsätt med komplimangerna, så länge man inte avfyrar dom jämnt så ger dom resultat. Se det lite som artelleri eller understödseld för att mjuka upp målet.

Skicka med bud är ypperligt.
OM du inte skriver något så får hon klura på det, oxå ett säkert sätt att ta reda på om det finns fler skogshuggare i skogen. Risken är ju om det finns fler skogshuggare att du tankar hans bil.
OM du skriver under så byter du inte däck på någon annans bil än din egen, men alla vet ju att tjejer gillar överraskningar lika mycket som skor (okej då, nästan iaf ;) ).
Sen kan man ju skriva anonymt oxå, lägga in några ledtrådar så att hon borde tro att det är från dig...är nog det alternativet som ger störst effekt, men oxå det som avslöjar mest vad du känner.
Men alla verkar överens om att det är bättre att göra något istället för inget, även fast det är läskigt att ta klivet ut i det okända.

The power of the 64bits forumet will guide you![/i]
KTM + Akrapovic = [love]
User avatar
Branstrom
Hedersbit
Posts: 3487
Joined: 2002-02-22 16:46:37
Location: Härnösand
Contact:

Post by Branstrom »

phade wrote:Jag har alltid lyckats lirka in det ganska fint och inte bara sagt rakt ut; "Du, jag gillar dig skitmycket. Mer än bara som en vän. Hur känner du?", utan mer lirkat in det i lite alkoholbaserade situationer, typ sanning eller konsekvens.
Men det gick ju åt fanders ändå, så nu har jag gett upp kärleken. ;P
Så du har gett upp... Har du aldrig tänkt på att det kanske är bättre att vara rak? Inte vet jag... alla beter sig och reagerar på sitt eget sätt. Men det kan vara praktiskt att kunna vara frank med folk.
Fredrik Bränström. Blogg + portfolio, så småningom.
User avatar
Adriano
Posts: 145
Joined: 2005-01-30 14:27:35

Post by Adriano »

phastas wrote:
Adriano wrote:Jag har tänkt göra det flera gånger faktiskt! Funderar dock på att skicka med bud då hon bor utanför stan. Jag tror det bli tre rosor ;).
Senast igår gav hon mig komplimanger och beskrev mig som jättetrevlig, snygg o.s.v. Det går framåt tror jag!:)
Efter hennes "superlativ" sa jag kortfattat att hon också har allt varav hon på klassiskt tjejmanér sa att "äsch, det har jag inte alls". Hon verkade dock väldigt glad efteråt!

Vad tror ni om att skicka med bud så hon hittar dem när hon kommer hem? Problemet är att jag vet inte om jag ska skriva att jag skickade dem eller om jag ska låta henne fatta själv vilket nog kan göra det hela ännu bättre ;). Vad tror ni?
Hehe, bara fortsätt med komplimangerna, så länge man inte avfyrar dom jämnt så ger dom resultat. Se det lite som artelleri eller understödseld för att mjuka upp målet.

Skicka med bud är ypperligt.
OM du inte skriver något så får hon klura på det, oxå ett säkert sätt att ta reda på om det finns fler skogshuggare i skogen. Risken är ju om det finns fler skogshuggare att du tankar hans bil.
OM du skriver under så byter du inte däck på någon annans bil än din egen, men alla vet ju att tjejer gillar överraskningar lika mycket som skor (okej då, nästan iaf ;) ).
Sen kan man ju skriva anonymt oxå, lägga in några ledtrådar så att hon borde tro att det är från dig...är nog det alternativet som ger störst effekt, men oxå det som avslöjar mest vad du känner.
Men alla verkar överens om att det är bättre att göra något istället för inget, även fast det är läskigt att ta klivet ut i det okända.

The power of the 64bits forumet will guide you![/i]
Tjejen i fråga är populär, duktig med studierna, snygg o.s.v. Ändå tror hon själv att hon inte är så komplett som alla utomstående ser henne. Det är iallafall vad jag har märkt under våra konversationer. När jag ger henne en komplimang brukar hon skoja bort det och säga att det inte är så men jag brukar alltid stå upp för min sak och säga att "du är bäst, du är duktig i skolan" m.m. Jag tänkte därför att jag på kortet kunde skriva: "För att du är bäst" eller något liknande.

Om hon fick detta meddelande tror jag hon först skulle tänka på mig då vi som sagt ofta diskuterat detta, men hon skulle ju ändå inte kunna vara säker. Jag tror det kan bli en bra tankeställare!

Är du med mig phastas? Låter det bra?

PS. Bra liknelse med skogshuggarna och bilarna ;)
P4 3,0 Ghz, ATI Radeon 9800 PRO 256 Mb 1024 Mb RAM

Acer Ferarri 3200
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

Det du tänkte skriva skulle vara jätte bra om du har sagt till henne väldigt mkt i stil med Du är bäst osv...

Tydligen så är du en båt före mig i detta ämne ;)
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
phastas
Posts: 1058
Joined: 2005-01-03 0:03:53
Location: Örebro
Contact:

Post by phastas »

Adriano wrote:Tjejen i fråga är populär, duktig med studierna, snygg o.s.v. Ändå tror hon själv att hon inte är så komplett som alla utomstående ser henne. Det är iallafall vad jag har märkt under våra konversationer. När jag ger henne en komplimang brukar hon skoja bort det och säga att det inte är så men jag brukar alltid stå upp för min sak och säga att "du är bäst, du är duktig i skolan" m.m. Jag tänkte därför att jag på kortet kunde skriva: "För att du är bäst" eller något liknande.

Om hon fick detta meddelande tror jag hon först skulle tänka på mig då vi som sagt ofta diskuterat detta, men hon skulle ju ändå inte kunna vara säker. Jag tror det kan bli en bra tankeställare!

Är du med mig phastas? Låter det bra?

PS. Bra liknelse med skogshuggarna och bilarna ;)
"För att du är bäst"
Bättre än så kan det knappast bli. Små men tydliga referenser till era tidigare konversationer och dom komplimangerna du har fällt.
Och, visar sig att det är ömsesidigt så har du inte gjort någon skada alls med dom orden.
Nä du Adriano, finns inget mer jag kan tillägga, det här sköter du så snyggt själv. Bra jobbat broder ;)
KTM + Akrapovic = [love]
User avatar
Adriano
Posts: 145
Joined: 2005-01-30 14:27:35

Post by Adriano »

phastas wrote:
Adriano wrote:Tjejen i fråga är populär, duktig med studierna, snygg o.s.v. Ändå tror hon själv att hon inte är så komplett som alla utomstående ser henne. Det är iallafall vad jag har märkt under våra konversationer. När jag ger henne en komplimang brukar hon skoja bort det och säga att det inte är så men jag brukar alltid stå upp för min sak och säga att "du är bäst, du är duktig i skolan" m.m. Jag tänkte därför att jag på kortet kunde skriva: "För att du är bäst" eller något liknande.

Om hon fick detta meddelande tror jag hon först skulle tänka på mig då vi som sagt ofta diskuterat detta, men hon skulle ju ändå inte kunna vara säker. Jag tror det kan bli en bra tankeställare!

Är du med mig phastas? Låter det bra?

EDIT: Ge gärna fler tips ni erfarna 64bitare! :)

EDIT: Skriv gärna fler tips ni erfarna 64bitare ;)

PS. Bra liknelse med skogshuggarna och bilarna ;)
"För att du är bäst"
Bättre än så kan det knappast bli. Små men tydliga referenser till era tidigare konversationer och dom komplimangerna du har fällt.
Och, visar sig att det är ömsesidigt så har du inte gjort någon skada alls med dom orden.
Nä du Adriano, finns inget mer jag kan tillägga, det här sköter du så snyggt själv. Bra jobbat broder ;)
Referenser till att hon är bäst har förekommit många gånger och jag tror att just det meddelandet skulle sitta som gjutet!

Phastas skönt att du gillade mitt "anonyma" meddelande!

Jag ska skicka blommorna så hon får dem nästa vecka. Efteråt ska jag fråga om något roligt hänt på sistone. Jag tror jag då kommer märka om hon fattat att jag var avsändaren eller inte. Spännande ska det bli!

Jag vill även tillägga att ni här på 64bits varit MYCKET trevliga, tillmötesgående, och även roliga. Ett exempel på vad ni hjälpt mig med är det här med blommorna. Visserligen hade jag redan tänkt tanken många gånger men ni gav mig den backup jag behövde för att känna mig säker på min sak. TACK :)

Tänk att tråden jag först trodde ni skulle skratta åt kunde blli så bra! :D


ADiS kul att du också kunde hämta lite tips från mig och andra i denna tråd ;)

Just det, jag ska skriva lite senare ikväll om hur det då har gått med det jag ska pröva idag. Ni måste hänga med i "följetongen" ;)
Last edited by Adriano on 2005-04-29 21:23:08, edited 2 times in total.
P4 3,0 Ghz, ATI Radeon 9800 PRO 256 Mb 1024 Mb RAM

Acer Ferarri 3200
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

haha klart, vi är som en jävla stor familj här ;D där alla knuffar varandra i ryggen ;)
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
Adriano
Posts: 145
Joined: 2005-01-30 14:27:35

Post by Adriano »

ADiS wrote:haha klart, vi är som en jävla stor familj här ;D där alla knuffar varandra i ryggen ;)
:D Du får hålla tummarna nu!
P4 3,0 Ghz, ATI Radeon 9800 PRO 256 Mb 1024 Mb RAM

Acer Ferarri 3200
Post Reply