Framkalla MASSOR av bilder billigast, bra?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
Fr3drik
Posts: 338
Joined: 2005-04-01 22:59:55
Location: Majorna, Göteborg

Framkalla MASSOR av bilder billigast, bra?

Post by Fr3drik »

Jag erkänner: Jag är en av många som slarvat med att framkalla mina digitala bilder. De ligger och skräpar på hårddiskar i väntan på att tekniken ska krascha och mina bilder försvinna.

Naturligtvis vill jag ha bilderna utskrivna, och stoppade i album. Ordning och reda, pengar på...

Vartfrån kan jag framkalla massor av bilder billigt. Vi pratar säkert runt, tja..i någonstans runt 1000 bilder. Kvaliteten ska naturligtvis vara bra och det ska gå smidigt att ladda upp bilderna.

Tidigare har jag kört några framkallningar med Fotolabo.net men jag vet inte. Jag antar att deras resultat har varit lite för varierande, och det är INTE läge att sitta med deras profil på varenda kort.

Att inte något stort labb drar igång en kampanj!

/Fredrik
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

I vissa fotoaffärer kan du gå dit med ditt SD-minne/cd/dvd-skiva och ladda upp bilderna för att få dem utskrivna.

Annars finns det ju fotoskrivare som skriver i det "vanliga" fotoformatet. Vet inte vad som är mest ekonomiskt dock.
hej.
User avatar
root
Posts: 1150
Joined: 2002-03-07 23:22:35
Contact:

Post by root »

frontweb.se är bra, men jag vet inte om de är billigast.
Pulling together is the aim of despotism and tyranny. Free men pull in all kinds of directions.
-Terry Pratchett
User avatar
Kphonic
Posts: 27
Joined: 2003-12-02 22:45:07
Location: hälsingland

Post by Kphonic »

Såg precis att cdon har en kampanj där man kan framkalla digitalbilder för en krona st. Då jag aldrig framkallat någon digitalbild vet jag ej om det är billigt eller inte. Kvalitén hos cdons framkallningar vet jag inte heller nåt om. formatet var 10x15 iaf. Tänkte bara att det kanske var något av intresse.
User avatar
IcePic
Hedersbit
Posts: 6061
Joined: 2002-03-08 16:09:38

Post by IcePic »

root wrote:frontweb.se är bra, men jag vet inte om de är billigast.
Mycket trevlig firma, de är dns-host åt 64bits bl.a. =)
Oh give me a clone, my very own clone,
with the Y chromosome changed to X!
And since she's my own, of my own flesh and bone,
she'll be thinking of nothing but sex!
Post Reply