Är han verkligen dum?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Är han verkligen dum?

Post by staretsen »

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... nderType=3

Medan den förra incidenten möjligen skulle ha kunnat vara en lyckad PR-kupp, ser jag ingen anledning till att det här skulle kunna vara avsiktligt.
Life's a joke, yuk it up.
User avatar
EZA
Posts: 872
Joined: 2002-04-07 3:31:48
Location: Avesta
Contact:

Re: Är han verkligen dum?

Post by EZA »

TinyTeeth wrote:http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... nderType=3

Medan den förra incidenten möjligen skulle ha kunnat vara en lyckad PR-kupp, ser jag ingen anledning till att det här skulle kunna vara avsiktligt.
Ja han är sosse :-X
User avatar
elvenman
Hedersbit
Posts: 12572
Joined: 2002-03-17 21:42:06
Location: Mora
Contact:

Post by elvenman »

Man kanske skulle tipsa honom att läsa manualen till sin telefon ;D
Fråga smart "Den som spar han har, men inte roligt"
Praxidike: Q9550/8GB/5180GB/DVD±RW/GTX760/24"TFT
Io: P-M 1,73/2GB/1000GB/DVD±RW/15"TFT
U32U: E-450 1,65/8GB/64GB SSD/HD6320/13,3"TFT
Kale: E6550/4GB/640GB/46"LED
User avatar
_JesteR_
Posts: 2437
Joined: 2004-02-28 16:26:27
Location: Gavle
Contact:

Post by _JesteR_ »

Han är väl van att någon annan lägger på luren åt honom.
When you pirate MP3s, you are downloading COMMUNISM
Lacolper
GästenVLHA
Avstängd
Posts: 615
Joined: 2005-10-11 19:18:38
Location: Inte Göteborg

Post by GästenVLHA »

Om det nu stämmer är det klantigt. Han borde verkligen se till att skaffa en ny telefon om det är den som krånglar.
Arbete ger frihet
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

Men mobiltelefoner läggr på automatiskt när den andra lägger på. Han kan ha förväntat sig att det skulle ske automatisk men då la dom inte på direkt men det trodde han...
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
SWEDISH_-_M@SSACRE
Posts: 166
Joined: 2005-10-19 16:12:22

Post by SWEDISH_-_M@SSACRE »

Och dessa personer har hand om våra pengar och styr vårt land, nä fyyy fan!

Så b alltså, sosse eller inte, presenterat sig har han ju gjort iaf, jag heter Bosse och jag har ingen hjärna!

;D

/SM
User avatar
Hipshot
Posts: 2372
Joined: 2002-08-01 13:56:19
Location: Stan.
Contact:

Post by Hipshot »

Den näst mesta sossen efter Mona Sahlin.
User avatar
FreedomFighter
Posts: 76
Joined: 2004-05-31 22:44:30
Location: Karlstad

Post by FreedomFighter »

Njaa sånt här händer oss alla. Dock har han ju lyckats med det en del gånger, han borde banka sönder telefonen nästa gång.
Allt är som det ska vara.
User avatar
Hipshot
Posts: 2372
Joined: 2002-08-01 13:56:19
Location: Stan.
Contact:

Post by Hipshot »

FreedomFighter wrote:Njaa sånt här händer oss alla. Dock har han ju lyckats med det en del gånger, han borde banka sönder telefonen nästa gång.
Det är nog många som:

[Nu har jag pratat färdigt med denna reporter, jag lägger luren brevid hållaren här så kanske den lägger på sig själv, så slipper jag anstränga min tennisarm]
User avatar
Hipshot
Posts: 2372
Joined: 2002-08-01 13:56:19
Location: Stan.
Contact:

Post by Hipshot »

Jag måste nog säga att han är bra kul ändå, eller, hans crew är det iaf, var tvungen att cutta en artikel från metro och sätta på dörren, metro citerar expressen som citerar Eva Rosengren, Bosses pressekreterare, det kan inte ha blivit fel på vägen.
Metro wrote:
Expressen wrote:
Eva Rosengren wrote:
-Märkligt att journalister låter bli att lägga på luren för att se om Bosse glömmer att lägga på sin.
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Jag skulle säga att det inte är ett dugg märkligt, med tanke på vilka scoop historien har visat oss att man kan snappa upp på det sättet!
Life's a joke, yuk it up.
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

Jag ser inget direkt fel i det han säger efteråt. Vi vet ju alla att journalistiken inte direkt är varken skönlitteratur eller politiskt korrekt längre. De förtjänar att bli klagade på.
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

Helt OT, men varje gång jag ser denna tråd så får jag i en kvarts sekund för mig att den handlar om någon av forumanvändarna.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
fruktapa
Posts: 121
Joined: 2005-10-26 13:28:17

Post by fruktapa »

Andrej wrote:Helt OT, men varje gång jag ser denna tråd så får jag i en kvarts sekund för mig att den handlar om någon av forumanvändarna.
Lär du dig inte till slut då?
- Insha'Allah
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

wille wrote:Jag ser inget direkt fel i det han säger efteråt. Vi vet ju alla att journalistiken inte direkt är varken skönlitteratur eller politiskt korrekt längre. De förtjänar att bli klagade på.
Åtminstone en viss grupp av dem.
Det är skönt med såna som Bosse Ringholm. Han färgar den politiska vardagen.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

fruktapa wrote:Lär du dig inte till slut då?
Nej, för jag tycker att trådnamnet är så passande och jag associerar det alltid till det jag nämnde ovan, för en mycket kort stund.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
Bad_and_ugly
Posts: 2295
Joined: 2004-05-16 21:46:13
Contact:

Post by Bad_and_ugly »

Det känns tryggt att vi har kompetenta och smarta personer i vår regering. >_<
Kan inget om mycket
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Bad_and_ugly wrote:Det känns tryggt att vi har kompetenta och smarta personer i vår regering. >_<
Vad vill du ha sagt med ditt ironiska uttalande? Att Bosse Ringholm inte är smart och kompetent?
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Bad_and_ugly
Posts: 2295
Joined: 2004-05-16 21:46:13
Contact:

Post by Bad_and_ugly »

lither wrote:
Bad_and_ugly wrote:Det känns tryggt att vi har kompetenta och smarta personer i vår regering. >_<
Vad vill du ha sagt med ditt ironiska uttalande? Att Bosse Ringholm inte är smart och kompetent?
Nej, men han har haft en affär med min dammråtta, så jag är svartsjuk och har all anledning att vara bitter mot bosse!
Kan inget om mycket
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Bad_and_ugly wrote:Nej, men han har haft en affär med min dammråtta, så jag är svartsjuk och har all anledning att vara bitter mot bosse!
Tycker du ens själv att du är rolig nu? Säg vad du menar, istället för att kasta ur dig dåliga skämt för att dölja din åsikt.

Tror ni verkligen att den bild som media ger av Sveriges politiker är överrenstämmande med vad som sker i verkliga livet?

Aftonbladet och Expressen tjänar pengar på snaskigheter, det tycks gå 90% av forummedlemmarna om miste.

Populärmedia är som dokusåpor, de fokuserar på det som kan väcka rubriker, och hittar de inget som kan väcka rubriker, så hittar de på någonting, eller rycker något ur sitt sammanhang för att få saker att verka snaskiga. Och här sitter ni och tjafsar över detta, precis som de "lunarfjortisar" som ni ser ner på, för att de: "Tittar på Idol, lyssnar på Darin och bryr sig om smink o sånt larv!".

Ryck upp er och dofta kaffet. Var inte som åsnor som går varthän media vill, bara för att den där moroten ser ut att vara enkel att få tag i.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

fisk wrote:Ryck upp er och dofta kaffet. Var inte som åsnor som går varthän media vill, bara för att den där moroten ser ut att vara enkel att få tag i.
Heureka! Vi har funnit dagens sanning!
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
Bad_and_ugly
Posts: 2295
Joined: 2004-05-16 21:46:13
Contact:

Post by Bad_and_ugly »

fisk, du är så alternativ och intelligent, jag vill samla på dig i min monter jag har ståendes i vardagsrummet så jag kan titta på den varje dag och vara stolt.

Ärligt talat skiter jag i vilket, kanske skulle låtit bli att skriva i tråden från början då ni kanske inte såg min underton av sarkasm i mitt inledande inlägg..

Men visst, flamewar? -Bring it on!
Kan inget om mycket
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Bad_and_ugly wrote:fisk, du är så alternativ och intelligent, jag vill samla på dig i min monter jag har ståendes i vardagsrummet så jag kan titta på den varje dag och vara stolt.

Ärligt talat skiter jag i vilket, kanske skulle låtit bli att skriva i tråden från början då ni kanske inte såg min underton av sarkasm i mitt inledande inlägg..

Men visst, flamewar? -Bring it on!
Sarkasm för all del, men det känns så otroligt tråkigt när jag frågar dig din mening bakom ironin och du bara fortsätter käbbla.
Precis som du säger, om du inte vill ha något sagt, then don't (Kishti-noja).
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
GästenVLHA
Avstängd
Posts: 615
Joined: 2005-10-11 19:18:38
Location: Inte Göteborg

Post by GästenVLHA »

Andrej wrote:Helt OT, men varje gång jag ser denna tråd så får jag i en kvarts sekund för mig att den handlar om någon av forumanvändarna.
För mig med. Först trodde jag att han syftade på mig.
Arbete ger frihet
Post Reply