En fråga om Bokbussen på SVT den 22/12.

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
Phobic
Posts: 2062
Joined: 2002-03-08 10:22:59
Location: Borås Stad

En fråga om Bokbussen på SVT den 22/12.

Post by Phobic »

Såg du Bokbussen på SVT häromdagen? Isåfall blir jag väldigt glad om du minns lite åt mig. Vad sjutton då undrar du säkert nu :)

Jo, i slutet av programmet uppträdde en artist som sjöng en "jullåt". Killen hade riktigt skön stil och soundet var tufft. Jag har letat på SVTs hemsida men hittar ingen information om honom eller hans musik, så min fråga är om någon minns hans namn eller vet vilken grupp han är med i (om han är med i någon grupp)?

Tack för svaret på förhand.
User avatar
Najze
Hedersbit
Posts: 4992
Joined: 2002-03-09 13:14:24
Location: Mölndal

Post by Najze »

Kontakta SVT, de kan ge dig svar på frågan.
User avatar
Phobic
Posts: 2062
Joined: 2002-03-08 10:22:59
Location: Borås Stad

Post by Phobic »

SVT svarar nog inte så fort nu såhär i juletider. Men det får bli en sista utväg om ingen vet.
Mig med
Posts: 2336
Joined: 2005-06-17 10:33:09

Post by Mig med »

Gå in på svt:s hem sida och klicka på "Öppet arkiv" och sedan väljer du Bokbussen i den lilla menyn uppe till höger.. Sen får du väl kolla igenom hela avsnitten.. Obs. Du behöver RealPlayer!

//Sebastian
User avatar
derfl@
Posts: 683
Joined: 2005-03-06 15:03:26
Contact:

Post by derfl@ »

markmc wrote:Gå in på svt:s hem sida och klicka på "Öppet arkiv" och sedan väljer du Bokbussen i den lilla menyn uppe till höger.. Sen får du väl kolla igenom hela avsnitten.. Obs. Du behöver RealPlayer!

//Sebastian

precis namnet står väl i eftertexten.
"ordning är bara för idioter genier behärskar även kaos"
föredettamixbox
Avstängd
Posts: 265
Joined: 2005-04-04 22:15:23

Post by föredettamixbox »

Varför har bokbussen byt theme?

Ninanana ninanana nininananananananananaa
Dogs fucked the Pope... no fault of mine.
User avatar
Hipshot
Posts: 2372
Joined: 2002-08-01 13:56:19
Location: Stan.
Contact:

Post by Hipshot »

Bokbussen är det största skämtet sedan schindlers lista.
User avatar
Phobic
Posts: 2062
Joined: 2002-03-08 10:22:59
Location: Borås Stad

Post by Phobic »

markmc wrote:Gå in på svt:s hem sida och klicka på "Öppet arkiv" och sedan väljer du Bokbussen i den lilla menyn uppe till höger.. Sen får du väl kolla igenom hela avsnitten.. Obs. Du behöver RealPlayer!

//Sebastian
Det var det första jag gjorde men det nya avsnittet finns inte med där än. Inte idag heller.
User avatar
egar
Hedersbit
Posts: 4192
Joined: 2002-02-18 0:01:59
Location: Göteborg
Contact:

Post by egar »

Jullåten han sjöng var Viktor Rydbergs "Tomten", vad snubben hette kommer jag inte ihåg men pinsamt dåligt var det i alla fall.
A fair judgement!
Two-way mirror in the hall
They like to watch everything you do
Transmitters hidden in the walls
So they know everything you say is true
User avatar
Phobic
Posts: 2062
Joined: 2002-03-08 10:22:59
Location: Borås Stad

Post by Phobic »

egar wrote:Jullåten han sjöng var Viktor Rydbergs "Tomten", vad snubben hette kommer jag inte ihåg men pinsamt dåligt var det i alla fall.
Men jag har hört honom på radio någon gång tidigare och han har ju den stilen. Den är skön.
Koukou
Posts: 253
Joined: 2003-03-07 13:01:44

Post by Koukou »

Phobic wrote:
egar wrote:Jullåten han sjöng var Viktor Rydbergs "Tomten", vad snubben hette kommer jag inte ihåg men pinsamt dåligt var det i alla fall.
Men jag har hört honom på radio någon gång tidigare och han har ju den stilen. Den är skön.
Fett shön yo
Post Reply