Bortskämda överklassbarn/ungdomar leker

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
pimen

Bortskämda överklassbarn/ungdomar leker

Post by pimen »

Kom över denna länk med några bortskämda ungdomar som leker med deras elektronikprylar.
User avatar
ulflaban
Posts: 1399
Joined: 2006-02-02 18:36:09

Post by ulflaban »

Filmerna är inte ens underhållande.
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Post by Moonsky »

Korkade snobbar.
User avatar
enix
Posts: 3511
Joined: 2002-04-16 17:41:11
Location: Stockholm

Post by enix »

Sett en hel del videos där.

Typ smash my iPod, smash my PSP och annat otrevligt.
Att man ens kan vara sådär mot sin kära elektronik :(

Jävla snorungar alltså, inte ens underhållande; man blir bara förbannad.
Workstation: Core i5 750 2.66GHz, 4GB DDR3, 3TB HDD, HD4890 1GB, Windows7 Pro x64
Laptop: AMD Athlon64 X2 QL-60 1.90GHz, 3GB DDR2, 250GB HDD, HD3450 256MB, Windows Vista Home Premium x86
iPhone 3G 8GB | PS3 40GB | XB360 20GB | Wii 8GB | PSP 2GB | PS2
pimen

Post by pimen »

Microwave my ipod nano, idioter! Hur mycket pengar man än har kan man ha roligare med sakerna än så där ju...
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Frågan är varför folk blir förbannade. De har hittat en niche i marknaden där folk faktiskt är dumma nog att skicka pengar till ett gäng snorungar för att de ska köpa och slå sönder prylar.
Det bästa man kan göra är att:
1) Inte gå in på deras hemsida och generera hits
2) Inte skicka pengar till dem
3) Inte broadcasta deras URL till folk.

Så, om alla människor i världen följer dessa tre enkla regler så kommer den här sidan att försvinna snabbare än du hinner säga "tomteluvaichokladsås".
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
Gebba
Posts: 1235
Joined: 2006-06-17 17:49:51
Location: östergötland

Post by Gebba »

sånt där tyckte man kanske va kul när man va liten men o spränga ett psp kan faktiskt inte va förjävla roligt om man är i deras ålder.

det där är faktisk ganska dålig humor :-/
"Im buying her a vacuum cleaner,i heard chicks likes them"
User avatar
xxKRILLE-THE-KILLERxx
Posts: 1318
Joined: 2002-11-03 21:29:46
Location: Västerås

Post by xxKRILLE-THE-KILLERxx »

Haha era reaktioner är bra mycket mer tragiska än sidan i fråga. Vad gör det er om de har sönder sina prylar? Är det deras fel att alla inte har råd att köpa prylarna?
Guybrush: If I gave you your arm back, what would you do with it?
Murray: I'd terrorize the South Seas! I'd torture the living! I'd demolish the...er... What I meant to say was, I'd use it to pet kittens.
Guybrush: Nope. You blew it.
Murray: Drats.
User avatar
Anzy
Posts: 2271
Joined: 2004-12-29 16:22:34
Location: Skellefteå

Post by Anzy »

xxKRILLE-THE-KILLERxx wrote:Haha era reaktioner är bra mycket mer tragiska än sidan i fråga. Vad gör det er om de har sönder sina prylar? Är det deras fel att alla inte har råd att köpa prylarna?
Smått beredd å hålla med. :)
Men hey, det är då iaf ingenting motför idioterna som spöar på oskyldiga folk på stan och filmar det hela.
User avatar
CSM101
Posts: 1568
Joined: 2006-03-16 22:39:51

Post by CSM101 »

xxKRILLE-THE-KILLERxx wrote:Haha era reaktioner är bra mycket mer tragiska än sidan i fråga. Vad gör det er om de har sönder sina prylar? Är det deras fel att alla inte har råd att köpa prylarna?
tänkte precis skriva något liknande...

jag kunde inte bry mig mindre om att de tar sönder sina prylar, och jag ser ingen mening i att besöka sådana sidor och skapa trådar om ämnet heller...

och jag ser heller inte varför jag skriver i den här tråden om jag egentligen skiter i vad de gör med sina trådar

...
Silverstone Temjin TJ05B | Rampage Formula | Q66@3,6 | 8GB Domniator 1066MHz | HD4890 | X-Fi Xtremegamer Low Profile | F1 1TB | F1 750 GB | T166 320GB | Corsair HX520 |
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

Det är värt att notera att man säkert skulle kunna mata fjorton svältande barn i afrika med den där ipod'en.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
Gebba
Posts: 1235
Joined: 2006-06-17 17:49:51
Location: östergötland

Post by Gebba »

Andrej wrote:Det är värt att notera att man säkert skulle kunna mata fjorton svältande barn i afrika med den där ipod'en.
sen om man säljer ipoden o sjäker pengarna till exepmel röda korset så går väl ca 99% av pengarna till dom som jobbar på röda koset :P

det är bra att dom inte håller på o klottrar eller slår sönder busskurer för det är jobbigare när folk håller på så.
"Im buying her a vacuum cleaner,i heard chicks likes them"
User avatar
_JesteR_
Posts: 2437
Joined: 2004-02-28 16:26:27
Location: Gavle
Contact:

Post by _JesteR_ »

Jävlar vilka bondlurkar :P
When you pirate MP3s, you are downloading COMMUNISM
Lacolper
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Andrej wrote:Det är värt att notera att man säkert skulle kunna mata fjorton svältande barn i afrika med den där ipod'en.
Nej, det är fullständigt irrelevant.

Jag visste inte att du var en sådan moralkärring. ^^

Åt du upp din mat när du var liten, och fick höra att "Barnen i Afrika" kunde ha fått den istället?


Jösses.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
CSM101
Posts: 1568
Joined: 2006-03-16 22:39:51

Post by CSM101 »

Andrej wrote:Det är värt att notera att man säkert skulle kunna mata fjorton svältande barn i afrika med den där ipod'en.
men kan man verkligen sätta pengar på folks lycka? ::)

de måste ha stolta föräldrar dock...
Silverstone Temjin TJ05B | Rampage Formula | Q66@3,6 | 8GB Domniator 1066MHz | HD4890 | X-Fi Xtremegamer Low Profile | F1 1TB | F1 750 GB | T166 320GB | Corsair HX520 |
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

fisk wrote:Nej, det är fullständigt irrelevant.

Jag visste inte att du var en sådan moralkärring. ^^

Åt du upp din mat när du var liten, och fick höra att "Barnen i Afrika" kunde ha fått den istället?


Jösses.
Jag sätter min penis på att Andrej var ironisk!
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

När de väl håller på så kan de tamig fan köpa en ordentliga kamera om nu har råd att köpa andra saker och förstöra dom, vill då fan se allt i bra kvalitta och inte nå jävla sketen upplösning. Dom borde skämmas!
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
CSM101
Posts: 1568
Joined: 2006-03-16 22:39:51

Post by CSM101 »

ADiS wrote:När de väl håller på så kan de tamig fan köpa en ordentliga kamera om nu har råd att köpa andra saker och förstöra dom, vill då fan se allt i bra kvalitta och inte nå jävla sketen upplösning. Dom borde skämmas!
de har säkert tagit sönder den dyra kameran och därför tvingats till en nödlösning ;)
Silverstone Temjin TJ05B | Rampage Formula | Q66@3,6 | 8GB Domniator 1066MHz | HD4890 | X-Fi Xtremegamer Low Profile | F1 1TB | F1 750 GB | T166 320GB | Corsair HX520 |
User avatar
mitnic
Posts: 173
Joined: 2002-12-28 0:48:41
Location: Malmö

Post by mitnic »

Jag är inte förvånad. Ha i åtanke att grabbarna som driver sidan är jänkare, och det är jänkare som gett oss godsaker som jackass, bumfights, nazinigger, ratemypoo, crackwhoreconfessions osv. Det känns som att sådana absurditeter är en del av den amerikanska subkulturen.
User avatar
Gebba
Posts: 1235
Joined: 2006-06-17 17:49:51
Location: östergötland

Post by Gebba »

mitnic wrote:Jag är inte förvånad. Ha i åtanke att grabbarna som driver sidan är jänkare, och det är jänkare som gett oss godsaker som jackass, bumfights, nazinigger, ratemypoo, crackwhoreconfessions osv. Det känns som att sådana absurditeter är en del av den amerikanska subkulturen.
så det är jänkarnas fel nu ? :)

jackass är igentligen mtvs fel och att försöka härma dom fast istellet skada electronik istellet för sig själva är väldigt lågt.

@lillis: va gör du om Andrej va seriös ;)
"Im buying her a vacuum cleaner,i heard chicks likes them"
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

Efter att fjorton svältande afrikaner har ätit en ipod lär dom behöva läkarvård, samt att det inte blir så stora portioner efter att man delat ipoden i fjorton delar.

lillis kan få behålla sitt könsorgan.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

fisk wrote:Åt du upp din mat när du var liten, och fick höra att "Barnen i Afrika" kunde ha fått den istället?
Jag åt upp min mat, nu är jag en tjock moralkärring. :(
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

lillis wrote:Jag sätter min penis på att Andrej var ironisk!
Nu kan jag låtsas att jag också var det.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

xxKRILLE-THE-KILLERxx wrote:Haha era reaktioner är bra mycket mer tragiska än sidan i fråga. Vad gör det er om de har sönder sina prylar? Är det deras fel att alla inte har råd att köpa prylarna?
Värt att notera för övrigt, om man orkar läsa texten på sidan istället för att slösa bandbredd på att ladda ner videosarna. Är att de inte finansierar någonting själva. Alla saker de slår sönder köps för pengar de får donerade till sig av efterblivna människor som vill se andra efterblivna människor slå sönder saker.
De här killarna är inte rika och bortskämda snorvalpar, de är bara praktexempel på hur den mänskliga rasen fungerar.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

Big_Bird wrote:De här killarna är rika och bortskämda snorvalpar, de är praktexempel på hur den mänskliga rasen fungerar.
Rättat. :)
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
Locked