Det här om att skära.

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
maciato
Posts: 1798
Joined: 2002-03-17 20:14:24
Location: Gothenburg
Contact:

Post by maciato »

Det som stör mig mest är att det är min skatt som kommer betala för hennes roliga preparat och samtal med psykiatriker...

Get a grip, move somewhere samt bete er tanter!

Vet ju inte om hon är av den seriösa chop-army ligan eller bara den som får för sig att det är ballt något år eller två i tonåren men...
User avatar
Najze
Hedersbit
Posts: 4992
Joined: 2002-03-09 13:14:24
Location: Mölndal

Post by Najze »

Duktigt med skräpinlägg ni lyckats med. Grattis.

Tog bort ett 15-tal inlägg. Den som skriver något icke vettigt kommer bli varnad nästa gång.
User avatar
Tobbe_92
Posts: 140
Joined: 2006-07-20 16:57:34

Post by Tobbe_92 »

Jag känner en kille som skär sig, men det är mest för att han tycker att det är skönt. Han skulle inte tänka sig att sluta med det.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
User avatar
derfl@
Posts: 683
Joined: 2005-03-06 15:03:26
Contact:

Post by derfl@ »

Tobbe_92 wrote:Jag känner en kille som skär sig, men det är mest för att han tycker att det är skönt. Han skulle inte tänka sig att sluta med det.
Låter skruvat.. inte så att han säger att det är skönt för att vara häftig och gråter hemma?
"ordning är bara för idioter genier behärskar även kaos"
User avatar
Tobbe_92
Posts: 140
Joined: 2006-07-20 16:57:34

Post by Tobbe_92 »

Jo kanske men han säger att det käns som att cykla fort och trilla utan att se alla skrapsår.
Men han är ju lite självplågare han plågar sig själv HELA tiden.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

maciato wrote:Det som stör mig mest är att det är min skatt som kommer betala för hennes roliga preparat och samtal med psykiatriker...
Det stör mig inte det minsta att de som behöver vård & uppmärksamhet får det på de arbetandes bekostnad. Bara en sån sak att om hon tar sig igenom denna period och sen arbetar så kommer hon (förutsatt att hon är yngre än dig) betala din pension.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
Mr Einstein
Posts: 1935
Joined: 2006-07-28 13:15:02

Post by Mr Einstein »

maciato wrote:Det som stör mig mest är att det är min skatt som kommer betala för hennes roliga preparat och samtal med psykiatriker...
Man kan kräva att skattepengar används på rätt sett men du kan inte kräva att just dina skattepengar används på rätt sett ;)
User avatar
egar
Hedersbit
Posts: 4192
Joined: 2002-02-18 0:01:59
Location: Göteborg
Contact:

Post by egar »

Mr Einstein wrote:
maciato wrote:Det som stör mig mest är att det är min skatt som kommer betala för hennes roliga preparat och samtal med psykiatriker...
Man kan kräva att skattepengar används på rätt sett men du kan inte kräva att just dina skattepengar används på rätt sett ;)
I det här fallet används förmodligen skattepengarna på "rätt" sätt.
A fair judgement!
Two-way mirror in the hall
They like to watch everything you do
Transmitters hidden in the walls
So they know everything you say is true
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

egar wrote:I det här fallet används förmodligen skattepengarna på "rätt" sätt.
Nej jag har en lite tuffare och hårdare attityd och jag tycker verkligen att socialdarwinsm är det som gäller. Sen struntar jag i det faktum att jag egentligen är en av dom svaga som skulle bli utslagna och hånade om jag fick som jag ville.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
Jalle64
Posts: 3026
Joined: 2004-04-27 12:29:24
Location: Skåne

Post by Jalle64 »

Endorfin är kroppens eget morfin, som utsöndras vid olika stimuli, typ skada :P
Vem f.n fann upp fanér?
User avatar
malici0us
Posts: 1249
Joined: 2005-02-06 18:17:54

Post by malici0us »

Andrej wrote:
maciato wrote:Det som stör mig mest är att det är min skatt som kommer betala för hennes roliga preparat och samtal med psykiatriker...
Det stör mig inte det minsta att de som behöver vård & uppmärksamhet får det på de arbetandes bekostnad. Bara en sån sak att om hon tar sig igenom denna period och sen arbetar så kommer hon (förutsatt att hon är yngre än dig) betala din pension.
Mycket bra sagt!! :D
NZXT Hush | Gigabyte GA-P35-DS4 | Q6600 @ 3,4GHz | Scythe Mugen | 8 GB DDR2 800 Mhz | LeadTek 9800GX2 | WD 640GB LaCie 1TB | Corsair 520W
Bates4000
User avatar
Najze
Hedersbit
Posts: 4992
Joined: 2002-03-09 13:14:24
Location: Mölndal

Post by Najze »

Fyra varningar har delats ut. Återigen ett grattis till de som inte kunde hålla sig i skinnet i denna tråd. Ni vet vad som gäller, om inte, läs reglerna.
Post Reply