Benazir Bhutto mördad i attentat

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

enix wrote:Jag ger blanka fan i vad du tycker om mig, men religiösa människor bör dö.
Jag skulle ge blanka fan i vad du tycker om det inte vore för att dumhet är en synd.
DeCaff wrote: Skulle vilken man som helst vara kapabel till att stödja ett sådant förtryck?
Ja.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
Ibis
Posts: 814
Joined: 2002-03-08 15:07:11
Location: Göteborg
Contact:

Post by Ibis »

enix wrote:
Andrej wrote:
enix wrote:[...] tror på nåt som inte består av några atomer alls utan bara är en ren och dum fantasi.
Nu var du verkligen dum. Rymd finns och brukar inte bestå av några atomer. Ska du vara arrogant med din antireligiösa propaganda så får du väl åtminstonde uttrycka dig väl så slipper du framstå som intellektuellt utmanad.

enix wrote:[...]vem vill stödja en religion där man förtrycker kvinnor
En vild gissning skulle kunna vara "män".

Rymd består väl av vacum, mörk materia och mörk energi och atomer?
Jag ger blanka fan i vad du tycker om mig, men religiösa människor bör dö.

Jävligt dumma män som är i stenålders tänkandet stödjer religion som förtrycker.

Jag skulle njuta av att bränna ner en moské eller kyrka.
För att bränna ner kyrkor och moskéer är så mycket mer civiliserat.
Världen behöver inte mindre religion, världen behöver mindre människor som tar allt på så jäkla stort allvar.
Big_Bird wrote:Ibis, om jag inte vore så jävla hetrosexuell skulle jag kyssa dig dirket på munnen. Men det säger jag bara för att det är nyårsafton och jag är full som ett dretsvin.
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Ibis, om jag inte vore så jävla hetrosexuell skulle jag kyssa dig dirket på munnen. Men det säger jag bara för att det är nyårsafton och jag är full som ett dretsvin.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
FreedomFighter
Posts: 76
Joined: 2004-05-31 22:44:30
Location: Karlstad

Post by FreedomFighter »

Ja det är sådant här hemskt som händer i odemokratiska och ofria länder :( Mina kondoleanser.
Allt är som det ska vara.
User avatar
Ibis
Posts: 814
Joined: 2002-03-08 15:07:11
Location: Göteborg
Contact:

Post by Ibis »

Big_Bird wrote:Ibis, om jag inte vore så jävla hetrosexuell skulle jag kyssa dig dirket på munnen. Men det säger jag bara för att det är nyårsafton och jag är full som ett dretsvin.
Äsch! Jag som hade hoppats på mer, haha.
Big_Bird wrote:Ibis, om jag inte vore så jävla hetrosexuell skulle jag kyssa dig dirket på munnen. Men det säger jag bara för att det är nyårsafton och jag är full som ett dretsvin.
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Sorry ;) Nu är ögonblicket förbi.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
Post Reply