USA-tripp

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
böglyft
Avstängd
Posts: 92
Joined: 2008-03-20 5:44:10

Post by böglyft »

Det ar korkade sociologistudenter som wille som ibland far mig att skammas over att vara svensk.

Och San Francisco ar ett liberalt helvete pa jorden, ak till nagot som faktiskt kan raknas till USA istallet.
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

helt.random wrote:nem: Du brukar fa en waiver pa flyget dar du fyller i diverse personuppgifter, sedan fick iaf jag en lapp till (med de "korkade" fragorna) nar jag kom fram till security check nr.2
Lustigt. Jag får alltid den på planet... och brukar för den delen bara gå igenom en säkerhetskontroll.
"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

socialgrupp0 wrote:Och San Francisco ar ett liberalt helvete pa jorden, ak till nagot som faktiskt kan raknas till USA istallet.
Varför skulle någon vilja åka till något som du räknar till USA? Det vore ju att slösa bort semestertid på att ha tråkigt, se feta människor och behöva lyssna på facistpropaganda spelad ur offentliga högtalare.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

socialgrupp0 wrote:Det ar korkade sociologistudenter som wille som ibland far mig att skammas over att vara svensk.

Och San Francisco ar ett liberalt helvete pa jorden, ak till nagot som faktiskt kan raknas till USA istallet.
Låt mig visa dig dörren.

Image

(Jag skall sluta lägga in bilder i den här tråden nu, ber om ursäkt.)
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

socialgrupp0 wrote:Det ar korkade sociologistudenter som wille som ibland far mig att skammas over att vara svensk.

Och San Francisco ar ett liberalt helvete pa jorden, ak till nagot som faktiskt kan raknas till USA istallet.
För jag studerar verkligen sociologi ditt äckliga mähä. San Francisco är inte en del av USA. Det är en del av gayland.
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Jag gillar den här nya sidan hos dig, Wilhelm.
User avatar
phonak
Posts: 810
Joined: 2004-12-16 18:53:39
Location: Silicon Valley

Post by phonak »

nem wrote:
helt.random wrote:nem: Du brukar fa en waiver pa flyget dar du fyller i diverse personuppgifter, sedan fick iaf jag en lapp till (med de "korkade" fragorna) nar jag kom fram till security check nr.2
Lustigt. Jag får alltid den på planet... och brukar för den delen bara gå igenom en säkerhetskontroll.
Du brukar som sagt fa en pa planet och en nar du kommer in i landet.. Den som du far pa planet ar den som de stamplar i ditt pass. Den andra tar dom bara nar du gar genom den andra kontrollen. (Det har jag fatt innan varje gang jag kommit in i landet iaf)
Nummer tva ar egentligen ingen sakerhetskontroll, det jag menar ar dar dom fragar vart du ska och hur lange du ska stanna. Och dar dom tar ett foto av dig..

(kanske bara galler nar du har ett studentvisum, vad vet jag)
User avatar
phonak
Posts: 810
Joined: 2004-12-16 18:53:39
Location: Silicon Valley

Post by phonak »

wille wrote:För jag studerar verkligen sociologi ditt äckliga mähä. San Francisco är inte en del av USA. Det är en del av gayland.
Jag har traffat pa mer bogar i Sverige an vad jag har gjort har borta vad jag vet. Iofs har jag aldrig spenderat sarskilt mycket tid pa Castro st.
User avatar
übermensch
Hedersbit
Posts: 3190
Joined: 2002-03-08 0:03:05
Location: Kista
Contact:

Post by übermensch »

Håll nivån högre. Ni vet vilka jag menar.
In cars several processors are connected by a bus
Post Reply