Din senast sedda film.

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
walliski
Posts: 1432
Joined: 2005-07-15 16:30:21
Location: Finland

Re: Din senast sedda film.

Post by walliski »

Ant-Man and the Wasp 3/5

Brukar gilla Marvel filmer i överlag. Har dock inte gillat nåndera av Antman filmerna. Något med dem som gör att de känns på något sätt... Cheesiga? Om man kan säga så..
Här var det tomt...
User avatar
Jonas Axman
Übertomte
Posts: 8138
Joined: 2002-02-13 22:25:41
Location: Göteborg
Contact:

Re: Din senast sedda film.

Post by Jonas Axman »

Tragglade mig igenom några på flyget till/från USA förra veckan:
Downsizing - Meh, För "over the top" för mig. Amerikansk dum humor men ändå något tilltalande som dock aldrig riktigt kommer fram.
Life - Duger, men kunde varit så mycket intressantare. Intressant upplägg som mynnar ut i det vanliga "en Alien dödar alla"
Arrival - Annat tempo än vad man är van vid numera vilket var rätt skönt, föll mig inte helt på läppen men ett gott försök att göra något lite mer unikt.
Black Panther - Bättre än vad jag trodde, hade inga förhoppningar om denna efter att ha sett reklamen.
"I have come here to chew bubblegum and kick ass"
"... and I am all out of bubblegum"
mestmartin
Posts: 1
Joined: 2018-10-15 13:05:14
Location: Stockholm
Contact:

Re: Din senast sedda film.

Post by mestmartin »

Såg Braveheart IGEN i förrgår.. Best movie EVER!
roberto69
Posts: 1
Joined: 2019-05-01 13:39:22

Re: Din senast sedda film.

Post by roberto69 »

https://www.imdb.com/title/tt0208092/
Snatch filmen var otroligt bra!

Imbd: 8,3/10
Signatur raderad som spam.
ingridren
Posts: 9
Joined: 2021-07-12 9:59:52

Re: Din senast sedda film.

Post by ingridren »

Tack för alla kommentarer här, har lagt till några filmer att titta på härnäst :) Jag tittar alltid på film på Netflix, den senaste jag ser är Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw. Den var ganska bra och rolig från Dwayne Johnson och Jason Statham karaktärer som jag visste att vi, de flesta av oss, gillade men lite cringe och cheesy på vissa scener men överlag - det är verkligen roligt att titta.
Post Reply