Var en halv evighet sen jag skrev i den här tråden, men jag är fortfarande vid liv.
walliski: Har du tagit kortet nu då eller blir det 2009 ?
phastas skrev:Och, smurfa in på SMC hemsida och kolla efter några broms och kurv kurser, guld värda och roliga dessutom.
Jag har gått med i SMC. Tänkte först vänta tills nästa år. Men går man med nu så får man betala de normala kostnaderna, men det är 2009 man betalar för, ingen extra kostnad för det som är kvar av 2008. Så då kan man lika gärna gå med nu.
Har tänkt att boka upp mig på någon kurs, men kursprogrammet för 2009 har inte kommit ut ännu.
e99mran skrev:Bara till att bygga om den till "fighter" med en personlig "touch" på det hela.
Hittills har jag bara köpt ny blinkers till hojen. Jag och far rev hela fronten och bockade till ställningen för kåpan lite grann. Blev inte helt 100, men bättre. Har kört med den lite i höst även fast den inte är lika fin. Nu är det vinterförvaring som gäller. Får fixa allt som fixas skall till våren. Men det blir nog en ny kåpa nästa år, eller vänsterhalva.
Jag vet att för vissa är vintern den tid de vänder sig till mekka. Mekka med sin hojar i deras fina varmgarage fullt med verktyg alltså.

Men har bara kallgarage utan bra mekmöjligheter, så det får vänta tills våren.