Gjort slut med tjejen, Behöver motivation :(

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Raolle
Posts: 62
Joined: 2008-08-18 21:02:12

Post by Raolle »

En favorit är mek, köp dig någon gammal skitbil eller varför inte nån trasig motorcykel? Renovera upp den (vet du inte hur de ska gå till finns det ju alltid svenska forum för det också) de kan hålla dig sysselsatt i flera veckor/månader/år, dygnet runt om du så vill! Sedan när du "glömt" henne så kan du börja dejta nya tjejer, som redan sagt: ~halva jordens yta består av tjejer!
|Duo E8500 | P5Q Pro | 4 gb | 1,2 TB | 8800 gtx | antec 900 |
User avatar
Joel
Posts: 2867
Joined: 2004-09-12 19:06:06
Location: Skåne

Post by Joel »

Raolle wrote:~halva jordens yta består av tjejer!
Även om du använder '~' så stämmer ditt uttalande väldigt dåligt. Ponera först hur mycket hav det finns på jordens yta, sedan hur stor yta ett par fötter upptar.

Detta var givetvis mycket viktigt att påpeka.
meh
User avatar
Raolle
Posts: 62
Joined: 2008-08-18 21:02:12

Post by Raolle »

Joel wrote:Även om du använder '~' så stämmer ditt uttalande väldigt dåligt. Ponera först hur mycket hav det finns på jordens yta, sedan hur stor yta ett par fötter upptar.

Detta var givetvis mycket viktigt att påpeka.
Det var förståss mycket vårdslöst av mig att göra ett sådan fullkomligt vansinnigt uttalande, jag ber självklart alla om ursäkt och tack för du påpekade de!
|Duo E8500 | P5Q Pro | 4 gb | 1,2 TB | 8800 gtx | antec 900 |
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

Raolle wrote:
Joel wrote:Även om du använder '~' så stämmer ditt uttalande väldigt dåligt. Ponera först hur mycket hav det finns på jordens yta, sedan hur stor yta ett par fötter upptar.

Detta var givetvis mycket viktigt att påpeka.
Det var förståss mycket vårdslöst av mig att göra ett sådan fullkomligt vansinnigt uttalande, jag ber självklart alla om ursäkt och tack för du påpekade de!
Eller så ber du honom dra åt helvete för att han påpekar värdelösa saker även om han förstår din originalmening.

Men hey, thats just me..
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
Raolle
Posts: 62
Joined: 2008-08-18 21:02:12

Post by Raolle »

wille wrote:Eller så ber du honom dra åt helvete för att han påpekar värdelösa saker även om han förstår din originalmening.

Men hey, thats just me..
Det var ungefär vad jag menade i dom meningarna även om ironin kanske inte riktigt framkom, jag hoppas han förstår själv hur han fyller forumet med skit...
|Duo E8500 | P5Q Pro | 4 gb | 1,2 TB | 8800 gtx | antec 900 |
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

Raolle wrote:...även om ironin kanske inte riktigt framkom
Ironi kom fram, men du kan nog ha avsett sarkasm.
"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
Post Reply