Påven är en gaylovers antites

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

Moonsky: Svarta killar har också större snoppar än vita. Därför måste du genast springa och förlänga lil-Moonsky om du vill ha någon chans hos vita tjejer.
DDS for life!
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Jag är övertygad om att Moonsky meta-trollar på något sätt. Han trollar oss genom att få oss att tro att han trollar på riktigt, när det egentligen är en troll-trolling.
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Jag är borta i en vecka och så lägger ni ut lockbete för trollet i mig så här.

Moonsky, att du inte fortplantar dig är naturens sätt att säga att du bör ta mer droger. Börja med väldigt stora doser och arbeta dig uppåt.

Lither, Påven fyller dessvärre en stor funktion även för katoliker utanför Vatikanstaten. Det är synd, för 824 idioter skulle vi kunna klara av att hantera.

Sredna, den där bildtextem blir inte mindre rolig för att Ratzi ser ut som han hämtats direkt ur Saurons horder och fått påvemössan ditlimmad. 8)
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

Hemskt nog så tycker jag att moonsky har en poäng.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Andrej wrote:Hemskt nog så tycker jag att moonsky har en poäng.
Om vad? Homosexualitets naturliga beskaffenhet, Svarta tjejers förmenta ful- och äcklighet eller att Moonskys syfte är att fortplanta sig?
Vet inte vilken av de tre poängerna som skulle bekymra mig mest om du tyckte han hade något värt att hålla med om i.

Vi kommer aldrig att få ett idealsamhälle om vi inte sätter upp strikta riktlinjer för aveln.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

Big_Bird wrote:
Andrej wrote:Hemskt nog så tycker jag att moonsky har en poäng.
Om vad? Homosexualitets naturliga beskaffenhet, Svarta tjejers förmenta ful- och äcklighet eller att Moonskys syfte är att fortplanta sig?
Vet inte vilken av de tre poängerna som skulle bekymra mig mest om du tyckte han hade något värt att hålla med om i.

Vi kommer aldrig att få ett idealsamhälle om vi inte sätter upp strikta riktlinjer för aveln.
Vi kan väl alla enas om samtliga tre punkter, för samhällets bästa..
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

for the greater good (the greater good)
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
User avatar
FreedomFighter
Posts: 76
Joined: 2004-05-31 22:44:30
Location: Karlstad

Post by FreedomFighter »

Jag tycker han har helt rätt. Homosexualitet är i grund och botten något helt onaturligt.

Vi människor har fötts till att fortplanta oss och mer än det behöver jag ju inte ens förklara. Det finns 2 kön av en orsak, punkt slut.
Allt är som det ska vara.
User avatar
CSM101
Posts: 1568
Joined: 2006-03-16 22:39:51

Post by CSM101 »

FreedomFighter wrote:Jag tycker han har helt rätt. Homosexualitet är i grund och botten något helt onaturligt.

Vi människor har fötts till att fortplanta oss och mer än det behöver jag ju inte ens förklara. Det finns 2 kön av en orsak, punkt slut.
Kolla mer på animal planet.
Silverstone Temjin TJ05B | Rampage Formula | Q66@3,6 | 8GB Domniator 1066MHz | HD4890 | X-Fi Xtremegamer Low Profile | F1 1TB | F1 750 GB | T166 320GB | Corsair HX520 |
User avatar
Joel
Posts: 2867
Joined: 2004-09-12 19:06:06
Location: Skåne

Post by Joel »

Fortplantning är inte längre något större problem i vår nuvarande verklighet. Att klaga på bögar för att de inte förökar sig är därför idioti.
meh
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Joel wrote:Fortplantning är inte längre något större problem i vår nuvarande verklighet. Att klaga på bögar för att de inte förökar sig är därför idioti.
Precis, egentligen skulle vi istället behöva fler människor som valde att inte fortplanta sig... detta för att vi skulle slippa en del av de naturliga effekterna av överpopulation, som svält och ökad smittspridning.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Re: Påven är en gaylovers antites

Post by wille »

Vi skulle behöva införa det naturliga urvalet på ett kontrollerat sätt i mänsklighetens utveckling.
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
Fenix
Hedersbit
Posts: 6236
Joined: 2002-03-08 2:55:18
Location: Mölndal
Contact:

Re:

Post by Fenix »

borz wrote:Moonsky: Svarta killar har också större snoppar än vita. Därför måste du genast springa och förlänga lil-Moonsky om du vill ha någon chans hos vita tjejer.
Det där är bara skrävel.. chokladpudding går väldigt bra ihop med vaniljstång ;)
What is Odyssey5?

www.roaddogs.se
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Re: Re:

Post by Moonsky »

Fenix wrote:
borz wrote:Moonsky: Svarta killar har också större snoppar än vita. Därför måste du genast springa och förlänga lil-Moonsky om du vill ha någon chans hos vita tjejer.
Det där är bara skrävel.. chokladpudding går väldigt bra ihop med vaniljstång ;)
Usch nej, så fan heller.
Post Reply