^ Upplivning

Nej fan! Nu måste det hända nått.. 64 är mitt favorit forum. Jag tittar dagligen in men inte fan skriver jag en rad för de... Kanske ska ändra på detta? Startar denna tråd för att försöka skapa glädje och en del skratt kanske

CTRL + V leken går helt enkelt till så att man går in typ en gång om dagen och trycker på svara knappen och sedan klistra in vad fan man nu har i urklippet. Finns det inget där ja då försöker du igen om ett litet tag. Jag vet själv att man kan ha haft det mest udda i urklippet som man faktiskt glömmer bort att man kopierat. Och så kan man ju bjuda på ett gott skratt om andra får se vad man surfar runt på eller skriver om. När man sedan klistrat in så kan man ju ge en liten kort (eller lång om man känner för de) beskrivning om vad det är man klistrat in.
Allt som oftast så är det länkar man kopierar (vem fan orkar skriva en url för hand... duuh )
Och att sprida länkar är alltid roligt.
MOVE IT!
jag börjar!
http://open.spotify.com/track/7wo31Sd4TJWjvW3Loutf7W
Verkar som jag delat med mig av en låt idag... Kan stämma bra de. hörde detta band på bandit rock ( eller pop kanske man ska säga) för ett tag sedan och tyckte den verkade skön.
Var de så jävla svårt?