Den stora (?) jultråden 2011

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
walliski
Posts: 1432
Joined: 2005-07-15 16:30:21
Location: Finland

Den stora (?) jultråden 2011

Post by walliski »

Julen har åter en gång smugit sig på, och jag vill passa på att önska er alla en God Jul!

Vet inte hur ni har det på andra sidan havet, men här är gräsmattorna ännu gröna. Blev en jul med regn i år tydligen. Julkänslan har inte riktigt hittat sig ännu, då jag för tillfället befinner mig i militärens tjänst. Som tur var slapp jag hem över julen i alla fall...

God jul!
Här var det tomt...
User avatar
mcrj
Posts: 1125
Joined: 2002-03-08 13:58:49
Location: Umeå
Contact:

Re: Den stora (?) jultråden 2011

Post by mcrj »

God jul!
Mac mini
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Re: Den stora (?) jultråden 2011

Post by borz »

God Fortsättning!
DDS for life!
User avatar
Hunter
Posts: 835
Joined: 2006-05-01 13:04:19
Location: Västervik

Re: Den stora (?) jultråden 2011

Post by Hunter »

walliski wrote:Julen har åter en gång smugit sig på, och jag vill passa på att önska er alla en God Jul!

Vet inte hur ni har det på andra sidan havet, men här är gräsmattorna ännu gröna. Blev en jul med regn i år tydligen. Julkänslan har inte riktigt hittat sig ännu, då jag för tillfället befinner mig i militärens tjänst. Som tur var slapp jag hem över julen i alla fall...

God jul!
På andra sidan havet? i USA då eller?
AMD Vishera FX-8350@4.5GHz - Asus Crosshair V Formula-Z (AM3+) - Sapphire R9 290 4GB - 8GB G.Skill TridentX 2400MHz - Samsung 500GB - Samsung 1TB - Western Digital 1TB - Asus Xonar Essence STX - Bitfenix Ghost - BenQ XL2410T
User avatar
walliski
Posts: 1432
Joined: 2005-07-15 16:30:21
Location: Finland

Re: Den stora (?) jultråden 2011

Post by walliski »

Hunter wrote:
walliski wrote:Julen har åter en gång smugit sig på, och jag vill passa på att önska er alla en God Jul!

Vet inte hur ni har det på andra sidan havet, men här är gräsmattorna ännu gröna. Blev en jul med regn i år tydligen. Julkänslan har inte riktigt hittat sig ännu, då jag för tillfället befinner mig i militärens tjänst. Som tur var slapp jag hem över julen i alla fall...

God jul!
På andra sidan havet? i USA då eller?
Finland ::)
Här var det tomt...
Post Reply