THEMEART

Avdelningen för webbrelaterad programmering och grafisk design.
Post Reply
User avatar
SUBPL8
Generös bit
Posts: 308
Joined: 2002-04-11 22:29:55
Location: Göteborg/Angered
Contact:

THEMEART

Post by SUBPL8 »

Tjena gubbar, undra lite om det är några avancerade snubbar som sitter i forumet som sysslar med themeart? som producerar saker gratis enbart för att få ut ett budskap, och som trivs med att göra detta...

jag är en sån person...

http://www.subpl8.nu

där har ni det senaste, vi behövs, folk behöver få ut budskapet på nätet!
Det är ju ett av de ställen som är opatiskts i frågan, där folk kan tycka vad dom vill utan att bli skutna!

//sub - pees in da middleeast
Citat: "Kunskap får du inte av att läsa böcker, kunskap erhåller du när du läser människor". - Tomas M Nilsson | www.nucca.se | tomas@nucca.se
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Nja, det som jag skapar jag skapar jag för att _jag_ gillar det.. sen om andra gillar det så är ju det ett + ;)

/Rest in peas
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
SUBPL8
Generös bit
Posts: 308
Joined: 2002-04-11 22:29:55
Location: Göteborg/Angered
Contact:

Post by SUBPL8 »

lither wrote:Nja, det som jag skapar jag skapar jag för att _jag_ gillar det.. sen om andra gillar det så är ju det ett + ;)

/Rest in peas
men om du sitter och proddar saker enbart för att du skall bli nöjd själv, då får du inte nån verklighetsträning, kan vara bra att prova på, jag har börjat med det mer och mer, sedan jag började arbeta...

det är lite skildnad om folk säger åt dig vad du skall göra, och du skall skapa ett bra resultat, inte lika enkelt som det låter, även om man är kung i photoshop... och har evil fantasi....

aja, prova det... kan lova att du har nytta av det om du tänker arbeta med formgivning i framtiden..

//sub
Citat: "Kunskap får du inte av att läsa böcker, kunskap erhåller du när du läser människor". - Tomas M Nilsson | www.nucca.se | tomas@nucca.se
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

SUBPL8 wrote:
lither wrote:Nja, det som jag skapar jag skapar jag för att _jag_ gillar det.. sen om andra gillar det så är ju det ett + ;)

/Rest in peas
men om du sitter och proddar saker enbart för att du skall bli nöjd själv, då får du inte nån verklighetsträning, kan vara bra att prova på, jag har börjat med det mer och mer, sedan jag började arbeta...
Ok, lite "dålig" i mun var jag nog där. Inte menat så egoistiskt att bara göra det å det där för att "så ska det vara".

Fast ibland när jag samarbetar med folk (hemsidor, affischér) så får man ju ändå tänka om en extra gång, plus att man lär sig nått nytt. Men tack för tipset! ;)
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
SUBPL8
Generös bit
Posts: 308
Joined: 2002-04-11 22:29:55
Location: Göteborg/Angered
Contact:

Post by SUBPL8 »

lither wrote:
SUBPL8 wrote:
lither wrote:Nja, det som jag skapar jag skapar jag för att _jag_ gillar det.. sen om andra gillar det så är ju det ett + ;)

/Rest in peas
men om du sitter och proddar saker enbart för att du skall bli nöjd själv, då får du inte nån verklighetsträning, kan vara bra att prova på, jag har börjat med det mer och mer, sedan jag började arbeta...
Ok, lite "dålig" i mun var jag nog där. Inte menat så egoistiskt att bara göra det å det där för att "så ska det vara".

Fast ibland när jag samarbetar med folk (hemsidor, affischér) så får man ju ändå tänka om en extra gång, plus att man lär sig nått nytt. Men tack för tipset! ;)

TIPSET VAR SPONSRAT AV 3G ArtDirection... *westside*
Citat: "Kunskap får du inte av att läsa böcker, kunskap erhåller du när du läser människor". - Tomas M Nilsson | www.nucca.se | tomas@nucca.se
Post Reply