Annonseria

Avdelningen för webbrelaterad programmering och grafisk design.
Post Reply
User avatar
Gnuet
Posts: 3736
Joined: 2003-04-06 14:20:38
Location: Savannen, Stockholm
Contact:

Annonseria

Post by Gnuet »

Tjena kisar,

Jag letar efter en "Annonseria" (Classifieds på Engelska) till en mindre icke-kommersiell sida. Någon som har eller känner sig manad att skriva (ev. för en mindre ersättning) ett enkelt, men ändock kraftigt script?

Det skall innehålla stöd för: Rubrik på annonsen, en bild och sen en drös tecken annonstext. Det skall kunna skötas via ett enkelt admininterface.

Självklart är det ju besökarna (utan att behöva för den delen vara registrerade eller något sånt) som lägger upp sin annons men jag vill gärna ha det så att man kan gå in via admininterfacet och verifiera alla (så man inte får 500 skitannonser). Sen om det går skulle en två månaders "tidsbegränsning" vara önskvärd (dvs annonser äldre än 2 månader tas bort)

Vad kan allt detta köras på då? Ja antingen PHP enbart eller en schysst PHP/MySQL-combo.

Inte likt mig att tigga men ibland måste man när kunskapen inte finns ;) Hör av er.

//NordBelg.com - Redaktionen (ja jag är en hundmänniska //Gnu)
iDon't care about your problems.
User avatar
Gnuet
Posts: 3736
Joined: 2003-04-06 14:20:38
Location: Savannen, Stockholm
Contact:

Post by Gnuet »

lillis wrote:Gnuet, jag förstår inte riktigt, hur blir annonseria det där du sa på engelska? :S
Vet inte, annonseria är nog inte ens ett riktigt ord men det låter rätt. Classifieds är bara det engelska ordet för scriptet jag vill ha. typ.
iDon't care about your problems.
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

Rensat på begäran av gnuet
hej.
Post Reply