Bra när ut flyttad?

Avdelningen för webbrelaterad programmering och grafisk design.
Post Reply
Tom Brännström
Posts: 41
Joined: 2004-10-27 10:41:37
Location: Skellefteå
Contact:

Bra när ut flyttad?

Post by Tom Brännström »

Vart sidan bättre när den kom ut en bit?

http://new.klingstedt-designs.se/

jag gör inte reklam har inte äns våran .com adress!!!!!!!

;D
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Oja, det blev mycket bättre.

Edit: hoppas att du kommer ihåg den tidigare låsningen vi gjorde. Samma sak gäller här. Skulle denna tråd gå över till annan form än respons på designen, kommer en bestraffelse att bli utdelad – och då tänker jag inte i första hand på tråden.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
andersson
Posts: 1144
Joined: 2004-10-24 21:48:34

Post by andersson »

För mig fungerar sidan i Firefox men i Explorer visas bara den grå bakgrunden.
Bara jag som har märkt av detta?
Sen så är jag inte helt förtjust i de gröna lodräta kanterna som löper längs med hela sidan. Jag hade snarare satsat på en ljusare bakgrund och skugga på den om det inte räcker med en vanlig border.
Parental Advisory - Explicit Content
Tom Brännström
Posts: 41
Joined: 2004-10-27 10:41:37
Location: Skellefteå
Contact:

Post by Tom Brännström »

lither wrote:Oja, det blev mycket bättre.

Edit: hoppas att du kommer ihåg den tidigare låsningen vi gjorde. Samma sak gäller här. Skulle denna tråd gå över till annan form än respons på designen, kommer en bestraffelse att bli utdelad – och då tänker jag inte i första hand på tråden.
Du kan vara lugn.. ska inte förekomma.. :-*
rewind wrote:För mig fungerar sidan i Firefox men i Explorer visas bara den grå bakgrunden.
Bara jag som har märkt av detta?
Sen så är jag inte helt förtjust i de gröna lodräta kanterna som löper längs med hela sidan. Jag hade snarare satsat på en ljusare bakgrund och skugga på den om det inte räcker med en vanlig border.
Asså sidan funkar då fint för mig i IE.. du kanske bara hade en konstig dag.. ::)

Men jag vet att det är endel som haft problem med opera på sidan..
Jag ska fundera på att ändra färgen till en ljusare.. eller kanske nån annar färg över huvud taget..
Jag gillar den gröna färgen som sidan har just nu.. vet att det inte är alla som gillat den men men smaken är som baken "delad" ;D
User avatar
zewz
Posts: 247
Joined: 2004-09-12 21:55:49
Location: sunne, värmland

Post by zewz »

Vet inte om det bara e jag, fast jag skulle nog föredra nån sorts gräns på logon överst, alltså uppåt, typ nån linje eller avmattning i svart, så man ser var sidan börjar.
You may stop this individual, but you can't stop us all... after all, we're all alike.
Tom Brännström
Posts: 41
Joined: 2004-10-27 10:41:37
Location: Skellefteå
Contact:

Post by Tom Brännström »

zewz wrote:Vet inte om det bara e jag, fast jag skulle nog föredra nån sorts gräns på logon överst, alltså uppåt, typ nån linje eller avmattning i svart, så man ser var sidan börjar.
Förlåt men jag försåt inte riktigt vad du menade..
User avatar
Gnuet
Posts: 3736
Joined: 2003-04-06 14:20:38
Location: Savannen, Stockholm
Contact:

Post by Gnuet »

Den är fortfarande ful och tråkig. Saknar helt karaktär.
iDon't care about your problems.
User avatar
zewz
Posts: 247
Joined: 2004-09-12 21:55:49
Location: sunne, värmland

Post by zewz »

Tom Brännström wrote:
zewz wrote:Vet inte om det bara e jag, fast jag skulle nog föredra nån sorts gräns på logon överst, alltså uppåt, typ nån linje eller avmattning i svart, så man ser var sidan börjar.
Förlåt men jag försåt inte riktigt vad du menade..
hmmm, är jag läser så förstår jag intehur jag hade tänkt mig att ngn skulle kunna få ut nått av det...
Inte ens jag kommer ihåg vad jag menade :-[:-[ .....
You may stop this individual, but you can't stop us all... after all, we're all alike.
Tom Brännström
Posts: 41
Joined: 2004-10-27 10:41:37
Location: Skellefteå
Contact:

Post by Tom Brännström »

zewz wrote:
Tom Brännström wrote:
zewz wrote:Vet inte om det bara e jag, fast jag skulle nog föredra nån sorts gräns på logon överst, alltså uppåt, typ nån linje eller avmattning i svart, så man ser var sidan börjar.
Förlåt men jag försåt inte riktigt vad du menade..
hmmm, är jag läser så förstår jag intehur jag hade tänkt mig att ngn skulle kunna få ut nått av det...
Inte ens jag kommer ihåg vad jag menade :-[:-[ .....

Aha.. men då förstår du mig hur svårt jag hade att försöka att förstå.. ?!?
Ajja det är lugnt.. ::)

Gnuet wrote:Den är fortfarande ful och tråkig. Saknar helt karaktär.
Okej vad tycker du vi ska göra för att ändra de "fula och tråkiga"?
User avatar
xxKRILLE-THE-KILLERxx
Posts: 1318
Joined: 2002-11-03 21:29:46
Location: Västerås

Post by xxKRILLE-THE-KILLERxx »

Det största felet är inte designen. Ni kan helt enkelt inte skriva på engelska.
Tom Brännström
Posts: 41
Joined: 2004-10-27 10:41:37
Location: Skellefteå
Contact:

Post by Tom Brännström »

Tossefar wrote:Det största felet är inte designen. Ni kan helt enkelt inte skriva på engelska.
Vad har det med designen att göra?
User avatar
trappski
Posts: 2310
Joined: 2004-09-25 23:53:15
Location: Örebro

Post by trappski »

spite wrote:För mig fungerar sidan i Firefox men i Explorer visas bara den grå bakgrunden.
Bara jag som har märkt av detta?
Sen så är jag inte helt förtjust i de gröna lodräta kanterna som löper längs med hela sidan. Jag hade snarare satsat på en ljusare bakgrund och skugga på den om det inte räcker med en vanlig border.
Blev samma sak för mig tills jag stängde ev Kerios pop-up blockerare.


Lite noggrannare genomläsning av vad som skrivits skulle inte skada alls. Det finns en del småfel sådär lagom utspridda genom allt. Sen tyker jag personligen att färgen är hemskt. Designen är det väl i övrigt inget fel på
Tom Brännström
Posts: 41
Joined: 2004-10-27 10:41:37
Location: Skellefteå
Contact:

Post by Tom Brännström »

Ser att färgvalet är lite olika omtyckt, men det kommer inte ändras ;D

Sen skulle jag behöva hjälp med en award logo, just nu använder vi den som ni ser på första sidan.

Någon som kan ge mig bra tips eller kanske till och med göra en åt oss.. ? skulle vara shyrre.. ;D
Post Reply