IXUS 50 Problem!

Här passar allt hårdvarurelaterat som inte faller under en annan kategori.
Post Reply
AphX
Posts: 711
Joined: 2004-06-11 13:29:23

IXUS 50 Problem!

Post by AphX »

Har tagit några filmklipp med min Canon IXUS 50. Vissa går inte att få över till datorn, varken via windows lilla program eller hämta manuellt från Den här datorn. Någon som vet vad detta kan bero på?
Redgrave2
Posts: 5
Joined: 2005-09-13 15:04:39

Re: IXUS 50 Problem!

Post by Redgrave2 »

AphX wrote:Har tagit några filmklipp med min Canon IXUS 50. Vissa går inte att få över till datorn, varken via windows lilla program eller hämta manuellt från Den här datorn. Någon som vet vad detta kan bero på?
Har samma problem ibland, tror det blir problem när filerna är för stora.. strax över 1 min går bra.. om du tex två minuter film, redigera den i kameran och dela upp den i två 1min filmer istälelt, så har jag gjort vid ett tillfälle..
AphX
Posts: 711
Joined: 2004-06-11 13:29:23

Post by AphX »

Okej, ska man verkligen behöva göra det? Min film e säkert på 10 minuter... Har 1GB kort i.
Redgrave2
Posts: 5
Joined: 2005-09-13 15:04:39

Post by Redgrave2 »

AphX wrote:Okej, ska man verkligen behöva göra det? Min film e säkert på 10 minuter... Har 1GB kort i.
Näe, tycker inte man skall behöva göra det, men jag var tvungen för att kunna föra över filmen.. :(
Kolla så att du har ordentligt med minne där temp katalogen ligger/swap fil eller liknande..
Post Reply