GTEK

Forum för presentation och åsikter om datorbutiker.
User avatar
Hampus.Hedin
Posts: 81
Joined: 2006-03-15 22:30:30

Post by Hampus.Hedin »

Som dom flesta säger så går det fort om det finns i lager.

Beställde en Freezer och två Zalman Fan Mates och det tog int elångt alls.
Beställde på fredag och fick på måndag :). Gtek har sina + och - men visst det går att handla där.
User avatar
Robbban
Posts: 241
Joined: 2006-10-16 17:08:09
Location: onsala

Post by Robbban »

Beställde ett lysande tangentbord därifrån, och första dagen så pajjade lyset, så jag skickade tillbaka det och bad om pengarna tillbaka, men har inte fått pengarna än, skickade tillbaka det i juni.
DreamHack
User avatar
Slappyjoe
Posts: 891
Joined: 2005-08-19 16:23:32

Post by Slappyjoe »

Robbban wrote:Beställde ett lysande tangentbord därifrån, och första dagen så pajjade lyset, så jag skickade tillbaka det och bad om pengarna tillbaka, men har inte fått pengarna än, skickade tillbaka det i juni.
Jag beställde ett bzerk lysnade tangentbord jag med som va pajj när jag fick det, gjorde en rma och fick ett nytt.
| Q6600@3ghz
| EVGA 780i sli
| 9800GTX
| 2GB OCZ 1066mhz sli ready
| 320GB
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Skickade du som paket? Kolla på kolli-ID om det fanktiskt kom fram då.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Robbban
Posts: 241
Joined: 2006-10-16 17:08:09
Location: onsala

Post by Robbban »

Ghlargh wrote:Skickade du som paket? Kolla på kolli-ID om det fanktiskt kom fram då.
Dom ringde t.o.m och sa att dom hade fått det och bad om kort-nummret så dom kunde lägga in pengarna:S
DreamHack
MadeByMe
Posts: 4
Joined: 2006-12-20 19:20:44

Post by MadeByMe »

dyr frakt tycker jag, 139kr hade jag fått betala för en grej som hade kostat 22kr att skicka annars, tur att det finns andra alternativ!
User avatar
Robbban
Posts: 241
Joined: 2006-10-16 17:08:09
Location: onsala

Post by Robbban »

Robbban wrote:
Ghlargh wrote:Skickade du som paket? Kolla på kolli-ID om det fanktiskt kom fram då.
Dom ringde t.o.m och sa att dom hade fått det och bad om kort-nummret så dom kunde lägga in pengarna:S
Har inte fått pengarna än:P
DreamHack
Post Reply