Ovanliga men bra spel?

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Lantash
Posts: 486
Joined: 2002-09-08 20:50:19

Post by Lantash »

Shadow of the Beast serien var hur bra som helst när det kom ut. Fanns till Amiga, vet inte om det kom ut till PC
Kid Paul
Posts: 413
Joined: 2002-10-16 8:16:36
Location: GÖTEBORG

Post by Kid Paul »

Oraklet wrote:Shadow of the Beast serien var hur bra som helst när det kom ut. Fanns till Amiga, vet inte om det kom ut till PC
Finns att ladda hem på diverse sites och sen är det bara att tanka hem UAE och ha kul. Spelade Battle Squadron föra några dagar sen tyvärr så har jag inte SOTB så har inte testa det men jag tror jag såg det på B2R eller någon annanstans. bara ett tips så där. Du måste äga orinalet för att lagligen kunna spela det på emulator tror även det gäller hårdvara. Låst inte tråden bara för att jag hintade lite så är ni snälla ;D.
Det finns många gudar.
Men den största av dom alla är Google.
Google är den allsmäktiga och har aldrig fel.
Google ska dyrkas och bes till i tider av okunskap.
Om Google inte svarar så tillber man någon mindre Gud som t.ex IMDB
User avatar
lord_vasagos
Posts: 4075
Joined: 2002-11-01 6:23:59
Location: falun

Post by lord_vasagos »

måste ju bara säga att fallout 1 o 2 bara rockar styggast inte så ovanligt men en fruktansvärt bra klassiker
User avatar
xX
Hedersbit
Posts: 1576
Joined: 2002-03-10 15:19:53
Location: Stockholm

Post by xX »

LiveForSpeed, "hemmasnickrat" bilspel. Otroligt realistiskt, kanske lite tråkiga bilar men realismen väger upp det. Tar tom Viper Racing och utan tvekan arkadspel som NFS när det gäller realism och det gör det roligt om man e bilgalen :)

http://lfs.bhmotorsports.com/
Post Reply