Nedladdningshastighet

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
User avatar
Turrican
Posts: 36
Joined: 2002-12-09 22:22:23
Location: Falun
Contact:

Nedladdningshastighet

Post by Turrican »

Vet inte om det är rätt avdelning jag lägger den här tråden i, om det är fel så får väl någon vänlig moderator flytta den åt mig.
Nåja, åter till mitt problem. När jag skulle tanka demot av Deus Ex 2 i dag går det ungefär dubbelt så snabbt än vanligt att tanka, vilket innebär att det nu går i ~105 +- 10, KBit/s, och det går inte bara upp i ~105 en kort stund, utan stannar på den hastigheten länge. Egentligen är väl inte det här något problem, jag ska väl snarare vara glad, men jag undrar varför det helt plötsligt blivit så här? Någon som har haft samma "problem" som jag, eller vet vad det beror på? Jag har Telias 0,5 MBits-tjänst, Telia 500 eller vad den heter.
Nu har det gått tillbaka till normal hastighet igen, men det gick som sagt i ~105 +- 10 Kbit/s i säkert ett par, tre timmar, och då tankade jag flera saker från olika källor, dock inte samtidigt.
<bupp2> Det går att kombinera CS med porr. Jag känner en som har lagt in en porrbild vid consolen och rycker i baguetten när han har dött.
User avatar
Mind
Posts: 1032
Joined: 2002-12-26 22:22:04
Contact:

Post by Mind »

felia var säkert inne och mekade med sin server, dom kan ju ge dig mer bandbredd men då måste du betala för det.
User avatar
Turrican
Posts: 36
Joined: 2002-12-09 22:22:23
Location: Falun
Contact:

Post by Turrican »

Mind wrote:felia var säkert inne och mekade med sin server, dom kan ju ge dig mer bandbredd men då måste du betala för det.
Nog vill jag ha mer bandbredd, men det var ju inte det det här handlade om. Men du tror att det kan vara så enkelt att de var fixade med sin server?
<bupp2> Det går att kombinera CS med porr. Jag känner en som har lagt in en porrbild vid consolen och rycker i baguetten när han har dött.
Post Reply