Felaktig Half-Life-CD-nyckel

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Locked
User avatar
Turrican
Posts: 36
Joined: 2002-12-09 22:22:23
Location: Falun
Contact:

Felaktig Half-Life-CD-nyckel

Post by Turrican »

Sånt här blir jag irriterad på. Jag registrerade ett Steam-konto med min CD-nyckel, och nu, efter en formatering, så vill inte Steam acceptera min CD-nyckel för att det redan finns en likadan i deras databas. Naturligtvis gör det det, det är ju min! Någon som vet hur man kan åtgärda det här? Och tro nu inte att jag är CS-nörd bara för att jag vill ha hjälp med Steam, jag frågar bara för att jag vill kunna använda mitt Steam-konto. ;)
<bupp2> Det går att kombinera CS med porr. Jag känner en som har lagt in en porrbild vid consolen och rycker i baguetten när han har dött.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

Har du försökt registrera ett NYTT konto med samma cd-nyckel, eller försöker du bara logga in på samma konto efter en formatering?
User avatar
Turrican
Posts: 36
Joined: 2002-12-09 22:22:23
Location: Falun
Contact:

Post by Turrican »

Jag försöker logga in på samma konto. Kan ju prova att skapa ett nytt, hur gör man?
<bupp2> Det går att kombinera CS med porr. Jag känner en som har lagt in en porrbild vid consolen och rycker i baguetten när han har dött.
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

På samma sätt som då du skapade det första.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
SMURF
Posts: 454
Joined: 2002-04-13 9:38:08
Location: Åland
Contact:

Post by SMURF »

Det står någonstans på steams hemsida att man inte skall skapa nya konton, om det ens är möjligt. Så det är bara att hoppas att du kommer ihåg vilken email du använde till ditt första konto.

Men för mer exakt info hänvisar jag dig till steams hemsida http://www.steampowered.com
http://www.glm.owns.it CSclan som gärna spelar mot killar/tjejer som gillar att lira med en öl i handen #CSGLM@Quakenet
www.hattrick.org id 74090 om någon e sugen på fotbollsmatch
I am 71% addicted to Counterstrike. What about you?
User avatar
Turrican
Posts: 36
Joined: 2002-12-09 22:22:23
Location: Falun
Contact:

Post by Turrican »

SMURF wrote:Det står någonstans på steams hemsida att man inte skall skapa nya konton, om det ens är möjligt. Så det är bara att hoppas att du kommer ihåg vilken email du använde till ditt första konto.

Men för mer exakt info hänvisar jag dig till steams hemsida http://www.steampowered.com
Det är när jag försöker logga in med min registrerade användare jag får meddelandet om att min CD-nyckel inte är giltig eftersom den redan finns i deras databas.
<bupp2> Det går att kombinera CS med porr. Jag känner en som har lagt in en porrbild vid consolen och rycker i baguetten när han har dött.
User avatar
ChyroN
Posts: 14
Joined: 2004-03-12 14:46:06

Post by ChyroN »

skapa ett nytt konto på steam med en (ny email) och account namn
Don`t pick on me
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

Har två eller tre konton på steam med samma cd-key...ska fungera fint!
DDS for life!
Locked