Problem med gta san andreas ( inte i själva spelet alltså )

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
User avatar
AntzZ|
Posts: 1529
Joined: 2005-02-15 21:48:32
Location: Göteborg

Problem med gta san andreas ( inte i själva spelet alltså )

Post by AntzZ| »

Hej, jag ändrade grafik intställningarna till max i gta san andreas förut för att kolla hur min burk skulle hantera detta....men då blev skärmen svart och jag kunde inte gör annat än att Ctrl-Alt-Delete´a och avsluta därifrån, sen starta jag om datorn och gick in på spelet igen, då blev skärmen svart igen ( som jag trodde ) vad kan jag göra förutom att installera om spelet ( gör ju såklart det i värsta fall ) tack


EDIT: prova nu att avinstallera spelet, men den tänker bara i 1sek sen händer inget, så det går inte ens att avinstallera sk*ten :(
The town where i was born...
User avatar
AshTray
Posts: 2099
Joined: 2005-06-19 16:26:22

Post by AshTray »

radera skiten då och installera igen...vad vet jag? ;)
Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng
User avatar
AntzZ|
Posts: 1529
Joined: 2005-02-15 21:48:32
Location: Göteborg

Post by AntzZ| »

gjorde det men det är samma igen :S vad fan har hänt ?
The town where i was born...
User avatar
-SE-
Posts: 2783
Joined: 2004-12-06 18:40:11
Location: R-by
Contact:

Post by -SE- »

Att det kommer upp ett timglas i någon sekund beror nog på att du inte har tillräckligt med minne. Hur mycket internminne har du?

Annat tips: Systemåterställaren?
"Inget kräver så mycket förberedelse som ett improviserat tal."
- Winston Churchill
BlizZ
Posts: 25
Joined: 2005-09-06 12:08:59

Re: Problem med gta san andreas ( inte i själva spelet allts

Post by BlizZ »

AntzZ| wrote:Hej, jag ändrade grafik intställningarna till max i gta san andreas förut för att kolla hur min burk skulle hantera detta....men då blev skärmen svart och jag kunde inte gör annat än att Ctrl-Alt-Delete´a och avsluta därifrån, sen starta jag om datorn och gick in på spelet igen, då blev skärmen svart igen ( som jag trodde ) vad kan jag göra förutom att installera om spelet ( gör ju såklart det i värsta fall ) tack


EDIT: prova nu att avinstallera spelet, men den tänker bara i 1sek sen händer inget, så det går inte ens att avinstallera sk*ten :(
När man avinstallerar spelet så tas inte Gta San Andreas User files i "Mina Dokument" bort och när man då installerar spelet igen så går det inte, men jag bytte bara namn på denna mapp så mina sparfiler inte försvann och så gick det installera om det.
User avatar
AntzZ|
Posts: 1529
Joined: 2005-02-15 21:48:32
Location: Göteborg

Post by AntzZ| »

Hej igen, tror inte att jag tar upp en för gammal tråd nu ??? isåfall ber jag om ursäkt, men nu är det såhär att jag har exakt samma problem igen med mitt san andreas fast nu kommer jag in i spelet trycker på "new game" eller " load game " och tar vilken savegame som hellst, men då laddar den till hälften på den lilla rutan ( ni som nu har spelat spelet vet ju vad jag menar ) och sen står det " gta-sa.exe har stött på ett problem och måste avslutas osv osv " ska prova att installera om spelet nu men det verkar vara nått mysko med spelet för det går nästan en tid ( ca 2-3 veckor ) efter ominstallation och sen händer samma sak, kan det vara virus ? tack
The town where i was born...
Post Reply