Fallout 3, trailer

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Joel wrote:Just det malici0us.

Svenska PC Gamer:

81 %
Det var Jocke Bennet som skrev, han känns som en av de där skribenterna som femtonåringar gillar men som egentligen inte tillför så mycket meningsfullt.
Å andra sidan, den ende spelrecensent jag litar på som inte skriver för Edge är Jonas Thente så om jag uttalar mig får jag nog bara fisk på mig.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
AshTray
Posts: 2099
Joined: 2005-06-19 16:26:22

Post by AshTray »

Jag har spelat det en hel del nu, jag gillar det, men det känns ändå lite fattigt. Iskarna är stendumma, och spelet är alldeles för lätt, trots att svårighetsgraden är på very high. Bland det första jag gjorde var att springa och skära ihjäl supermutanter med kniv, och gör fortfarande. Det finns för mycket ammunition, för lätt att få tag i vapen och pengar, och nu springer jag bara omkring i spelet och har tråkigt, känns inte som det finns mycket mer kul att göra.

Dessutom går jag och sjunger på "I don't want to set the world on fire"
Fan ta Fallout 3.
Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng
Post Reply