WoW hackar :/ !

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
Fabola
Posts: 422
Joined: 2006-10-23 19:26:04
Location: Strömsund
Contact:

WoW hackar :/ !

Post by Fabola »

Hejsan. jag har ett litet problem. jag har nyss börjat Lira wow igen och jag har nyss skaffat nya data grejjer. Jag har senaste drivrutiner till allt.

Men ingame så hackar det när jag tex mountar och kutar och ibland inte alls. :/ irreterande är der iaf. jag har testat sänka grafiken men det fortsätter att hacka. jag har inga värme problem

Data

E8400 3.0 ghz

ATI 3850 OC 512

WD 640GB

4GB Corsair

Corsair 450w

Xp professional 32bits
User avatar
marcus(91)
Posts: 100
Joined: 2005-01-29 19:40:55

Post by marcus(91) »

Kanske onödig kommentar eftersom du sa att du hade ställt ner grafiken, men jag upplevde att det hackade när jag hade "shades" på max eller högt, en ganska onödig detalj för min del. Men efter att ha ställt ner den lite så funkade det fint. :D

Annars kan det väl vara din internet connection som kan vara haken? Kan även hacka i väldigt folkrika områden, vilket det lär finnas nu i de nya områderna, då alla ska lvla på samma ställe. :[
User avatar
e99mran
Posts: 319
Joined: 2002-03-13 0:26:18
Location: Göteborg
Contact:

Re: WoW hackar :/ !

Post by e99mran »

Fabola wrote:Hejsan. jag har ett litet problem. jag har nyss börjat Lira wow igen och jag har nyss skaffat nya data grejjer. Jag har senaste drivrutiner till allt.

Men ingame så hackar det när jag tex mountar och kutar och ibland inte alls. :/ irreterande är der iaf. jag har testat sänka grafiken men det fortsätter att hacka. jag har inga värme problem

Data

E8400 3.0 ghz

ATI 3850 OC 512

WD 640GB

4GB Corsair

Corsair 450w

Xp professional 32bits
WoW har sedan 2 patcher tillbaka många små buggar.
Många har börjat spela samtidigt som mycket nytt har tillkommit som (achivementas) den stora mängden data som poppar upp har get återkommande lagg när man castar spells eller bara springer runt på sin mount. Tror att det är belastningen på servrarna som skapar lagget.
Min dröm din verklighet

c2d 8400, 8gig corshair, 3x1tb samsung
Post Reply