Asus EEE1000H Problem

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
knicko
Posts: 2
Joined: 2007-01-14 17:21:06
Location: Mora

Asus EEE1000H Problem

Post by knicko »

Jag köpte mig en asus EEE1000H som funkade fint fram till för en vecka sen,
Då jag startade datorn och upplösningen blivigt omställd, daton fryser när jag försöker logga in på live messenger.
Upplver den även som mycket långsammare än den va innan.
-[knicko]-
Piracy will never die!!!
User avatar
exzrael
Posts: 638
Joined: 2004-11-27 11:38:07
Location: Ängelholm, Skåne
Contact:

Re: Asus EEE1000H Problem

Post by exzrael »

knicko wrote:Jag köpte mig en asus EEE1000H som funkade fint fram till för en vecka sen,
Då jag startade datorn och upplösningen blivigt omställd, daton fryser när jag försöker logga in på live messenger.
Upplver den även som mycket långsammare än den va innan.
Följde det med en återställningsskiva bör du använda den. Blir det inte bättre rekommenderar jag att du lämnar den för byte / reparation.
Datorblogg: Länk
Dator: Intel Core i5 750 OC 3,4 GHz, 8 GB DDR3 1600 MHz, GeForce 560Ti OC 900/2100 Mhz, 2+1 TB HDD:
knicko
Posts: 2
Joined: 2007-01-14 17:21:06
Location: Mora

Re: Asus EEE1000H Problem

Post by knicko »

exzrael wrote:
knicko wrote:Jag köpte mig en asus EEE1000H som funkade fint fram till för en vecka sen,
Då jag startade datorn och upplösningen blivigt omställd, daton fryser när jag försöker logga in på live messenger.
Upplver den även som mycket långsammare än den va innan.
Följde det med en återställningsskiva bör du använda den. Blir det inte bättre rekommenderar jag att du lämnar den för byte / reparation.
Ja det följde med en skiva då enda problemet jag har är hur jag ska använda den då datorn ej är utrustad med cd/dvd-läsare
Men det borde då finnas en reparations del man kan komma åt vid start.
-[knicko]-
Piracy will never die!!!
User avatar
borz
Posts: 2893
Joined: 2002-10-18 21:17:26
Location: Hässleholm
Contact:

Post by borz »

Nej. En valfri extern brännare/läsare via usb grejar detta. Alternativt kan du lägga in återställnignsskivan på usb-minne.
DDS for life!
Post Reply