Syndikalistisk brevbärare?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Skywalker[TSG]
Posts: 227
Joined: 2002-03-08 2:11:37
Location: stockholm
Contact:

Post by Skywalker[TSG] »

11000 +/- jobb 800000 arbetslösa


4% är öppet arbetslösa
men får man bidrag eller går en utbildning så räknas man inte som arbetslös fast att man är det.

ligger runt 20% av den arbetsföra befolkningen
User avatar
TomatVadå
Posts: 518
Joined: 2002-03-31 16:33:07
Location: Kungsör
Contact:

Re: Syndikalistisk brevbärare?

Post by TomatVadå »

Threat wrote:
Punisher wrote:
Oni wrote:Nationaldemokraterna och i synnerhet de extremaste grupperna, som anser att hela sveriges regering och stora företag konspirerar mot de, eftersom de är styrda av, just det, judar.
1. Nationaldemokraterna har inte den inställningen.

2. Syndikalisterna är med AFA dagens samhälles största hot (politiskt sett). Dock vill ingen se det, utan ser bara det de blir matade av media med (exempelvis); "nazistiska (åsyftandes nationaldemokrater) sprider "propaganda"".




"Q¤)"()=¤(=)"¤)ASODJASLD)(=/¤=()/=("/=(/(=R)(/ SA==AS)D/(=?SD/ASD//"¤7+2871498+27?(/W?()/%¤?"#/%"#/"Q#?%)(?!?¤!=¤)?!()%!`"%(%)=#(%#&)(/(F(&A&/DFAS&%D&S=/AD/&?A?)(/¤/?("¤/?/¤("/?"=(?%//?(SA/D/AS(D&/ASD%&)"B!¤/"!/¤(N?/N!¤N?/!¤/(!¤(&!¤#(%"!&(%/=)(!&%=(%/"&/%=/("%&"=¤&!"&/%#!%&!¤&%¤!%!%¤!%¤%!#!¤%#¤!¤%# <--- är "ca" vad jag tycker om dina åsikter :)
*håller med förfullt*
Hasta la victoria siempre
User avatar
Skywalker[TSG]
Posts: 227
Joined: 2002-03-08 2:11:37
Location: stockholm
Contact:

Post by Skywalker[TSG] »

Oni wrote:Ledsen, men jag tycker inte att man kan bortse att ifrån att många företag i för stor utsträckning tvekar när det gäller att anställa människor med utländsk bakgrund. Men detta tror jag inte är för att de är rasister, utan för att de inte VÅGAR anställa dom.
Det förnekar jag inte.

Men om det inte finns jobb här så förstår jag inte vad som är så farligt med att jobba i england eller tyskland,det är ju inte direkt så att det ligger landminor och granater på gatorna där.

Jag funderar själv på att flytta till holland
då jag inte kan hitta en lägenhet eller ett sjyst jobb här i sverige.

jag fattar helt enkelt att det inte är så lätt att få en bostad i sthmls innerstad eller att få ett jobb och då väljer jag att flytta till holland.

Vad är det som är så fel med att rekomendera detta till en invandrare som har det svårt att få jobb/bostad.
User avatar
Skywalker[TSG]
Posts: 227
Joined: 2002-03-08 2:11:37
Location: stockholm
Contact:

Post by Skywalker[TSG] »

Fick ni slut på argument nu

Kommunistjävlar :P
User avatar
gr0g
Posts: 1027
Joined: 2002-07-11 22:30:53
Location: Kuben

Post by gr0g »

[Idioter] AFA [/idioter]
Post Reply