Körkortsteoriprovet

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Prozac
Posts: 69
Joined: 2004-03-22 8:21:08
Location: Finspång
Contact:

Post by Prozac »

Ja det får jag verkligen hoppas :)
Har uppkörningen imorrn (31) och jag är underligt nog inte särskilt nervös! Har gjort en massa test och har fått fina resultat så jag oppas att det går bra. Ska bara skuma igenom boken lite snabbt nu och kolla på visa saker jag var lite osäker på.
Jag tycker inte om nån så förvänta dig inte att bli omtyckt
User avatar
project
Posts: 276
Joined: 2003-03-31 11:03:00
Location: Göteborg

Post by project »

redhat wrote:Att läsa ur boken är bara dumt. Sitt med ett STR-program, kika i boken på de frågor du inte kan. Kan du programmet kan du provet.
Verkligen inte. Läs boken! Sitta bara framför datorn är dumt. Har kompisar som gjort så och misslyckats. Sen när de läst boken så klarar de provet.

Jag fick 63/65 på provet. :) Läste boken 2 ggr.
öh! tjena :P
Prozac
Posts: 69
Joined: 2004-03-22 8:21:08
Location: Finspång
Contact:

Post by Prozac »

Puhhh jag klarade provet! När jag bäl hade satt mig och började göra det så var jag inte så orolig längre, jag kunde ju svaren. :D
Jag läste ur boken samt använde mig av diverse data program.
Jag tycker inte om nån så förvänta dig inte att bli omtyckt
User avatar
redhat
Hedersbit
Posts: 2272
Joined: 2002-02-18 17:47:11
Location: Luleå, Sunderbyn
Contact:

Post by redhat »

project wrote:Verkligen inte. Läs boken! Sitta bara framför datorn är dumt. Har kompisar som gjort så och misslyckats. Sen när de läst boken så klarar de provet.

Jag fick 63/65 på provet. :) Läste boken 2 ggr.
Känner ingen som läst boken och ändå klarar de (inkl. jag själv). Visst, i brist på andra sysslor kan man läsa boken, men det räcker helt klart att bara köra ett STR-program (se till att det är up-to-date).
"You were right about the stars.
Each one is a setting sun." -Wilco, Jesus, etc.
Post Reply