viewsonic support är great *not*

Här passar allt hårdvarurelaterat som inte faller under en annan kategori.
Post Reply
erpan
Posts: 133
Joined: 2003-07-20 18:54:28

viewsonic support är great *not*

Post by erpan »

Vid felanmälan 21 april blir jag tillsagd -Detta kan ta lite tid då det inte finns några skärmar i lager.

Så vad menar dom med detta att man ska behöva vänta 1 månad för att få en ny , vore det inte bättre om dom erbjöd en nyare modell då.

Ringde dom idag igen eftersom jag tyckte att deras svar var lät lite skumt och ville ha mera klarhet i detta. Då dom sa IGEN ja detta kommer att ta tid ,hur lång tid det vet vi inte.

Jag frågade då givetvis hur många dagar innan ni erbjuder en annan skärm jag kan ju inte vara utan en skärm i flera månader.

Tror ni att dom väntar in en trasig skärm för att sen laga snabbt o skicka den till mig , vilket kan ta 1 månad.

SJUKT DÅLIG SERVICE .
erpan
Posts: 133
Joined: 2003-07-20 18:54:28

Re: viewsonic support är great *not*

Post by erpan »

När jag reklamerade skärm nummer 2 som visade fel färger.

Så fick jag SKÄRM 1 tillbaka , alltså första skärmen jag felanmälde.
Hade dom hoppats på att jag inte skulle märka detta?
User avatar
Mountain_Man
Posts: 285
Joined: 2002-03-11 9:39:23

Post by Mountain_Man »

Var hade du köpt skärmen, eftersom du vände dig direkt till Viewsonic? Jag skulle nog gått till de jag köpt den av, men tack för varningen, jag sitter själv med en vx912. Än så länge inga problem (peppar, peppar...).
-= MM =-
erpan
Posts: 133
Joined: 2003-07-20 18:54:28

Post by erpan »

Mountain_Man wrote:Var hade du köpt skärmen, eftersom du vände dig direkt till Viewsonic? Jag skulle nog gått till de jag köpt den av, men tack för varningen, jag sitter själv med en vx912. Än så länge inga problem (peppar, peppar...).

varför ska jag vända mig till dom som jag köpte skärmen av då det är viewsonic som sköter detta???

Alltså viewsonic sköter all support. det var svaret av firman jag fick.
Post Reply