Bilsystem

Avdelningen för modifiering samt generell elektronik och teknik.
User avatar
R3c
Posts: 451
Joined: 2002-03-07 22:51:20
Location: Borås
Contact:

Post by R3c »

Stuggi wrote:Jöö, men det är coolt med ett kodlås. Chicks dig hitech stuff.... :P eller så inte....
coolt o coolt............ kanske det, men jag ser det som onödigt arbete, ta ur nyckeln och lås i stället, mycket lättare och dessutom koster det inte pengar
User avatar
K.J.
Posts: 221
Joined: 2002-03-11 19:52:12
Location: Boda (4,5 mil norr om Sthlm)
Contact:

Post by K.J. »

R3c wrote:
Stuggi wrote:Jöö, men det är coolt med ett kodlås. Chicks dig hitech stuff.... :P eller så inte....
coolt o coolt............ kanske det, men jag ser det som onödigt arbete, ta ur nyckeln och lås i stället, mycket lättare och dessutom koster det inte pengar
Är du säker på att du är på rätt ställe? Okej att man alltid har kostnaden i bakhuvudet, men hur många här har inte gjort något aningen omständigt för att det skulle bli snyggt/coolt/imponerande?

Keep it up Stuggi, kodlås på tändningen är helt klart värt mödan vad det gäller imponeringsfaktor!
Friskt kopplat, hälften brunnet!

Vem behöver kärnkraft, när det finns elektricitet?

M.Sc.EE - EnergoRetea
User avatar
Stuggi
Posts: 1157
Joined: 2005-02-24 20:04:04
Location: Jakobstad, Finland

Post by Stuggi »

Jöö, sen skall jag bygga in backningskameror och alarm med rörelsedetektorer....
Main: A64 3800+ Venice med AC Freezer 64 Pro | 1 Gb RAM | X850XT/2HDTV med Zalman VF700-Cu | 4x 250 Gb WD Caviar SataII
Laptop: Hp Nx6125 | Amd Turion ML-32 1,8 Ghz | 512 Mb RAM |Radeon X300 | 60 Gb
Post Reply