Dissident - myten, mannen, legenden!

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Locked
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Dissident - myten, mannen, legenden!

Post by Moonsky »

Efter att jag har varit på det här forumet ett tag, så har jag gjort vissa observationer och givetvisst fått vissa intryck.

Det tycks vara så att Dissident är mannen på det här forumet.
Det finns vissa några andra anmärkningsvärda personer, såsom Andrej, Ghlargh och Hipshot. Men ingen av dem kommer ens i närheten av Dissident, förutom möjligen Andrej.

Det råder ingen tvekan om att det är Dissident som är alfahanen här på forumet.

Hans ord är lag. Om han säger något, så tror inte jag att nån skulle säga något annat. Tror inte ens att moderatorerna själva skulle våga ge sig på honom.
Om man får honom att överens stämma med ett inlägg, så kan man nog vara ganska säker på att vad man sagt är "sound".

Han tycks även ha en punchline; "Hysteriskt roligt.", som förmodligen ingen i sitt rätta tillstånd skulle våga försöka sig på att använda, förrutom möjligen Andrej.
Dessutom har han 64bits bästa forum avatar.


Men vem är egentligen Dissident?
Det är en intressant fråga, som jag har funderat lite på, har även undrat lite smått på andra forum medlemmar. Svaret på den frågan, är vad den här tråden ska försöka ta reda på.

Därför ställer jag nu några frågor till Dissident, som jag hoppas att han kommer svara på.
  • Vad heter du?
  • Hur gammal är du?
  • Vad är ditt etniska ursprung?
  • Vad är din läggning?
  • Var står du politiskt?
  • Var står du religiöst?
  • Hur stor är din utrustning?
  • Vad har du för utbildning?
  • Jobbar du? Om så, vad är ditt yrke, vad gör du där?
  • Nämn några filmer, film genrer, regissörer, och/eller skådespelare du gillar.
  • Nämn några böcker, bok genrer, författare du gillar.
  • Nämn några artister, musik genrer, låtar, du gillar.
  • Vad har du för intressen, vad gör du på fritiden, sysselsättning?
  • Vad gillar och ogillar du?
  • Har du någon favorit färg, maträtt, frukt eller nåt?
Du behöver givetvisst inte svara på alla frågor, eller om det är nån särskild fråga du inte känner för att svara på, men det skulle glädja mig (och säkert andra) att få veta lite mer om dig.
Last edited by Moonsky on 2006-09-26 17:28:06, edited 1 time in total.
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Post by Moonsky »

Som jag nämnde i ovan forum post, så hade jag även undrat lite smått på andra forum medlemmar, dessa är givetvisst de personerna som var beskrivna som anmärkningsvärd.


Andrej, är du alltid så "mörk", eller är det bara en forumpersonlighet?
Förlåt, men vill inte verka vara nedsättande eller förolämpande på någotvisst, darför bli följande fråga lite svår för mig att ställa, men är du defekt?
Du är definitivt en unik person, en intressant sådan. Troligen den mest i särklass unika personen här på 64bits forum.
Förresten, vilken/vilka för musik-genre föredrar du?


Ghlargh, bor du i skogen?
Du tycks även du vara en udda person, något jag märkt är att du tycks vara väldigt bra på elektronik.
User avatar
Marabou_Man
Posts: 1328
Joined: 2002-03-08 14:07:58
Location: Henån

Post by Marabou_Man »

Hysteriskt roligt.
(19:31:08) <Punisher> argh. satans buggigt bajs..
(19:31:41) <Marabou_Man> :(
(19:33:18) <Punisher> *svär*
User avatar
thimp
Hedersbit
Posts: 1407
Joined: 2002-02-20 19:44:36
Contact:

Post by thimp »

Sorry Moonsky, det där får du ta via PM. Vill du veta mer om användarna kan du ju öga i presentations-tråden eller ringa SÄPO eller MUST.

Låser och kastar bort nyckeln.
&#25105;&#24605;&#12358;&#12289;&#12422;&#12360;&#12395;&#25105;&#12354;&#12426;
Locked