Merch inom underground metal.

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Psycroptic wrote:._. visste inte att man brydde sig så mycket om filmer ._. men ajja, man lär sig något nytt varje dag ;[ någon som kan ha svar inom tråden? tack
Du fick ju två. Mer googlande än så tänker jag inte göra åt dig.
Men ett tips är ju att kolla upp bolagen banden ligger på.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
Psycroptic
Posts: 24
Joined: 2006-09-28 13:56:14

Post by Psycroptic »

Redan gjort ._. ajja får väl försöka leta mer! :( :-X

Ni kan låsa tråden.
Halloj ;]
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Dissident wrote:Tvåan är den där de åker till Kuba och snor en hel scen från Police Story.
Då är det nog inte den. I den jag tänkte på spränger de en knarkliga efter att någon sorts prostituerad blivit skjuten av skurken och någon som råkade vara där ska vittna. Och så blir det en lustig mixup mellan huvudrollerna för att de inte sa sanningen från början.
Big_Bird wrote:Eraserhead
Jag orkade inte se mer än tio-tjugo minuter av den men det kan mycket väl vara det mest frånstötande och huvudvärksframkallande jag har sett. Apropå Frankrike så måste jag nog ändå säga att amerikanerna fortfarande är överlägset bäst på all film, inte bara mainstreamsegmentet, trots att deras filmindustri mer eller mindre dog i och med Jaws och Star Wars.
Life's a joke, yuk it up.
Psycroptic
Posts: 24
Joined: 2006-09-28 13:56:14

Post by Psycroptic »

Härligt att ni håller er till tråden, grabbar. Men mods, lås elr raderadenna tråd. ._.
Halloj ;]
User avatar
derfian
Posts: 472
Joined: 2004-02-13 0:18:46
Location: Dorotea / Linköping
Contact:

Post by derfian »

Psycroptic wrote:Härligt att ni håller er till tråden, grabbar. Men mods, lås elr raderadenna tråd. ._.
.. och för att ta denna tråd ÄNNU längre offtopic, varför är du så het på att stänga tråden? Jag tycker att det är ett otyg utan dess like - om du eller någon annan nu skulle hitta någon jättebra sida om en vecka, vore det inte bättre att då har tråden öppen så du eller någon annan då kan dela med sig av den informationen?
</rant>
That's all.
Psycroptic
Posts: 24
Joined: 2006-09-28 13:56:14

Post by Psycroptic »

derfian wrote:
Psycroptic wrote:Härligt att ni håller er till tråden, grabbar. Men mods, lås elr raderadenna tråd. ._.
.. och för att ta denna tråd ÄNNU längre offtopic, varför är du så het på att stänga tråden? Jag tycker att det är ett otyg utan dess like - om du eller någon annan nu skulle hitta någon jättebra sida om en vecka, vore det inte bättre att då har tråden öppen så du eller någon annan då kan dela med sig av den informationen?
</rant>
That's all.
Jo iofs. ._.
Halloj ;]
User avatar
bupp2
Posts: 577
Joined: 2002-03-07 23:18:16
Location: Falun
Contact:

Post by bupp2 »

fisk wrote:Det är alltid lika roligt att se folk försöka sätta stämplar på Meshuggah.
Vem säger att de INTE spelar teknisk döds?

Psycroptic, här är några sidor som säljer merchandise:
www.rockmerch.se
www.rockzone.se
www.alienbase.com
www.shock-store.com

Jag förstod inte om du ville ha tips på band eller inte men du kan kolla in www.metal-archives.com. Alla som hänger där är idioter men det är ett bra uppslagsverk. ;)
<bupp2> Axman, vad gör du?
<Axman> bupp2, vet inte.
Psycroptic
Posts: 24
Joined: 2006-09-28 13:56:14

Post by Psycroptic »

bupp2 wrote:
fisk wrote:Det är alltid lika roligt att se folk försöka sätta stämplar på Meshuggah.
Vem säger att de INTE spelar teknisk döds?

Psycroptic, här är några sidor som säljer merchandise:
www.rockmerch.se
www.rockzone.se
www.alienbase.com
www.shock-store.com

Jag förstod inte om du ville ha tips på band eller inte men du kan kolla in www.metal-archives.com. Alla som hänger där är idioter men det är ett bra uppslagsverk. ;)
Jag vet om metal-archives ;] tack för siterna. ^^ vet ej om de kommer hjälpa mig för Shock och Rockzone har inte de jag leta specifikt efter! :( ska kollad e adnra! Tack som sören ;d
Halloj ;]
Post Reply