Julhandla på nätet, men var?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
Maqe2
Posts: 2227
Joined: 2002-03-10 18:39:50

Julhandla på nätet, men var?

Post by Maqe2 »

Vilka nätbutiker kan ni rekommendera när man ska handla julklappar till sina nära och kära denna härligt kommersiella högtid?

Och ja, jag vet att det är spöstraff på att snacka jul innan December, men man måste ffs vara ute i tid...(usch vad vuxen man låter)
g -> q (ser ni skillnaden?) ;)
User avatar
andersson
Posts: 1144
Joined: 2004-10-24 21:48:34

Post by andersson »

http://www.bluebox.se/

Har rätt mycket roliga pryttlar för hemmet
Parental Advisory - Explicit Content
User avatar
Eruku
Posts: 2650
Joined: 2002-10-16 15:43:26
Location: Stockholm
Contact:

Post by Eruku »

www.cdon.se - musik och böcker
www.play.com - film
www.coolstuff.se - dvs skrot
Visst gör jag fel, men det är jävligt mycket mer jag gör rätt.
_______

How to ask a question
User avatar
andersson
Posts: 1144
Joined: 2004-10-24 21:48:34

Post by andersson »

Parental Advisory - Explicit Content
User avatar
maciato
Posts: 1798
Joined: 2002-03-17 20:14:24
Location: Gothenburg
Contact:

Post by maciato »

User avatar
Mr Einstein
Posts: 1935
Joined: 2006-07-28 13:15:02

Post by Mr Einstein »

Någon som köpt USB Missile Launcher på coolstuf?
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Det som lönar sig mest att köpa via internet är begagnat skit, elektronik samt små saker (I.E. film, spel, musik, böcker).

Kläder t.ex. är sällan smarta att handla via internet om du inte hittar en specifik sak du vet är rätt och har rätt storlek, till ett pris du vet är bra.

Glöm inte att räkna in frakten i priset
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Maqe2
Posts: 2227
Joined: 2002-03-10 18:39:50

Post by Maqe2 »

Jag hade väl tänkt mig lite typ grejjer som man absolut inte kan få tag på om man t.ex. går och julhandlar på stan.

Kom igen nu, Har ni inte upptäckt att visakort+internet=lycka? :D
Fler nätbutiker sitter ni säkert å trycker på :P
g -> q (ser ni skillnaden?) ;)
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

www.blackstar.co.uk (de har visserligen bytt namn, men jag tror adressen fortfarande funkar)
Annar så borde en sökning på nätbutiker i kombination med mitt namn ge länken till vår specialare om julshopping på nätet.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
egar
Hedersbit
Posts: 4192
Joined: 2002-02-18 0:01:59
Location: Göteborg
Contact:

Post by egar »

Big_Bird wrote:www.blackstar.co.uk (de har visserligen bytt namn, men jag tror adressen fortfarande funkar)
Annar så borde en sökning på nätbutiker i kombination med mitt namn ge länken till vår specialare om julshopping på nätet.
Det går inte lita på Bulldozer när någon Jörgen kallar Europes "Flames" för medelmåttig eftersom det (efter otroligt många empiriska undersökningar) är bevisat att det är bandets bästa låt någonsin. Och vad är det för ny låt (titulerad "Faith" enligt Jörgen) som de spelade i Hovet?
A fair judgement!
Two-way mirror in the hall
They like to watch everything you do
Transmitters hidden in the walls
So they know everything you say is true
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

egar wrote:
Big_Bird wrote:www.blackstar.co.uk (de har visserligen bytt namn, men jag tror adressen fortfarande funkar)
Annar så borde en sökning på nätbutiker i kombination med mitt namn ge länken till vår specialare om julshopping på nätet.
Det går inte lita på Bulldozer när någon Jörgen kallar Europes "Flames" för medelmåttig eftersom det (efter otroligt många empiriska undersökningar) är bevisat att det är bandets bästa låt någonsin. Och vad är det för ny låt (titulerad "Faith" enligt Jörgen) som de spelade i Hovet?
Jörgen är tokholmare och bor i södertälje, nuff said ;)
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
Mr Einstein
Posts: 1935
Joined: 2006-07-28 13:15:02

Post by Mr Einstein »

Någon osm vet vart man kan beställa Yu-Gi-Oh! Chaos Duel Disk Launcher Accessory?
Har försökt beställa den från www.amazon.com men dem skickar tydligen inte just den prylen från USA till Sverige.
Och i England är det slutsålt :(

Tänk att det ska vara så svårt att ha bra leksakssortiment i Sverige.
Sverige är ett Jävla U-land när det gäller leksaker.

Någon som har tips...snabbt!?
Tyskerna brukar ju ha det mesta...fast jag kan ingen tyska.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Skaffa en amerikan som köper prylen åt dig och skickar den
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
Post Reply