Lätt läsning, 20 saker som du älskat Windows för.

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Mig med
Posts: 2336
Joined: 2005-06-17 10:33:09

Post by Mig med »

El_Raspberry wrote:Vad är det för dåligt med att få veta om t.ex. nätverket inte fungerar?
Tror han syftar på annat än det. Och jag stängde av det och fick offra lite annat som är nödvändigt, men slapp samtidigt en massa skit som man totalt don't give a fuck about.
User avatar
Ibis
Posts: 814
Joined: 2002-03-08 15:07:11
Location: Göteborg
Contact:

Post by Ibis »

El_Raspberry wrote:
Mitra wrote:Dock vill jag hålla med om att upphoppande bubblor om nätverk, ikoner o.s.v är otrligt irriterande, eller var när jag använde xp o.s.v =)
Vad är det för dåligt med att få veta om t.ex. nätverket inte fungerar?
Finns bättre sätt att visa det. Ta bara det att om din nätverksanslutning fungerar så FÖRSVINNER nätverksikonen ifrån systray, och om något är fel så kommer den fram. Känns mer logiskt och intuitivt om det vore tvärtom.
Big_Bird wrote:Ibis, om jag inte vore så jävla hetrosexuell skulle jag kyssa dig dirket på munnen. Men det säger jag bara för att det är nyårsafton och jag är full som ett dretsvin.
Flaki
Posts: 2
Joined: 2007-03-11 20:05:04
Location: Stockholm

Post by Flaki »

Windows ljud låter rätt trevligt speciellt error ljudet, men jag tror marioteten hatar det.

Men förövrigt så tycker jag att flip-3d är det mest onödiga funktionen i Vista.
User avatar
Jalle64
Posts: 3026
Joined: 2004-04-27 12:29:24
Location: Skåne

Post by Jalle64 »

Ibis wrote:Finns bättre sätt att visa det. Ta bara det att om din nätverksanslutning fungerar så FÖRSVINNER nätverksikonen ifrån systray, och om något är fel så kommer den fram. Känns mer logiskt och intuitivt om det vore tvärtom.
Är det i Vista då eller?
För i XP kan du välja att alltid visa ikonen iaf ;)
Vem f.n fann upp fanér?
User avatar
DeCaff
Posts: 2352
Joined: 2004-03-16 1:08:04

Post by DeCaff »

i Vista kan man välja att alltid ha den där eller aldrig ha den där. den visar även om du har begränsad eller full anslutning.
"I USA bestämmer Nixon hur bilarna ska se ut" -Teknikens Värld #19 1972
Ultra'an: Ph2X4 965 BE \ 8GB \ 5250GB \ DVD±RW \ EVGA GTX295
Post Reply