Hur skulle ni reagera?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Locked
User avatar
ulflaban
Posts: 1399
Joined: 2006-02-02 18:36:09

Post by ulflaban »

Cannabis är gott.
Glossolalia coats my skin
User avatar
McTw1st
Posts: 271
Joined: 2006-01-02 7:56:01
Location: Borlänge / Örebro
Contact:

Post by McTw1st »

smoke that shit.. pass that shit...

ärligt talat eklaste e att prata om de o verkligen visa när de slängs
AMD Phenom II 550 @ 4GHz 24/7
AMD Phenom II 550 @ 4.2 Suicide Run
User avatar
palindrom
Posts: 594
Joined: 2005-01-05 13:28:03
Location: Örebro

Post by palindrom »

Dissident wrote:Jag ser ner på alla som arbetar med händerna. Detta inkluderar, men är inte begränsat till: plåtslagare, skogshuggare, rörmokare, svetsare, asfaltläggare, sömmerskor, städare, byggnadsarbetare, snickare, elektriker, gruvarbetare, lastbilschaufförer, sotare, trädgårdsmästare, soldater, renhållningsarbetare, smeder, glasblåsare och sist men inte minst bilmekaniker.
Du glömde graffitimålare.
There is a disease out there. Some of the symptoms include confrontation avoidance, approval addiction and disingenuous agreement. They call it mankind.
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

delwing wrote:Kan ju också tillägga hur jag som förälder hade reagerat ifall jag gjort en sådan upptäckt, givetvis hade ja börjat med att trycka ner rubbet i halsen på dig, gärna påsen också om den fanns med!
Sedan hade du fått ett par blå glasögon runt ögonen mer än gärna =)
Avslutningsvis hade ja satt dig på ett hem med likasinnade där du hör hemma och efter avklarad tid på hemmet hade ja hänvisat till långfingret om du så bara närma dig mitt hem, jävla knarkare =)

Eftersom du ber om en reaktion, så får du en =)
Hahaha. "Det kallas tough love, horunge!"
User avatar
Explorer
Posts: 2285
Joined: 2004-09-19 22:33:07
Location: Vimmerby

Post by Explorer »

Dissident wrote:
delwing wrote:
Dissident wrote:
perhaven wrote:Bättre att ligga under en bil å skruva istället för att hålla på med en massa skit som droger..
Ja bilmekaniker har ju verkligen lyckats här i livet..
På vilket sätt ser du ner på bilmekaniker?
Jag ser ner på alla som arbetar med händerna. Detta inkluderar, men är inte begränsat till: plåtslagare, skogshuggare, rörmokare, svetsare, asfaltläggare, sömmerskor, städare, byggnadsarbetare, snickare, elektriker, gruvarbetare, lastbilschaufförer, sotare, trädgårdsmästare, soldater, renhållningsarbetare, smeder, glasblåsare och sist men inte minst bilmekaniker.
Det hatet du har är troligtvis ömsesidigt då rätt många som arbetar med dom yrkena du nämnde hatar just såna som du som tror att ni står över alla andra.
PC#1: Intel E6750, Asus P5K-E/WIFI-AP iP35, PNY 8800gts 640mb, 3x500gb sata Samsung 1x74gb WD raptor sata 1x 640gb sata Samsung 4x1gb Corsair CL4
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Explorer wrote:Det hatet du har är troligtvis ömsesidigt då rätt många som arbetar med dom yrkena du nämnde hatar just såna som du som tror att ni står över alla andra.
Hat är fel ord. Arbetarna hatar, aristokratin föraktar. Så har det alltid varit och ska så alltid vara, amen.
User avatar
McTw1st
Posts: 271
Joined: 2006-01-02 7:56:01
Location: Borlänge / Örebro
Contact:

Post by McTw1st »

alla som hatar bilmekaniker va glada att dom finns annar skulle de inte finnas några bilar... ännumindre att någon stackare behöver fixa eran bil som gått sönder, va glada att dom fins, annars så hade ni fått gå dit ni skulle
AMD Phenom II 550 @ 4GHz 24/7
AMD Phenom II 550 @ 4.2 Suicide Run
ta_bort_mig

Post by ta_bort_mig »

Gud vad glad jag skulle bli om det inte fanns några bilar =)
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

McTw1st wrote:alla som hatar bilmekaniker va glada att dom finns annar skulle de inte finnas några bilar... ännumindre att någon stackare behöver fixa eran bil som gått sönder, va glada att dom fins, annars så hade ni fått gå dit ni skulle
Bilmekanikerna ska väl vara glada att de har bilar att fixa?
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

palindrom wrote:Du glömde graffitimålare.
Graffitimålare arbetar faktiskt mycket med benen också.
Explorer wrote:Det hatet du har är troligtvis ömsesidigt då rätt många som arbetar med dom yrkena du nämnde hatar just såna som du som tror att ni står över alla andra.
Det var aldrig min mening att trampa på arbetarklassens kollektiva tå, jag svarade bara på delwings fråga. Faktum är att undantaget Mona Sahlin hatar jag ingen alls.
User avatar
AshTray
Posts: 2099
Joined: 2005-06-19 16:26:22

Post by AshTray »

Om det inte hade funnits bilar hade det inte funnits bilmekaniker. Jo, det är sant!
Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng
noname/whatever
Posts: 683
Joined: 2004-11-27 21:35:18
Location: Skåne.

Post by noname/whatever »

Tråden har uppenbarliggen spårat ur, så ja fortsätter på spåret! =)
vem kan resa sig och säga att Den står för droger,
tycker droger är bra, tycker om droger, har provat en drog, använder droger .. (?)
• ο β ε ο •
User avatar
AshTray
Posts: 2099
Joined: 2005-06-19 16:26:22

Post by AshTray »

Jag har aldrig provat droger, jag vill prova droger.
Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng
noname/whatever
Posts: 683
Joined: 2004-11-27 21:35:18
Location: Skåne.

Post by noname/whatever »

AshTray wrote:Jag har aldrig provat droger, jag vill prova droger.
Vill du utveckla varför du just "vill" prova droger?
• ο β ε ο •
mr_tobbe
Posts: 1407
Joined: 2003-12-31 11:13:50

Post by mr_tobbe »

delwing wrote:Tråden har uppenbarliggen spårat ur, så ja fortsätter på spåret! =)
vem kan resa sig och säga att Den står för droger,
tycker droger är bra, tycker om droger, har provat en drog, använder droger .. (?)
Generalisera mera!

PS. Jag dricker kaffe varje morgon.
User avatar
AshTray
Posts: 2099
Joined: 2005-06-19 16:26:22

Post by AshTray »

delwing wrote:
AshTray wrote:Jag har aldrig provat droger, jag vill prova droger.
Vill du utveckla varför du just "vill" prova droger?
Inget tungt, bara lite hash eller något skojsigt. För att, jag vet att ni tycker det är en dålig anledning, men livet känns så botten som det kan, och jag skulle vilja kunna slappna av, skita i allt och liksom, flyyyga iväg. Fast nu vet jag inte om det är så, det är bara vad jag hört.
Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng
User avatar
Des
Posts: 3843
Joined: 2005-04-22 10:27:46
Location: Härnösand

Post by Des »

Dissident wrote:
palindrom wrote:Du glömde graffitimålare.
Graffitimålare arbetar faktiskt mycket med benen också.
Får man fråga vad grafittimålare gör med benen, som inte (t.ex.) bilmekaniker gör med benen?
There's a guy works down the chip chop swears he's elvis
User avatar
walliski
Posts: 1432
Joined: 2005-07-15 16:30:21
Location: Finland

Post by walliski »

Des wrote:
Dissident wrote:
palindrom wrote:Du glömde graffitimålare.
Graffitimålare arbetar faktiskt mycket med benen också.
Får man fråga vad grafittimålare gör med benen, som inte (t.ex.) bilmekaniker gör med benen?
Springer undan polisen ?


EDIT: ja jag vet... allt är inte olagligt... Men de olagliga..
Här var det tomt...
kqr
Posts: 3077
Joined: 2005-09-05 17:23:20
Location: Stockholm

Post by kqr »

Mustn't be illegal, you know?


EDIT: Damn, du hann nog edita precis innan jag postade... ^^
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

delwing wrote:Tråden har uppenbarliggen spårat ur, så ja fortsätter på spåret! =)
vem kan resa sig och säga att Den står för droger,
tycker droger är bra, tycker om droger, har provat en drog, använder droger .. (?)
Nu har du tagit dig vatten över huvudet. 64bits och droger hör ihop som sossar och nackskott; alla här knarkar.

Image
Des wrote:Får man fråga vad grafittimålare gör med benen, som inte (t.ex.) bilmekaniker gör med benen?
Springer.
User avatar
Des
Posts: 3843
Joined: 2005-04-22 10:27:46
Location: Härnösand

Post by Des »

Dissident wrote:Springer.
Ah.
There's a guy works down the chip chop swears he's elvis
User avatar
AshTray
Posts: 2099
Joined: 2005-06-19 16:26:22

Post by AshTray »

Dissident wrote:
delwing wrote:Tråden har uppenbarliggen spårat ur, så ja fortsätter på spåret! =)
vem kan resa sig och säga att Den står för droger,
tycker droger är bra, tycker om droger, har provat en drog, använder droger .. (?)
Nu har du tagit dig vatten över huvudet. 64bits och droger hör ihop som sossar och nackskott; alla här knarkar.

Image
Des wrote:Får man fråga vad grafittimålare gör med benen, som inte (t.ex.) bilmekaniker gör med benen?
Springer.
Du menar moderater och nackskott?
Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng
noname/whatever
Posts: 683
Joined: 2004-11-27 21:35:18
Location: Skåne.

Post by noname/whatever »

Dissident wrote:
delwing wrote:Tråden har uppenbarliggen spårat ur, så ja fortsätter på spåret! =)
vem kan resa sig och säga att Den står för droger,
tycker droger är bra, tycker om droger, har provat en drog, använder droger .. (?)
Nu har du tagit dig vatten över huvudet. 64bits och droger hör ihop som sossar och nackskott; alla här knarkar.

Image
Des wrote:Får man fråga vad grafittimålare gör med benen, som inte (t.ex.) bilmekaniker gör med benen?
Springer.
Vilken fin bild du ger av 64bits, verkligen :-*
• ο β ε ο •
Mig med
Posts: 2336
Joined: 2005-06-17 10:33:09

Post by Mig med »

McTw1st wrote:alla som hatar bilmekaniker va glada att dom finns annar skulle de inte finnas några bilar... ännumindre att någon stackare behöver fixa eran bil som gått sönder, va glada att dom fins, annars så hade ni fått gå dit ni skulle
Håller fullständigt med 486-moddare om detta:
486-moddare wrote:Gud vad glad jag skulle bli om det inte fanns några bilar =)
noname/whatever
Posts: 683
Joined: 2004-11-27 21:35:18
Location: Skåne.

Post by noname/whatever »

Är det bara jag, eller har du bytat nick alldeles precis? :o ;)

Har du lust att utveckla varför du skulle vara "glad" över att det
inte fanns några bilar?
• ο β ε ο •
Locked