Gott nytt - era jävlar!

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Gott nytt - era jävlar!

Post by Andrej »

Gott Nytt åt er alla.

Låt oss hoppas på att nästa år blir ännu bättre än det som snart är gånget, men för att ha något roligt att återkoppla till, skriv här vad ni ångrar mest och vad ni är gladast över 2008.

Jag, Andrej, ångrar djupt att jag råkade date-rape'a mig själv.

Jag, Andrej, är mycket nöjd över dom förbättringar jag har skapat i mitt liv 2008, bland annat dom 20kg jag gått ner.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Gott nytt,

Under 2008 är jag nog mest missnöjd med att jag inte riktigt tagit i som jag borde med träning och viktminskning, men jag är ändå nöjd med de tio kilo lättare som jag blivit.

Det var också dumt av mig att bara ta med ett par inte riktigt färdigingågna kängor till Sweden Rock festival, men jag är nöjd över att jag klarade av att stå upp ändå under At the Gates och Carcass.

Plus att jag är nöjd över att 2008 är ett år då jag konsumerat musik i en utsträckning som det var länge sedan jag kom upp i. Många konserter och många CD-skivor har jag slantat upp för.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
MooDHooDs
Posts: 2229
Joined: 2006-03-03 22:26:11
Location: Stockholm
Contact:

Post by MooDHooDs »

2008 var mycket roligt.
Jag har träffat många nya vänner och lärt känna endel tidigare bättre. Varit i min hemstad och har haft roligt. Sommaren var helt okej med roliga musikfestivaler.
Hösten var okej.
Enda direkt negativa var att jag råkade röra ihop det med en liten emotjej i början av året. Men det är ganska bortglömt nu.

2009. Ptja, inte mycket bestämt, blir bäst så tror jag. Ska fortsätta gymmningen som jag precis har återupptagit. Laddar för mönstringen hösten 2009. Kanske går ner något kilo och får någon muskel på köpet.
Biljetterna till Sweden rock är dock iprincip klara.
Ev körkort i sent januari eller tidig februari om jag lägger på ett kol.

Ikväll väntar oxfilén, hummern och någon god efterrätt jag ska göra.
Gott Nytt Årr!
Dyslexi
User avatar
Stiiig
Posts: 1672
Joined: 2005-07-21 0:08:34
Location: Evertsberg - Älvdalen
Contact:

Post by Stiiig »

Gott nytt år på er!

Hoppas ert nyårsfirande blir bättre än vårat.
Frugan ligger fortfarande på BB med en infektion troligen i livmodern. Blir vår 11e dag imorgon. Super kul hon måste stanna minst 2 dagar till säger dom. Men jaja! Orkar inte bråka med dom jävlarna nu!

Men gott nytt år från Daniel, Sofia & Casper!
Inga kommentarer?
Allt-i-allo egen företagare med bred kompetens!
Tänker btw INTE byte ut min julavatar förens tidigast påsk 2019
User avatar
Najze
Hedersbit
Posts: 4992
Joined: 2002-03-09 13:14:24
Location: Mölndal

Post by Najze »

Gott Nytt År!

Själv fick jag presenten att min provanställning slutar 21 januari, så man får se fram emot arbetslöshet framöver.. härlig början på året!
User avatar
ziimzallabiim
Posts: 687
Joined: 2004-11-03 14:29:45
Location: Södermalm

Post by ziimzallabiim »

Gott Nytt!

Det värsta, i år som alla år, är min ständiga förmåga att skjuta upp saker i oändlighet och därmed skapa en stressig och ångestfull tillvaro!
Sen självklart Hammarbys skitsäsong och torsken av Petter Andersson!

Det bästa är som alltid sommaren!

Sup måttfullt och råka inte ut för en massa olyckligheter ikväll kära 64or!
YOU CANT FIGHT IN HERE, THIS IS THE WAR ROOM!
User avatar
Joel
Posts: 2867
Joined: 2004-09-12 19:06:06
Location: Skåne

Post by Joel »

Jag ångrar att jag ljög för att slippa mönstra, i retrospekt hade det nog varit nyttigt för mig att gå lumpen. Jag är också missnöjd med att inte ha utvecklats särskilt mycket ur ett sociofobiskt perspektiv.

Jag är glad över att ha blivit än lite duktigare på gitarr och att jag började cykla i stället för att ta bussen till plugget.
meh
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

Det jag är minst nöjd över: att jag inte orkade plugga speciellt mycket det sista året i gymnasiet :-/

Det jag är mest nöjd med: att jag nästintill varit nikotin- och alkohol-fri de senaste månaderna.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

Got nytt år!

Mest nöjd med: Att jag lyckades betala alla domännamn som jag ville behålla, registrerade 2007.

Nästa år: Att lyckas betala alla domännamn som jag vill behålla registrerade 2007 och 2008.
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Vem är du och var har du dumpat Andrejs kropp?

edit: Jag ångrar ingenting, och jag är riktigt nöjd med det senaste inköpet av ett PS3.
Last edited by fisk on 2008-12-31 21:37:28, edited 1 time in total.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Post by wille »

Vad ångrar jag mest 2008?
att jag inte ansträngde mig mer med mitt träningsprogram (4-5 gånger i :P veckan fys + motion) blev väl 2-3 gånger i snitt

Vad är jag mest nöjd över 2008?

Min flytt till Oslo, underbar stad, underbara människor och mitt liv känns komplett nu ;)
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
User avatar
Orfeus
Posts: 336
Joined: 2003-08-30 15:52:46
Location: Hudiksvall

Post by Orfeus »

Gott Nytt År! :)
User avatar
enix
Posts: 3511
Joined: 2002-04-16 17:41:11
Location: Stockholm

Post by enix »

Vad jag ångrar mest över 2008?
Att jag klanta till det med en tjej jag var galet kär i rätt så rejält, det går nog över...

Vad jag är mest nöjd med 2008?
Att jag börjat träna och fått mitt självförtroende back on track igen.
Workstation: Core i5 750 2.66GHz, 4GB DDR3, 3TB HDD, HD4890 1GB, Windows7 Pro x64
Laptop: AMD Athlon64 X2 QL-60 1.90GHz, 3GB DDR2, 250GB HDD, HD3450 256MB, Windows Vista Home Premium x86
iPhone 3G 8GB | PS3 40GB | XB360 20GB | Wii 8GB | PSP 2GB | PS2
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

fisk wrote:Vem är du och var har du dumpat Andrejs kropp?
Trådtiteln är en ledtråd, sen är jag inte samma mig efter våldtäckten.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
nem
Hedersbit
Posts: 4678
Joined: 2002-04-12 15:48:33
Location: Lund

Post by nem »

Mest nöjd är jag nog med att jag tog steget och flyttade till innerstan. Trots alla nackdelar och den långa pendlingstid det innebär för mig är det värt det alla gånger.

Mest missnöjd är jag nog med att jag varit dålig på att förvalta möjligheter till kortare resor under helgerna. Så många gånger jag kunde åkt skidor eller något annat men istället låtit tiden fara.
"Rightful liberty is unobstructed action according to our will within limits drawn around us by the equal rights of others."- Thomas Jefferson
Post Reply