Har aktiviteten minskat?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Stiiig
Posts: 1672
Joined: 2005-07-21 0:08:34
Location: Evertsberg - Älvdalen
Contact:

Re: Har aktiviteten minskat?

Post by Stiiig »

fretol wrote:
CSM101 wrote:Gör man sig inte förtjänt av det så blir man heller inte dumförklarad...
Nej, men det känns som om toleransnivån är lägre här än på andra forum.
Håller med. Känns som det sitter några skribenter och på Allvar tror att dom är bättre människor än oss andra för att dom kan skriva mer fackmannamässigt än oss männsikor.
Inga kommentarer?
Allt-i-allo egen företagare med bred kompetens!
Tänker btw INTE byte ut min julavatar förens tidigast påsk 2019
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Re: Har aktiviteten minskat?

Post by Big_Bird »

Jag ÄR en bättre människa än er allihopa, men det har inget med skrivspråk att göra, det är rent genetiskt fakta. ;D
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Re: Har aktiviteten minskat?

Post by Ghlargh »

För min del har jag inte haft internetanslutning hemma sedan jul och har därför inte haft så stora möjligheter att slösurfa, 64bits har varit en av de saker jag inte kollat på ett tag.

Ska dock skaffa någon form av anslutning ganska snart, så om inte forumet dör helt innan dess så lär jag väl komma tillbaks och irritera er lite då och då.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Re: Har aktiviteten minskat?

Post by Big_Bird »

Oh God! Ghlargh! Vi har saknat dig!
Och hur i hela friden har du överlevt ett halvår utan Internet?
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Re: Har aktiviteten minskat?

Post by Ghlargh »

En dag i taget? :D

Det går faktiskt ganska bra att inte ha internet hemma, bara man kan kolla mailen då och då på skolans datorer.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Re: Har aktiviteten minskat?

Post by fisk »

Jag tror att genomsnittsåldern stigit en hel del med åren (med stammisarnas egna åldrar såklart) och den tid man en gång hade till att häva ur sig sin kreativitet på 64bits forum riktats till andra saker. Jag tror dock att de flesta kommer att häcka här i bra många år framöver om inte annat så av ren nostalgikänsla för de gamla goda dagarna.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Re: Har aktiviteten minskat?

Post by Andrej »

För mig var det den nya designen som dödade mitt vacklande intresse - att alla sedan pratat om hur 64'a är döende sen (troligen före) jag gick mer gör inte saken bättre. Jag loggar in mest en gång i veckan eller så nu.


Själv så saknar jag tiny teeth, diss och nem.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
wille
Posts: 4039
Joined: 2002-03-10 19:08:58
Location: Göteborg, bor i Luleå
Contact:

Re: Har aktiviteten minskat?

Post by wille »

Explorer wrote:det finns för många bitterfittor på 64
wörd
"...det spelar ingen roll hur många gånger du lyckas få med "pseudo-" i svaret"
Vägen mot perfektion
Post Reply