Ja, tänkte kasta ut en fråga till er då jag själv råkat ut för en olycka i höstas. Hur illa har ni skadat er?
Jag var ute och finåke med min MC i höstas då det var en dold kurva bakom ett backkrön och en mötande bil. Lyckades undvika att fronta bilen men studsade på sidan och klämde benet mellan bilen och mcn. (det är inte meningen att man skall böja flera cm tjock metall med foten)
Två tår bröts strax bakom leden, hälbenet delades vertikalt och horisontellt, flera ben mitt på foten skadades samt nedre halvan av knäleden delades mitt itu. Sedan blev benet och foten så svullet att huden dog i stora områden.
Det tog tre månader innan jag ens fick stödja på benet och efter ett halvår kan jag fortfarande inte gå alls långt innan smärtan säger stopp. Men jag kan ändå klara mig bra så länga jag slipper gå mycket. Förhoppningsvis så kan läkarna rätta till mina tår som är sneda nu. Känseln i hälen är borta men håller långsamt på att krypa tillbaks. Ärren på foten får jag leva med.
Så åter till frågan, hur har ni lyckats trasa sönder er själva/varit nära att dö? =)