Xfiles season 9 när?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
Hipshot
Posts: 2372
Joined: 2002-08-01 13:56:19
Location: Stan.
Contact:

Xfiles season 9 när?

Post by Hipshot »

Ja när kommer den på 4an?
fisk

Post by fisk »

Usch för X-files, okej att det var bra de första 3 säsongerna, men sedan tycker jag att det ballade ur. Jag tycker att andra serier förtjänar förlängning mer än den såpan som det blivit :( ... typ Space: Above and beyond... det är en fin serie som bara fick EN säsong... skamligt.
jstrom
Posts: 1732
Joined: 2002-05-28 22:18:35
Location: Göteborg
Contact:

Post by jstrom »

lol jo härliga tv4 körde ju nån repris på nått xfiles-avsnitt igår kväll.... men det e tv4... dom har fastnat för det där med repriser på ursuel skit (ok, finns värre exemepl än xfiles.. mckt värre.............)
User avatar
evilivar
Posts: 55
Joined: 2002-03-18 11:46:37
Location: söderhamn
Contact:

Post by evilivar »

X-files var en mökta bra serie fram tills sesong 5 ungefär, fanns vissa menlösa avsnit före också men i huvuddel var alla bra.

Men när man kommer in på de senare sesongerna så blir det mest bara upprepningar som om Chris Carter inte kom på någe mer utan bara skrev om gamla avsnitt vilket inte blev särskilt lyckat.

Tycker fyran kan sattsa på lite kvalitetsserier istället, kan dock inte komma med några konkreta förslag men jag gillar inte direkt att dom kör menlösa serier som "Dark angel". En bra sak med fyran är dock att dom faktiskt kör south park dock alldeles för sent
jag säger inte att du är dum, det blir bara lite fel när du tänker
User avatar
real_Escobar
Posts: 594
Joined: 2002-08-15 4:46:15

Post by real_Escobar »

Dark angel är faktiskt bra. Men det börjar balla ur lite vid säsong 4 (har fuskat lite). Och Southpark sändes vid 14-tiden på 4an i somras. Undrar vad som hände med det.
User avatar
zerax
Posts: 1160
Joined: 2002-03-07 23:03:25
Location: Göteborg
Contact:

Post by zerax »

har ist slutat se xfiles.. tyckte dock om det när jag var mindre.
Antingen eller. Något av dom
Foto!
User avatar
Hipshot
Posts: 2372
Joined: 2002-08-01 13:56:19
Location: Stan.
Contact:

Post by Hipshot »

real_Escobar wrote:Dark angel är faktiskt bra. Men det börjar balla ur lite vid säsong 4 (har fuskat lite). Och Southpark sändes vid 14-tiden på 4an i somras. Undrar vad som hände med det.
Ush, gillar inte Dark Angel, kollar på Buffy i stället :)

fast jag vill fortfarande veta om X.9 kommer i höst eller i vår eller alls...
User avatar
tkh
Hedersbit
Posts: 3901
Joined: 2002-03-08 0:41:22
Location: Landskrona (Umeå)
Contact:

Post by tkh »

Hipshot wrote:fast jag vill fortfarande veta om X.9 kommer i höst eller i vår eller alls...
Det är bara att maila till tv4, de svarar på sådana frågor.
"Just because you are unique does not mean you are useful."
Post Reply