Tony Hawk 3 [PC]

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
User avatar
egar
Hedersbit
Posts: 4192
Joined: 2002-02-18 0:01:59
Location: Göteborg
Contact:

Post by egar »

Maqe2 wrote:
egar wrote:* O står inte för Ollie utan för Cirkeln på PS2-kontrollen, lite kasst.
om man ska olla på PS-2 kontrollen trycker man X, den knapp som sitter längst ner i romb-formationen av knappar. samma formation kan man hitta på numpaden (2,4,6,8) och där är 2an samma som X-knappen på PS-2 kontrollen.
logiskt sett (om det skulle vara som du säger) så borde man trycka på 4an för att gå vidare...
alltså verkar det mysko om man skulle trycka på cirkeln på PS-2 kontrollen, eftersom det inte är ollie-knappen..... :P ;)
Jo, jag vet :)
Jag kom på det dagen efter då jag spelade spelet på PS2an. Tycker att det är bra bättre där på. Snyggare är det i alla fall. Misstag av mig.

Oavsett så tycker jag att dom borde fixat så att det det åtminstonne stod "Press your Ollie-button to continue" eller något dylikt. Kass konvertering är det iaf.
A fair judgement!
Two-way mirror in the hall
They like to watch everything you do
Transmitters hidden in the walls
So they know everything you say is true
User avatar
Timebomb
Posts: 87
Joined: 2002-03-13 0:50:53
Location: gbg
Contact:

Post by Timebomb »

Första patchen har kommit -är på 1,11 mb och kan hämtas här:http://www.gearboxsoftware.com/THPS3/in ... language=1
Athlon XP 2000+ Palomino AGOIA @ 8,5x200, Abit NF7-S v1.2, 2x256mb Twinmos m. Winbond PC3200, Sapphire Radeon 9700 @ 337,5/297, Game Theater XP, Win XP Pro swe
Post Reply