Resa utomlands Dcember/Januari

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
xxKRILLE-THE-KILLERxx
Posts: 1318
Joined: 2002-11-03 21:29:46
Location: Västerås

Post by xxKRILLE-THE-KILLERxx »

Jag har varit överallt.

Thailand är ett helt klätterberg av äckelpäckel. Dit åker jag aldrig igen. Jag började i Bangkok och rörde mig söderut genom landet och avslutade på phiphi. Jäkla äckligt ställe hela Thailand. White trash, gulingar och charterluder var det enda man såg.

Bali var då mycket finare (och billigare). Värre försäljare, men trevligare människor och vackrare landskap. Surf är cool too.

Santa Monica/Malibu gillar jag också, men det är inget riktigt partyställe. Speciellt inte för kids. Varmt och riktigt kul är det iaf.

Vill ni bara supaknullasola så åk till Magaluf, Mallorca eller en kanarieö. Det är nära och billigt. Semestrar ni vanligtvis i husvagn så passar kanske Cypern och Ayia Napa bättre, det är kungen av äckelpäckel.
Guybrush: If I gave you your arm back, what would you do with it?
Murray: I'd terrorize the South Seas! I'd torture the living! I'd demolish the...er... What I meant to say was, I'd use it to pet kittens.
Guybrush: Nope. You blew it.
Murray: Drats.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

xxKRILLE-THE-KILLERxx wrote:Thailand är ett helt klätterberg av äckelpäckel. Dit åker jag aldrig igen. Jag började i Bangkok och rörde mig söderut genom landet och avslutade på phiphi. Jäkla äckligt ställe hela Thailand. White trash, gulingar och charterluder var det enda man såg.
Thailand har sin potential när det gäller natur, men det är för turistbombat. Det finns mängder med liknande turistmål som inte kryllar av det ovan nämnda.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
ballkula
Posts: 2473
Joined: 2002-05-03 23:42:04
Location: Västerbotten

Post by ballkula »

xxKRILLE-THE-KILLERxx wrote:Jag har varit överallt.

Thailand är ett helt klätterberg av äckelpäckel. Dit åker jag aldrig igen. Jag började i Bangkok och rörde mig söderut genom landet och avslutade på phiphi. Jäkla äckligt ställe hela Thailand. White trash, gulingar och charterluder var det enda man såg.
Vill jag se white trash osv, så finns det ju i Thailand, men jag har varit på massor av ställen där jag knappt sett en enda turist. Massor av ställen. Skit hittar man överallt, om det är det man letar efter. Har rest över hela världen, men Thailand är det land dit jag åker gång på gång.

Vill man softa, så är ju Maldiverna helt perfekt. Minimalt med white trash där :P
Processor: Core 2 Quad QX9650
Grafikkort: Asus Geforce 8800GTS 512MB
Minne: 8192MB DDR2-800MHz
HD: 2xRaptor 150GB, 2x1TB Samsung F1
Moderkort: Asus P5E X38
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

Frankrike eller Spanien. Bra mat, sjyst dricka, snygga brudra, bra ute liv. Och allmänt chill bara.
We dance to all the wrong songs
Post Reply