Janne Josefsson försöker läxa upp Bergsjön-kids

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Camridge wrote:Det där e som att säga att alla ungdommar under 15,år är dumma i huvudet
Ja, det är korrekt.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
stealth
Hedersbit
Posts: 3364
Joined: 2003-03-11 13:33:10
Location: Göteborg
Contact:

Post by stealth »

Big_Bird wrote:Kam... Kam...
Men det är ju sant. Alla ungdomar under 23 år är dumma i huvudet.
Sanningens ord, sanningens ord. Jag är fan dum i huvudet och är tveksam om det kommer sluta vid 23!
Grundare av webbyrån We made you look http://wemadeyoulook.at
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

stealth wrote:
Big_Bird wrote:Kam... Kam...
Men det är ju sant. Alla ungdomar under 23 år är dumma i huvudet.
Sanningens ord, sanningens ord. Jag är fan dum i huvudet och är tveksam om det kommer sluta vid 23!
Fan vet om det ens slutar vid 33. Men ju äldre man blir desto dummare inser man att man är, och i brist på bättre kan man komma långt med självinsikt.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
Camridge
Posts: 1346
Joined: 2002-03-10 22:26:54
Location: Sverige (Västernorrland)

Post by Camridge »

Så är det en allmän opion att man bara blir dummare, men när blir man smartare då? Och om man inte blir smartare hur kan man då som människa utvecklas ?!? Eller är det bara några 64bits flummiga ideer som vanligt?

Tror inte jag hänger med i erat tycke här "måste man alltid fjanta till allt?"
Min nyaste Älskling
Hewlett Packard IPAQ 2210
Cpu: Intel(R) PXA255 400Mhz
Internt: 64MB minne CF:64 o 128MB
OS: Windows CE 4.20
User avatar
Jalle64
Posts: 3026
Joined: 2004-04-27 12:29:24
Location: Skåne

Post by Jalle64 »

Camridge wrote:Så är det en allmän opion att man bara blir dummare, men när blir man smartare då? Och om man inte blir smartare hur kan man då som människa utvecklas ?!? Eller är det bara några 64bits flummiga ideer som vanligt?

Tror inte jag hänger med i erat tycke här "måste man alltid fjanta till allt?"
Om människan blir klokare över tid, så skulle väl världen se annorlunda ut, än vad den gör idag, eller hur? ::) :-/
Eller som någon sade: Det vi lär oss av historien är, att vi inte lär oss av historien. :-X
Vem f.n fann upp fanér?
Post Reply