Leklan 31 oktober, 2003

LAN, Demoparty och allt som rör området.
Post Reply
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

Leklan 31 oktober, 2003

Post by Fluffy »

Leklan har fortfarande kvar ~15 platser. Inga fler än jag och Wacker som skall dit?

http://www.leklan.nu/v3/

Det ligger runt... 8(?) mil norr om GBG i en ort vid namn Nossebro inte så långt ifrån Lidköping, eller vad det heter.
Wacker
Posts: 286
Joined: 2002-03-16 7:05:37
Location: Göteborg

Post by Wacker »

Det skulle ju vara kul om det kom några andra från 64bits dit.
Jag har varit nu varit på 5 leklan och rekomenderar det starkt till alla som är lansugna.
Deras baguetter är så goda !! :D
Fluffy
Hedersbit
Posts: 7384
Joined: 2002-02-13 23:56:00

Post by Fluffy »

Fem stycken? Menar du inte fyra och detta är ditt femte?

För mig:
1. Leklan summer 2001 - Arrangörernas största arrangemang tills då vad jag vet, 350 pers. Jag och the-red var där
2. Leklan no-drop, hösten 2001 - Litet på 150 personer. Red och jag igen.
3. Leklan något, våren 2002 - Jag och red satt i ett hörn i aulan och reds kamera slutade att fungera då jag bytte batterier. Sedan så var det vågra där som intervjuade några klaner OCH EN TJEJ SOV PÅ MIN MADRASS (Hon sa det sedan då hon kom ut ur reds och mitt sovrum. Hittade nämligen ett rum bakom en dörr en meter ifrån jag satt som var upplåst. ;) )!
4. Leklan summer 2002 - Jag, red och wacker här. 550 platser men ~400 besökare. Var lite trist att detta arrangemang var indelat i olika lokaler.
5. Leklan hallocrapween, hösten 2002 - Samma tre personer och arrangörerna hade mystiska masker på sig och hade kladdar i ansiktet.
6. Leklan våren 2003 - Första leklan utan red för min del. Nissen skulle hjälpa till att anordna ett LAN som inte blev av. Bakom mig och wacker var dom skrikigaste CS-jäklarna (Nertonade det en hel del där) som skrev och hade sig som faen. Sedan vann dom jäklarna CS-tävlingen, eller vad det nu var för en tävling. Wacker var också med här.
7. Leklan summer 2003 - Lite småtrist LAN för mig och wacker för att vi hade varit på ett annat LAN precis innan, ifrån fredag till onsdag precis innan, och detta började på torsdag och slutade på söndag. Jag var väldigt kass i magen arrangemanget precis inann detta leklan och hade lite problem att få ner kebab på Leklan. *snyfft*

Det leklan som börjar om tre dagar blir nummer åtta för min del. Nästa summer blir nummer 10 för mig. Fira? Ingen aning. :)


Kom igen... Det är ju Leklan och denna gången skall dom faktiskt inte ha någon CS-tävling. WEEE!!!
Wacker
Posts: 286
Joined: 2002-03-16 7:05:37
Location: Göteborg

Post by Wacker »

Av någon orsak så räknande jag med lanet som kommer bland leklan som jag har varit på.

Hade ingen aning om att det inte blev någon cs turnering.
Kan ju vara ganska skönt då man slipper sånna som bara åker dit för att spela och tjäna pengar.
Post Reply