Dreamhack, vem kommer?

LAN, Demoparty och allt som rör området.
User avatar
pid00
Hedersbit
Posts: 725
Joined: 2002-10-11 19:32:10
Contact:

Post by pid00 »

Och jag har hälsat på xianze :D
Han klämde åt metallgrejen vid ingången :)
Facts are stubborn things.
User avatar
xianze
Posts: 1350
Joined: 2002-03-08 15:02:08
Location: Göteborg
Contact:

heiii

Post by xianze »

och Goooodmooorgon allesammans.. mjo själv arbetade man lite under Dreamhack iår dårå.. men det var faktiskt helt ok :) :O
skall visa hur mycket jag jobbade..
Torsdag: 9-18
Fredag: 9-14
Lördag: 9-14 och 18-23
hmm inte jättemycket direkt :D så det fungerade hur bra som helst tycker jag själv..
satt där vid ingången.. kom inte förbi en jävel på lördagen.. sålde några besöksbiljetter.. mirkkade vidare.. :D
och det bästa av allt.. fick gratis inträde såklart, gratis riktig mat, och gratis jolt och isthe :)

hmmm hittade en gömma med gamla band från summer iår...
kan nog ha några band från 01 också.. om inte alla sådana delades ut under dreamhack. .:D banden är svart vita och röd vita.. tror dom rödvita är crew men jag vet inte.. någon som är intresserad av dessa band?

Har ju även monterat ihop mitt nya chassi och nya minne nu :) hur sött som helst..

en annan rolig sak som hände under dreamhack var att när jag var och hämtade felix eat and go pizza och åkte förbi scenen så fick jag Tribes2 kastat på mig :D det bytte jag senare mot en dålig digitalkamera/webkamera som jag senare bytte mot ett 100pack cd skivor.. :D

Pözzzziiziziajj på er alla
Workstation: Intel C2D 3ghz, 4gb ram, 20" pivot, 80gb ssd + 2x320gb raid1. Win 7
AtomRoger: Intel Atom 1,66ghz, 2gb ram, 250gb raid1, 2tb lagring, debian.
Laptop: Macbook sötnos (Felicia) 2,4 ghz C2D
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Xianze: du ser mycket trevligare ut i verkligheten än på din avatar.
Jag fick 2 av dom banden av dig och hittade ett tredje som du/nån hade kastat ut i gången vid 64bits, nu är min Bart Simpsons -statyett DHcrew 03 summer :D
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
xianze
Posts: 1350
Joined: 2002-03-08 15:02:08
Location: Göteborg
Contact:

mamma mu katten är tuff ibland.

Post by xianze »

Ghlargh wrote:Xianze: du ser mycket trevligare ut i verkligheten än på din avatar.
Jag fick 2 av dom banden av dig och hittade ett tredje som du/nån hade kastat ut i gången vid 64bits, nu är min Bart Simpsons -statyett DHcrew 03 summer :D
hehe tack Ghlarg. :)
du ser också mycket trevligare ut i verkligheten.. :)
hmm mjo.. vi kastade ju lite band på vision crew där.. :)
men alla träffade ju dock inte... så det kan nog stämma.. :)
Workstation: Intel C2D 3ghz, 4gb ram, 20" pivot, 80gb ssd + 2x320gb raid1. Win 7
AtomRoger: Intel Atom 1,66ghz, 2gb ram, 250gb raid1, 2tb lagring, debian.
Laptop: Macbook sötnos (Felicia) 2,4 ghz C2D
Bummi
Posts: 1
Joined: 2003-11-14 10:49:43
Location: Göteborg (Mölndal)

Post by Bummi »

Me me. :>
/Bummi
User avatar
Niklas Berggren
Hedersbit
Posts: 3524
Joined: 2002-03-08 17:53:04
Location: Göteborg (Skövde)
Contact:

Post by Niklas Berggren »

Du skola icke bumpa. Låser.
"How about the government sticks to courts, police, defense and corruption and leave compassion to the people who have it?" - Penn Jillette.
Locked