Birdie 14

LAN, Demoparty och allt som rör området.
jahapp
Posts: 29
Joined: 2003-01-19 18:23:04

Post by jahapp »

lillis wrote:
AlgAr^ wrote:Då var det slut, sämsta partyt jag har varit på. Tillochmed dreamhack var roligare.
Hade dom inga cs-servrar? :(
:)
Jag är inte ens i närheten av att vara gamer. För oseriöst för min smak bara.
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

AlgAr^ wrote:Jag är inte ens i närheten av att vara gamer. För oseriöst för min smak bara.
And I'm a frickin' buddhist.
User avatar
jb
Posts: 1076
Joined: 2002-08-08 3:39:12
Location: Karlshamn
Contact:

Post by jb »

lillis wrote:
AlgAr^ wrote:Jag är inte ens i närheten av att vara gamer. För oseriöst för min smak bara.
And I'm a frickin' buddhist.
Vad får dig att tro att en som sitter i scene, kommer 4:a i tracked music, kommer 6:a i streaming music och har tävlat i musik på dreamhack och remedy innan är gamer?
Ny låt ---> Jallabert - KRS3
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

jallabert wrote:
lillis wrote:
AlgAr^ wrote:Jag är inte ens i närheten av att vara gamer. För oseriöst för min smak bara.
And I'm a frickin' buddhist.
Vad får dig att tro att en som sitter i scene, kommer 4:a i tracked music, kommer 6:a i streaming music och har tävlat i musik på dreamhack och remedy innan är gamer?
Just a hunch.
Gamer är ett brett uttryck.

Du har fått ett nytt e-postmeddelande från Get Erected B-I-G-time!
User avatar
ziL
Posts: 122
Joined: 2004-01-28 9:10:09
Location: Stockholm
Contact:

Post by ziL »

Jo, det var inte "så" lyckat som jag hade hoppats på och de visade inte mitt finfina QBasic-demo som jag bidrog med till Surprise-compot i just QBasic.. men det berodde nog på att det bara var jag som deltog.

Sen att det bara var två demon som var med och tävlade i PC-demo är ju också lite magert (Vi (xist) hann tyvärr inte till deadlinen med vårt demo Projekt_Ruhr)

Men ni som känner er manade kan ladda ner koden på http://c7.ath.cx/~zil/files/birdie14/
Don't just do something, stand there! -ESR
Post Reply